2

138 18 2
                                    


Stormo: Și am revenit ! Este primul episod din emisiunea noastră ! ( execută acrobații cu skateboard-ul)
Yasumine:(face timid cu mâna)Bună,dragilor, bine ați venit în emisiune ! ( se uită la Stormo) Um,Stormo, cred că ar trebui să încetezi până nu accidentezi pe cineva .
Shun: Dacă și la 24 de ani am ajuns bătaia de joc a unor copii, atunci , sunt pierdut.( lasă capul pe bancă)
Dan: (râde )
Shun :(nervos) Ce ți se pare amuzant,idiotule ?
Dan:( dă din umeri)
Shun: Vezi cât de prost ești....
Kyoya:Băi,copilule,nu mai zbura cu placa aia deasupra capetelor noastre !
Stormo:(aterizează pe catedră) Mamă, nu ești deloc amuzant, Kyoya.
Kyoya :( își dă ochii peste cap )
Stormo: Gata cu vorbăria și hai să vedem provocările ! Îi mulțumim lui Rențiu, prietenului nostru, că ne-a trimis pe Wapp aceste sugestii de tortură... ups! Adică, de distracție ! ( râde nervos)
Xavier: Deja ai zis de tortură !
Vlad:Te-am auzit !
Stormo: Ba nu, n-ați auzit nimic !(scoate limba la ei )
Xavier: În fine...
Stormo: Deci, avem așa :

Întrebări
Dan, o mai placi pe Runo ?
Mark, cum de te-ai căsătorit cu Nelly ?
Axel, ce te-a îndemnat să devii Sfântul Împărat ?
Hyoma, îl mai ai pe Hokuto ? Îmi place tare mult cățelul ăla !!!

Provocări :
Dan, încearcă să-l pocnești pe Shun . Nu-i vina mea dacă te omoară.
Tot pt Dan ; toarnă-i lui Linus pe cap țuică și dă-i foc .

Yasumine:(se încruntă) Argh,Laurențiu!
Stormo:(se abține să nu râdă)
 

Nelly, înșală-l pe Mark cu cine vrei și ... îmi pare rău dacă iese urât.🤣🤣
Asta e tot.

Yasumine:(face-palm) Laurențiu ne-a trimis niște sugestii foarte urâte.
Stormo:Îmi plac !
Shun: Ce se întâmplă dacă refuzăm ?!
Stormo: ( dă din umeri nepăsător) Nu știu, vedeți. Hai,începeți !

Dan:(se înrosește) Da, o mai plac și cred că ne vom căsători în curând.
Stormo:(se rotește cu scaunul ) Ihaaa ! Așa deci, huh ?
Yasumine:(chicotește) Să fie într-un ceas bun !
Shun:(murmură) Într-unul rău,poate.
Stormo:(se apleacă către Shun) Ce ai zis, emo ?
Shun:(nervos) Nu-i treaba ta !
Stormo:Bineeee... Altul !

Mark : (se bâlbâie) Păi,um, pur și simplu ne-am îndrăgostit unul de celălalt. Cred că fotbalul ne-a adus împreună.( zâmbește larg)
Axel:(sweatdrop face) Serios,Mark ?
Mark: (râde nervos)
Stormo:Altul !!

Axel: (serios ,ridicând din umeri) Niciun motiv în afară de cel de a salva fotbalul din umbră. Atât.
Stormo:(ridică o sprânceană) Sigur ??
Axel:(dă din cap laconic)
Stormo: Oare ?
Shun: ( izbucnește nervos) Of, doamne, dacă ăsta-i motivul ! Ce mai vrei de la el ?!
Stormo:(clatină din cap) Oh, Shun, ia-ți calmante. Serios, nu poate să miște nimeni nimic până nu faci urât. În fine,altul!!

Hyoma:(se scarpină pe cap și râde) Eh, nu-i chiar al meu Hokuto,dar,da, îl mai am.
Yasumine: Și,Hyoma,cine l-a învățat să vorbească ?
Hyoma:Nu știu.
Stormo: ( mănâncă popcorn și strigă ) Provocărileee !!

Shun: ( se uită amenințător la Dan) Deci,să nu te prind !
Dan:(înghite în sec)
Shun:Te avertizez, Kuso !
Dan:(se ascunde după Yasumine) Um,Stormo? Are ceva dacă nu fac provocarea ? Mi-e frică de el !!!
Stormo:(dă din umeri) Nu.
Dan:Serios ?
Stormo: Da, până la urmă, nu-i rău faptul că te voi catapulta în cealaltă parte a orașului .
Dan:(face ochii cât cepele) Stai,ce ?
Stormo:Mdeeaaah...
Dan:(înghite în sec și iese după Yasumine . Ia un cuțit și se apropie de Shun.)
Shun:(îi ia cuțitul din mână și zâmbește sadic ) Bună încercare, prietene. Trebuie să fii rapid ca să mă dobori . ( fuge după Dan )
Dan:(fuge și țipă) Aaaaaaaa !!! Cineva să mă ajute !!!(iese din clasă )
Shun:(îl urmează și râde ca un dement )
Yasumine :(terifiată ) Sper că Dan va fi bine,Stormo.
Stormo:(face cu mâna nepăsător) Nu-i mare scofală, ne putem lipsi de el.
Ceilalți : Ceeee ??!
Stormo:(râde și-și freacă palmele ) Am glumit, am glumit ! Haha, avem nevoie de el în viață pt următoarea provocare.

Yasumine :( dă să se ridice ) Mă duc după ei ?
Stormo : Nu, vin ei, prințesă .

Shun și Dan :( se întorc )
Dan:(leșinat de groază)
Shun:(obosit , se lasă pe scaun)
Marucho și Jake :( îngroziți,se reped la el ) Dan, trezește-te ! Trezește-te !
Yasumine:(se ridică și vine lângă ei ) Oh,vai ! Să mă duc să aduc apă ca să-l stropim să-și revină ?
Marucho: Cred că ne-ar fi de ajutor,prințesă.
Yasumine:(iese din clasă)
Stormo:(clatină din cap ) Săracu' Danny, cred că a avut un adevărat atac de inimă ...( râde pe ascuns)
Anubias :( le șoptește a lor lui ) Mamă, băieți, ce sperietură i-a mai tras Shun lui Kuso !
Robin: L-a dat pe spate !
Jack:(râde ca un nebun) Săracu' băiat !
Ben:(râde ) Că bine zici,boss !
Noah: Nu mi se pare prea amuzant.
Anubias: De ce nu ? ( cu voce tare ) Hey, Shun, bună treabă !
Shun:(se întoarce pe jumătate să-i răspundă ) Nu-ți mai căuta anturaje cu mine,Anubias !
Anubias :(gură cască )
Ren: Ți-a zis-o !
Anubias : ( nervos) Taci,Ren !!
Yasumine:(se întoarce cu apă și-l stropește )
Shun:(îi ia brutal din mână găleata.) Prințesă,dacă-l stropești așa, nu se va trezi prea curând. Uite, fă-i așa ! ( răstoarnă găleata pe el )
Dan:(sare în picioare ) Auci ! Ce apă rece !
Stormo:(râde și dă cu pumnii în catedră ) Aeeer !! Bine i-ai făcut , Shun ! ( îi întinde palma )
Shun:( se uită rece la el )
Stormo: Ah, hai că nici cu mine nu-ți cauți anturaje .
Masamune : Ohhh ! Ți-a întors-o, frate !
Shun:(îi aruncă o privire ucigătoare )
Masamune:( se ascunde între Zeo și Toby)
Stormo:Bun, acum că Dan e treaz, e timpul pt cealaltă provocare a sa !

Dan : ( înghite în sec ) Altă provocare ?
Stormo:( îi întinde o sticlă cu țuică ) Trebuie să-i torni țuică pe cap lui Linus și să-i dai foc.
Dan:(îngrozit) Tu vorbești serios ?!
Stormo: Dap.
Dan:(ia sticla și se duce în dreptul lui Linus )
Linus :( îl vede) Ce faci,Dan, cu sticla aia deasupra mea ?
Dan:(râde nervos ) Ah, nimic. Doar o țin.
Linus :( îl privește întrebător )
Dan: Um,are cineva o brichetă ?
Nile:( se ridică din bancă și trece pe lângă Dan ) N-am eu, dar altcineva deține așa ceva.( îi smulge lui Jesse din jachetă o brichetă. I-o aruncă lui Dan.) Sper că ți-am fost de folos.
Jessie:(își drege glasul) Și cu ce drept iei asupra ta acea brichetă, dragule ?
Nile: Pentru provocare.
Jessie: Aha...
Dan:(îi toarnă pe cap lui Linus țuica și-i dă foc cu bricheta )
Linus:(țipă în agonie și fuge afară din clasă )
Stormo:(cu ochelari de soare) Arăta ca o torță vie umană . Grozav !
Yasumine:(îngrijorată)Sper să scape cu viața Linus. Offf..
Stormo: C'est la vie ! Hai,ultima provocare !

Nelly: ( se duce la Axel și-l ia de mână) Știi ceva, Axel ? Te iubesc
Axel :( speriat) Ceee ??
Mark :(șocat) Cuuumm ??
Axel:(îi dă drumul mâinii ei și îi trage o palmă) Cum îndrăznești să mă folosești ca pe o cârpă, *beep* ce ești ?! Nu-ți este rușine, *beep*, față de Mark care te iubește mai mult decât orice pe lume ? Chiar mai mult decât fotbalul ?
Shun:(îl apucă de umeri ) Calmează-te , blondule, a fost doar o provocare. Stai jos și revino-ți în fire !
Axel:(se calmează)
Nelly:(plânge și îi curge rimelul pe față )
Mark:(încearcă s-o liniștească)
Stormo:(către audiență ) Cam asta a fost tot , dragi telespectatori, pt azi. Ne vedem mâine cu un nou set de provocări și dramă !
Yasumine:Tocmai ce am primit de la Seara06 niște provocări pe care le vom pune în aplicare în episodul următor.(aruncă un ochi peste sugestii ) Um, Stormo, nu sunt cam violente ?
Stormo : Nu, sunt perfecte. Deci, la revedere !
Yasumine : ( face cu mâna ) Pupici !

Show-ul Adevăr și Provocare cu Bakugan , Beyblade și Inazuma ElevenUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum