13

51 10 6
                                    

Stormo: Salutare, tuturor fanilor show-ului nostru !
Yasumine: Bună, dragilor ! Bine v-am regăsit într-un nou episod !
Shun:( se freacă la ochi ) Așa de dimineață cu provocările ?
Mark:( cască) Nici bine nu s-a crăpat de zi, că voi hop-țop pe provocări !
Stormo: Iată provocările !

Stormo: Salutare, tuturor fanilor show-ului nostru !Yasumine: Bună, dragilor ! Bine v-am regăsit într-un nou episod !Shun:( se freacă la ochi ) Așa de dimineață cu provocările ?Mark:( cască) Nici bine nu s-a crăpat de zi, că voi hop-țop pe provocă...

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Deci, să începem !

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Deci, să începem !

Kevin:( trage aer în piept puternic. Își ține respirația 30 secunde.) Phew ! Am făcut-o !
Stormo: Următorul !

Ren:( își trage o palmă peste față ) Tu vorbești serios ?
Stormo: ( ridică din umeri )
Ren:( părăsește clasa, ducându-se la o sală de fitness. Vede un culturist bine făcut și începe să-l înjure ) * Beep * morții mă-tii de *beep * *beep* ce ești ! O * beep * * beep * rău de tot !
Culturistul :( se uită la el )
Ren:( ridică mâinile victorios în aer ) Am centura neagră la karate , fă !( fuge de acolo mâncând pământul până în clasă )
Stormo:( se abține să nu râdă ) Ur- următorul !

Kyoya:( se suie pe spătarul scaunului ) Ce ați înnebunit ?! Să mă pensez și să mă epilez ?!!
Nile: Kyoya este perfect normal ca un băiat să se mai aranjeze.
Kyoya: Da' ce , mă, și tu te pensezi și epilezi ?
Nile: Normal , Kyoya ! Doar n-o să arăt ca o maimuță !
Kyoya:( bombăne ceva )
Nile:( îl ia de braț și-l duce în fața Yasuminei ) Poftim . Pensează-l și epilează-l .
Yasumine:( caută penseta și benzile epilatoare ) S-a făcut !
Stormo: Bun, în timp ce Kyoya este la ora de cosmetică, noi continuăm. Mai departe !

Jude:( se pune într-un tun , pe care nu știm de unde l-a luat , și aruncă în tavanul clasei. Cade ca o muscă lipită de podea )
Stormo: Următorul !

Marucho :( se duce pe stradă la o distanță de 2 km,adumelcând funduri de câine. Trece așa o jumătate de oră  degeaba, Marucho nu găsește niciun câine.)
Yasumine: Asta e. Gata ! L-am terminat de aranjat pe Kyoya !
Kyoya:( se uită în oglindă ) Arăt ca naiba !
Shun:Hai , mă, că arăți bine . Ești și tu mai altfel.
Kyoya: Dacă tu spui.
Stormo: Următorul !

Yasumine:( cară aparatul ) Habar n-aveam că mami ținea așa ceva pt tati.( îl pune pe bancă ) De fapt, ea l-a luat ca să-l chinuiască pe tati când m-am născut .( chicotește ) Vă avertizez , băieți, că este dureros. Tati fuge și acum când îl vede.
Tsubasa:( transpiră în stil anime ) Pe bune ?!
Masamune:( îl desface și și-l pune pe burtă ) Cred că e o porcărie . Probabil că prințesa doar a încercat să ne sperie.( îl pornește ) Eh, nu doare...( i se oprește vorba în gât deoarece îl apucă o durere groaznică. ) AAAAAAAAHHHH !!! AAAAAAHH !!
( după 10 minute, Masamune este terminat.)
Gingka:( înghite în sec ) Mi-e cam frică. ( pune aparatul pe burtă și-l pornește. ) AUUUUJ ! AAAAHAHAAAA !!( după 10 minute, Gingka stă întins pe podea, gemând de durere )
Tsubasa:( oftează și-și  pune aparatul pe burtă, pornindu-l ) AAAAAHHHH !!! AAAAHHH !!( 10 minute mai târziu , Tsubasa este în aceeași stare ca și colegii lui de suferință.)
Stormo: Bă , da' doare , nu glumă.
Fabia: Ha, vedeți ce înseamnă durerea unei mame la naștere ?
Masamune: D-da....
Stormo: Următorul !

Axel:( îi dă Juliei cariocile ) Jul, e timpul să mă machiezi.
Stormo:( își ridică o sprânceană ) De când e sor-sa aici ?
Yasumine:( clipește nedumerită ) De azi-dimineață, Stormo. Tu n-ai văzut-o ?
Stormo: Nu, n-am observat.
Shun: Da' tu ce observi în afară de chinul și agonia celorlalți ?
Stormo:( își clatină capul )
Julia:( pune carioca jos ) Gata, frățioare , am terminat.
Axel:( cu părul colorat în nuanțe aprinse de mov, albastru și roz. Pe față este galben, verde și albastru deschis.) Ei, arăt bine, nu ?
Shun:( chicotește ) Ține-o tot așa, blondule, o să concurăm cu tine la Mister Universe.( izbucnește în râs )
Axel:( își dă ochii peste cap ) Nu vrei să concurăm și cu tine ?
Shun:( dă din cap și râde ) Nu, nu, nu vreau.
Axel:( râde de asemenea ) Așa mă gândeam și eu.
Stormo: Mai departe !

Dan:( îngrozit ) Să mă tund ?!
Ryuga: Hai, mă, că nu te-a pus să te razi în cap . Nu mai exagera atât.
Dan: Aoleuu....
Shun:( ia foarfecele ) De unde încep ?
Dan:( oftează și-i indică un loc ) Aici...
Stormo: Următorul !

Hikaru :( se gândește puțin ) Păi, nu m-a enervat niciun băiat azi.
Stormo: Trebuie să bați pe cineva.
Hikaru:( se duce la Kevin și-i trage una peste față ) Nu te supăra, dar ieri te-ai legat de mine după emisiune.
Kevin:( își freacă obrazul lovit ) Au .
Stormo: Următorul !

Julia: ( entuaziasmată ) Da, vreau să mă joc ! ( fuge la Yu ) Hai să ne jucăm !

( După 2 ore, în care Yu și Julia pretind că sunt Bonnie și Clyde în misiunea din Chicago.)
Julia: A fost distractiv, Yu !
Yu: Da, a fost tare !
Yasumine:( se apleacă la urechea Juliei , șoptindu-i ceva )
Julia:( se uită să vadă dacă Axel e atent. Spre surprinderea ei, Axel vorbește cu Shun și Dan. Îl trage pe Yu mai aproape de ea și-i dă un pupic pe obraz.)
Yu:( se înrosește )
Stormo: Bun, următorul !

Timi:( tremură din toate încheieturile ) Cu urșii  ?!!
Stormo:( îl teleportează într-o peșteră)

( Timi mai să leșine de frică. Urșii îl miros , stând în fund lângă el. De undeva se aude Macarena.)

Timi:( dansează anapoda , dar măcar simte ritmul, intonând versurile cu voce tare.)
Urșii:( își acoperă urechile cu labele.)
Timi:( termină dansul )
Urșii:( îl scuipă și pleacă)
Stormo: Asta e tot pt azi , dragi telespectatori ! Ne revedem mâine cu și mai multe provocări nebune !
Yasumine: Vă mulțumim că ați fost alături de noi și azi ! La revedere !

Show-ul Adevăr și Provocare cu Bakugan , Beyblade și Inazuma ElevenUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum