8

60 11 7
                                    

Stormo:( face cu mâna și zâmbește larg) Bine ați revenit la un nou episod al show-ului nostru plin de provocări nebune și foarte periculoase !
Yasumine:( face cu mâna ) Bună din nou, dragi telespectatori ! Azi am primit propuneri de la Georgiana_Ana0. Îi mulțumim cu drag și o pupăm !
Jake:( pe un ton supărăcios ) Hai, măi, micuților, dați-ne și nouă o zi de răgaz. Numai la tortură suntem supuși zi de zi.
Stormo:( încurcat ) Oh, păi, astăzi nu sunt provocări grele. În plus, pentru episodul de azi , publicul a cerut să fie introduse 4 persoane noi.
Yasumine: Să le primim cu drag și să le aplaudăm !
Stormo:( arată cu brațele deschise spre ușă ) Iată-le !
( Pe ușă intră Keith [Spectra ], Mira, Gus și Lync )
Shun:( tulburat și dezgustat ).Urgh ! Ce caută și ăștia aici ?!
Lync:( face cu mâna ) Hey, hey , lume ! Nu-mi vine să cred că particip la acest show !( îl zărește pe Shun) Și, cum îți mai merge, băiețelule ninja ?( râde )
Shun:( iritat ) Îmi merge foarte bine și să știi că s-ar putea să-ți *beep* una în moaca de idiot până la final.
Lync:( relaxat) Da, da, cum spui tu.
Ryuga: Altă adunătură de clovni !
Shun: Câtă dreptate ai !
Ryuga: În loc să mai elimine din măscărici, ei aduc alții pe capul nostru !
Keith:( jenat ) Nu știm cu ce v-am deranjat încă de când am venit.
Dan:( îl ia de umeri ) Stai liniștit , Keith, așa sunt majoritatea de aici de când începe emisiunea până se termină.
Stormo: Gata ! ( bate din palme ) Hai să trecem la treabă ! Vorbă multă, sărăcia omului .
Yasumine: Să vedem ce provocări avem pt azi !

 Yasumine: Să vedem ce provocări avem pt azi !

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Stormo:( își pune ochelarii de soare ) Arată bine

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Stormo:( își pune ochelarii de soare ) Arată bine.
Mark: Păi, stai așa ! Noi n-am primit nicio provocare ?
Yasumine: Nu.
Mark:( țipă ) SUNTEM LIBERI, BĂĂĂ !!
( Toți din Inazuma dau buzna afară pe ușă. Doar Axel rămâne.)
Stormo: Să începem !

Dan:( se ascunde după Shun ) Ah ! Nu vreau să-mi pierd viața !
Runo: Ce provocare tâmpită !
Stormo:( îi înmânează lui Dan niște săbii în foc ) Poftim, Danny.
Marucho: Dar pe tine cum de nu te ard ?
Stormo:( îi arată mâinile acoperite de mănuși ignifuge )
Marucho:( își fixează ochelarii ) Oh, se explică !
Dan: Pot să port și eu o pereche ?
Yasumine: Stormo, nu-l putem lăsa să jongleze cu mâinile goale ! Se va arde foarte grav !
Stormo:( oftează și-i dă o pereche de mănuși ignifuge )
Dan:( și le pune , începând să jongleze cu săbiile ) Uuuuh ! Au, au, au ! Să nu cadă peste mine !
Gingka:( îl încurajează) Hai că te descurci bine, prietene !
Yu:( mănâncă înghețată) Hai, Danji !
Dan:( se forțează să zâmbească )
Yasumine:( îngrijorată ) Cred că e timpul să te oprești, Dan.
Dan:( le scapă din mâini și răsuflă ușurat ) Ce bine !
Linus:( cu ochii cât cepele ) Ce naiba, frate, ai lăsat săbiile alea înflăcărate pe podea ca să ardem de vii ?!
Stormo:( le stinge cu un extinctor ) Nu mai e niciun pericol acum. Următorul !

Yasumine:( apasă pe un buton și-l teleportează pe Doji )
Doji:( încă în scaun cu rotile ) Aaah !! Ce mai vreți cu mine, copii afurisiți ?!!
Axel:( îi zâmbește ) Bună și ție !
Doji:( panicat ) Nu, nu iar tu ! Ce ai cu mine, băiatule ? Cu ce ți-am greșit ?
Axel:( chicotește) Dar azi nu te bat eu. De fapt, ai fost chemat aici ca să bei 10 sticle de cola și dai din buric, pe urmă să te luăm la bătaie.
Doji:(se resemnează și acceptă provocarea. ) Offff....
Yasumine:( îi pune în față cele 10 sticle )
Doji :( le bea pe toate în 15 minute.) Gata...( i se face rău )
Stormo:( îl ridică de spate ) Stai așa, domnule ! Trebuie să dansezi din buric acum.( pune o melodie arăbească )

Doji:( se ridică din scaun și abia poate să dea buric )

( Toți ceilalți se distrează și râd de "chinuit".)
Stormo: Bun, următorul !

Hikaru:( entuziasmată ) Mamă, ce ne-am distrat !
Yasumine: ( râde )
Shun:(îi privește pe toți superior ) Sună bine !
Dashan:( încrezut ) Să te văd ! Recunosc , ai abilități impresionante , dar nimic nu se compară cu moștenirea de 4000 de ani a templului Beylin.
Shun:( își apleacă capul într-o parte ) Hm ! Oare ?
Axel:( îi șoptește la ureche ) Fă-l praf !
Shun:( dă afirmativ din cap )
(Shun și Dashan se bat preț de o oră. Câștigătorul este .... Shun ! )
Dashan:( pe podea ) Cum naiba a câștigat ?
Yasumine: Păi, vezi tu, Dashan, Shun e mai flexibil decât tine . În plus, e mai agil , pe când tu te miști mai lent... cu tact. Trebuie să te gândești repede și să acționezi la fel de repede.
Mei-Mei: Dashan analizează întotdeauna mișcările și tacticile adversarului în luptă.
Yasumine: Da, de acord cu tine. Însă, câteodată trebuie să ne lăsăm conduși de instinct. Altfel, pierdem lupta.
Stormo: În fine, următorul !

Ryuga:( furios ) Asta e o glumă proastă !
Stormo:( îi împinge o bicicletă micuță ) Asta a fost a mea când eram la grădiniță . ( amenințător) Să nu mi-o strici, Ryuga !
Ryuga:( se așază și pedalează ) Sunt cel mai fericit om din lume !
Yu:( îl filmează și aplaudă ) Da, da ! Așa te vrem , Ryuga !
Ryuga:( se dă jos de pe bicicletă ) Grrr... încetează !
Stormo: Următorul !

Keith:( încurcat ) De ce curcan ? Mi-e frică de curcani !
Mira:( își dă ochii peste cap) Frățioare, e doar o provocare !
Keith:( înghite în sec ) Bine. ( se duce după paravan și se îmbracă în curcan.) Acum ,unde găsesc niște curci ?
Yasumine: La mamaie !( apasă pe un buton și-l teleportează în țarcul curcilor )
Keith:(transpiră ) Um, um... deci....
Curcile:( îl studiază atente )
Keith:( își revine din șoc și se umflă în pene ca un curcan )
Curcile:( fac ochii inimioare )
Keith:( transpiră din nou ) Ok...
Curcile:( aleargă după el )
Keith:( fuge și-și fâlfâie aripile ) AAAAAAH ! AJUTOR ! ( este teleportat înapoi în clasă )
Stormo:( îi face cu ochiul ) Se omoară curcile după tine, nu ? Ești norocos că te plac .
Keith:( leșină )
Stormo: Următorul !

Gingka:( își îndreaptă spatele ) Asta va fi amuzant ! ( se schimbă în clovn.) Muhahaha ! ( voce malefică ) Am venit să vă mănânc , copii !
Shun:( plictisit ) Vai, ce  m-am speriat .
Dan & Marucho :( după Runo )
Yu:( plânge )
Masamune & King :( se îmbrățișează unul pe celălalt )
Hikaru :( stă ascunsă după Sophie )
Ginkga:( râde malefic ) Nu puteți scăpa de mine !
Tsubasa:( transpiră în stil anime ) Serios, Gingka, poți să termini acum ?
Gingka:( se scarpină la ceafă ) Ehehe... cred că m-a luat valul !
Tsubasa: Cum spui tu.
Stormo: Următorul !

Gus:( se descalță )
Yasumine:( apasă pe un buton, teleportând lada de ieri cu cărbuni încinși )
Gus: Sper să nu mă fac frigărui .( păsește pe suprafața încinsă, mărind pasul pe măsură ce se frige mai tare )
Au , au , au , aaaaah !
Stormo: Felicitări ! Ai supraviețuit ! Următorul.

Ryuga:Hmph !( părăsește clasa , dând din întâmplare în curtea școlii de un berbec ) Mă, ia ascultă, amice la mine !
Berbecul :( paște liniștit )
Ryuga:( ridică degetul amenințător ) Fii atent ! Eu sunt șeful pe aici și sunt mult mai inteligent ca să mă pun la mintea unei dobitoace ca tine ! Un animal ca tine e josnic !
Berbecul :( se înfurie și-l fugărește )
Ryuga:( dă fuga înapoi în clasă )
Stormo:Următorul !

Mira:( ia o bâtă ) Nu știu de ce-l chinuiți pe omul ăsta.
Stormo: Poveste lungă. Treci la acțiune.
Mira:( dă din umeri și-l bate pe Doji până când îl lasă inconștient.)
Stormo: Perfect ! Hai, ultima provocare !

Lync: Dar nu vreau să mă duc la sconcși !
Stormo:( cască și-l teleportează într-o vizuină cu sconcși )
Lync:( îi sperie ) Bau !
Sconcșii:( clipesc și-l" parfumează" cu aroma lor)
Lync:( țipă ) AAAAAAĂAAHHH ! OCHII MEI !!
Stormo: Dragi telespectatori , se pare că am ajuns la finalul episodului de azi.
Yasumine: Dar nicio grijă ! Ne revedem mâine într-un nou episod al show-ului nostru !
Stormo: Și trimiteți și mai multe provocări nebune ! Adios !

Show-ul Adevăr și Provocare cu Bakugan , Beyblade și Inazuma ElevenUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum