29-#11,#12 și #13

58 7 20
                                    

( La finalul episodului 11 )

Stormo:( i se adresează lui Eric ) Eh, ți s-a umflat un pic nasul.

Eric:( speriat ) Cât de mult ?

Yasumine:( se uită atent la umflătură) Puțin, nu mult. Să știi că șarpele nu era veninos deloc.

Stormo:( cu o voce plângăcioasă) Da' eu voiam unul veninos ca să fie amuzant .....

Ryuga: Bine, și-i plăteai tu spitalizarea ?

Stormo: Ho, oameni buni ! Nu așa ne-a fost înțelegerea de la bun început . Spitalizarea v-o plătiți din buzunarul propiu . Așa am căzut de acord.

Linus:( își ridică o sprânceană ) Tu chiar nu ești în stare să-ți asumi nicio răspundere ?

Ren:( înfuriat ) Eu am încă fața umflată din cauza înțepăturilor de albine !

Ryuga: Și pe mine a trebuit să vărs ciulama încinsă !

Stormo: Dar n-ai făcut provocarea asta azi, ci mai de mult.

Shun:Um, Stormo, ziceai că vrei să pleci mai devreme azi după ce se termină emisiunea. Acum nu mai pleci ?

Stormo:( pricepe aluzia ) Oh, ba da ! ( se îndreaptă spre ușă) E ziua unui unchi de-al meu și am întârziat la petrecere, deci o șterg.( deschide ușa ) La revedere ! ( închide ușa cu putere )

Axel:( se uită urât la Shun cu brațele încrucișate )

Shun: ( surprins ) Ce e ?

Axel:( îl trage spre el ) De ce i-ai găsit o cale de a se sustrage de la acuzații ? De ce nu l-ai lăsat să se confrunte cu ele ?

Shun: ( rece ) E doar un copil . Vrea doar să se distreze.

Axel:( întoarce capul, nemulțumit de răspuns ) Hm !

(.........................................................)

( La sfârșitul episodului 12 )

Austin:( respiră într-o pungă de plastic )

Axel:( îl bate ușor pe umăr ) Hey, Austin, ușurel... calmează-te. Ai reușit să sari peste cercurile de foc fără să fii ars .

Austin:( lasă punga jos ) Da, dar tot sunt șocat. Nu mai fac așa ceva în viața mea !

Yasumine:( vine lângă el ) Nici nu vei mai fi nevoit să faci astfel de provocări pe viitor. Te asigur.

Austin:( mirat ) Da ? ( se lasă moale în scaun ) Ce ușurare !

Stormo:( vorbește cu Shun ) Ei bine, Shun, de ce te-ai sustras de la provocarea cu întrebarea , hm ?

Shun:( dă fila unei cărți ) Dacă tot am primit imunitate, de ce să nu mă folosesc de ea ?

Stormo:( zâmbește viclenește ) Ce întrebare credeai că-ți pun ? Ha ? Ia zi .

Shun:( îi întoarce zâmbetul ) Niciuna, dragule. Acum, te rog, du-te și * beep * creierii altcuiva .

Stormo: Ce mod impertinent ai de a spune " cară-te !" . ( se dă jos de pe bancă ) Hey, băieții veseli ! ( ia loc lângă Masamune, Zeo, Toby și King ) Ce mai faceți , care vă e mai e viața ?

Masamune:( mănâncă sticksuri ) Ce viață ?

Stormo:( rânjește pervers ) Eh, întrebam și eu de viața aia sexuală.

( Toți 4 sunt șocați.)

Stormo: Chiar, și-a început-o vreunul dintre voi ?

Zeo: Ce întrebare e asta ?

Stormo: Ziceam și eu.

Nile:( trece pe lângă ei cu o coajă de banană în mână ) Nu mai pune pe viitor asemenea întrebări.

Stormo: Dar tu, Nile, ți-ai început-o ?

Nile:( aproape se îneacă ) Ce face ?

Dan:( vrea să-i dea peste ceafă )

Nile:( îi gesticulează că nu mai e nevoie ) Ce copil tâmpit ești , Stormo !

Stormo: Și eu te iubesc ! ( se întoarce către ceilalți ) Deci, unde rămăsesem ?

Toby: Nu știu. Vorbeai cu noi ?

(.......................................................... )

( După difuzarea episodului 13 )

Runo: Hai că arăți și tu mai ca un om , măi, Daniel, măi.

Dan: Mersi, iubito.( o pupă pe obraz )

Runo:( se înrosește ) N-ai pentru ce, iubitule.

Shun:( își drege glasul )

Dan: Ah, da... mersi și ție, Shun .

Shun:( curăță foarfecele ) Mda...

Stormo: Sec răspuns.

Shun: Nu forța lucrurile azi.

Stormo:( se dă doi pași înapoi ) Bine, am priceput.

Runo:( cu o voce drăgăstoasă ) Danny,( se agață de gâtul de lui ) știi ce zi e azi ?

Dan:Um, joi ?

Runo:( îl tachinează ) Hai, hai , nu mai face pe ursul. Ia zi, ce ocazie specială e azi ?

Dan:( încurcat ) Păi, nu .... știu ?

Runo:( râde un pic ) E aniversarea relației noastre . De 4 ani .

Dan:( se străduiește să zâmbească ) Ah, da, da , da. Așa-i, aniversarea noastră. Cine ar fi putut uita ? Nu ?

Runo: Ai uitat, nu ?

Dan: Da, am uitat. Scuze, Runo, chiar n-aveam habar.

Runo:( aruncă cu niște manuale de lângă catedră în el ) NESIMȚITULE ! TU CHIAR ÎȚI BAȚI JOC DE MINE ?? ORDINARULE ! JEGOSULE !!!

Dan:( fuge din clasă )

Julia:( se uită la Shun )  Auzi, Shun, cei doi sunt prietenii tăi ?

Shun: Cine ? Ei ? Oh, nu, nu.... nu, în niciun caz. Nu-i cunosc deloc ! Nu i-am mai văzut în viața mea.

Axel:( dă din cap ) Mda..... mulțumesc că nu m-ai lăsat să devin un foarte bun prieten cu tine, chiar bff, fără să știu că într-o situație penibilă tu negi prietenia cu acea persoană.

Shun: Ce e ? De ei oricum sunt dezamăgit.

Axel:( sarcastic ) Ești un prieten de nădejde ! ( pleacă cu Julia după el )

Shun:( oftează ) Offf....

Stormo: Eh, se mai întâmplă să fim prinși uneori cu mâța în sac.

Shun:( își clatină capul )

Show-ul Adevăr și Provocare cu Bakugan , Beyblade și Inazuma ElevenUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum