28- #8, #9 și #10

70 6 4
                                    

( Înainte de episodul 8 )

( Xavier, Austin, Caleb și Jude joacă poker cu Ren, Linus, Mason și Jessie.)

Yasumine:( închide ușa după ea ) Hey, dragilor ! Ce faceți ?

Ren:( aruncă niște zaruri ) Ce să facem ? Jucăm poker.

Caleb:( pune o carte ) Vrei și tu, prințesă, să joci ?

Yasumine: Ah, nu, mersi. Nu joc astfel de jocuri.

Jude:( studiază cărțile pe care le are în față ) Ce-i așa rău în jocul ăsta ?

Shun: Nu știu, poate faptul că este un joc de noroc ?!

Mason: Calmează-te, Shun, nu te afectează cu nimic.

Marucho: Mason, te înșeli ! Astfel de jocuri pot crea dependență . Nu sunt bune. În plus, acumulezi datorii foarte mari și recurgi la sinucidere în cazul în care nu le poți plăti .

Linus:( în zeflemea ) Ce dramatic !

Shun: Sunteți foarte proști. Oricum, nu ne batem capul prea mult cu voi.

Yasumine: Știți, mi-a zis Stormo aseară că vor apărea noi invitați.

Dan:( ridică din sprâncene ) Da ? Cine ?

Yasumine:( chicotește ) Surpriză ! Veți afla când intrăm în direct.

(.................................................... )

( La sfârșitul  episodului 9 )

Shun:( se șterge cu șervețel umed la gură ) Bleah ! Cum * beep * mea , i-a venit ideea lui Seara să mă provoace să o pup pe ( arată către Julie ) * beep* asta ?

Julie:( indignată ) Nu sunt * beep * !

Shun: Ba ești ! Știu eu mai bine ce făceai în liceu.( dă din cap cu subînțeles ) Da, da. Am auzit .

Julie: Ce-ai auzit ?

Shun: Ceva.

Stormo: Mda.( către Nile ) Și, Nile, ziceai că mătuși-ta s-a căsatorit cu unul din tribul ăla ?

Nile:( pune telefonul deoparte ) Da, e adevărat. Unchiul meu se trage din acel trib. Bine, el n-a fost supus unor asemenea chinuri fiindcă a fugit de mic copil de acolo.

Stormo:( se așază turcește în fața lui ) Și, cum a reușit să se descurce în lumea civilizată.

Nile: Greu la început. Noroc că a fost adoptat în scurt timp de o femeie cu suflet mare și soțul ei. Altfel, nu știu ce s-ar fi ales de el.

Stormo:( gânditor ) Mda...

Yasumine: Bobi, cum îți mai e mâna ?

Bobi:( schimonosit de durere ) Oarecum mai bine.

Yasumine( îngrijorată.) Sper.

(................................................................)
( După difuzarea episodului 10 )

Stormo:( extaziat ) Doamne, nu pot să cred că am ajuns la cel de-al zecelea episod !

Yasumine:( zâmbește ) Nici eu.

Marucho: De ce nu ? E meritul vostru.

Yasumine: Mulțumim, dragilor.

Dan:( îmbufnat )

Runo: Ce-ai, Daniel ?

Dan: Sunt supărat pe Drago.

Shun:( amuzat ) De ce ? Te-a dat de gol ?

Dan:( scoate fum pe nas ) Ți-ai dat seama.

Kenta: Mamă, ce beți sunt Gingka, Ryuga și Kyoya ! Nu pot merge și vorbi cum trebuie.

Kyoya: Zhi i-am sis lu' maică- mea că-i il.Adecă, di ce sa feu eu treas tot tiimpul lea raspunderea ?

Nile:( cu brațele încrucișate) Așa-i ca tine.

Benkei: T-t-taur ! Nu-i corect Kyoya, prietene !

Nile: Te rog, Benkei, nu-i mai încuranja sporovăielile ! M-am plictisit de el. De o oră vorbește doar tâmpenii. Nici nu-l înțeleg.

Stormo: Putea să facă și alte chestii.

Nile: Adică ?

Stormo: Fapte neortodoxe.( face cu ochiul )

Nile: Nu înțeleg.

Stormo:( încruntat ) Las-o baltă.




Show-ul Adevăr și Provocare cu Bakugan , Beyblade și Inazuma ElevenUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum