17

56 11 10
                                    

Stormo:( urlă cât poate de tare ) SALUTARE, NAȚIUNE !!
Ryuga:( își acoperă urechile ) Ho, copil tembel, că ne spargi timpanele !
Yasumine:( face cu mâna ) Bună, dragilor , și bine v-am regăsit la un nou episod al emisiunii noastre ! Azi am primit propuneri de la Seara06.
Shun:( plictisit ) Ce mai vrea și asta ?
Stormo: Puțin respect pentru telespectatori, Shun . Iată, provocările :

 Iată, provocările :

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Bun, la treabă !Kyoya:( uluit ) Și noi n-am primit nimic ?Yasumine:( mirată ) Cum așa ? ( aruncă o privire pe ecran ) Ah, nu, n-ați primit

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Bun, la treabă !
Kyoya:( uluit ) Și noi n-am primit nimic ?
Yasumine:( mirată ) Cum așa ? ( aruncă o privire pe ecran ) Ah, nu, n-ați primit. Sunteți liberi, dacă doriți.
(Aproape toți bladerii dau buzna afară din clasă ca niște vaci scăpate de pe câmp.)
Yasumine: Ok..
Stormo:( în zeflemea) Nu-i băga în seamă , prințesă. ( către ceilalți ) Hai, mă, odată nu mai tândăliți !
Chris:( speriată ) Cum să fac asta ? N-am curaj suficient ca să iau viața unui animal !
Stormo:( dă din umeri ) N-ai de ales, drăguțo ! Asta-i provocarea ! Bun, de unde facem rost de o capră ? ( se uită cu coada ochiului la Yasumine )
Yasumine:( își încrucișează brațele ) Nici să nu te gândești, Stormo, capra aia înseamnă mult pentru mamaie.
Stormo:( oftează și teleportează o capră de la o stână ) Hai, aiurito, ucide odată animalul ăsta  !
Chris: Și cuțit ? ( simte cum cineva îi dă în mână un pumnal ) Hey ! Cine mi l-a dat ?
( Tăcere deplină.)
Linus: Mai întrebi ? Fă-ți treaba și zi mersi că ai căpătat un pumnal fără prea multă bătaie de cap .
Chris:( înjunghie biata capră de 5 ori în piept, omorând-o.)
Yasumine:( începe să plângă foarte tare )
Stormo:( panicat și încurcat ) Aoleu ! Scurtă pauză de publicitate .
Shun:( fascinat ) Mișto !
(După 5 mimute de pauză...)
Stormo:(respiră ușurat ) Bine, bine, totul e în regulă acum. În fine, să mergem mai departe cu provocările.
Celia:( speriată ) Vai de mine !( este teleportată de Stormo într-o pădure lângă un urs negru.)
Ursul:( se uită la ea și-o mârâie )
Celia:( zbiară și o ia la goană prin pădure )
Stormo:( își dă o palmă peste față ) Of...( o teleportează înapoi pe Celia ) Trebuia să te bați cu ursul, nu să fugi de el.
Celia: N-am putut face provocarea . Asta e !
Yasumine: Mai departe !
Ren:( șarmant ) Nu că m-ar fi deranjat o dansatoare asiatică .
Fabia:( îi aruncă priviri ucigătoare )
Ren:( puțin speriat ) Dar , nu, n-am nevoie.
Stormo:( îi servește caracatița ) Bon appetite !
Ren: Doamne, ce scârbos !
Stormo: Următorul !
Vlad:( oftează ) O să mor,  sunt sigur de asta.
Stormo:( îl duce sus pe acoperiș unde este un planor. ) Hai că nu-i mare lucru , amice . E ușor !
Vlad:( oftează din nou )
Stormo:( îl leagă la ochi ) Zbor plăcut !
Vlad:( decolează și nu zboară mai mult de 10 metri deoarece se prăbusește peste un restaurant din apropiere.)
Stormo:( râde ca un dement ) Ups ! ( se întoarce în clasă ) S-a mai dus încă unul .
Yasumine:( înfricoșată ) Săracul Vlad ! Oare o fi bine ?
Stormo: Nu știu. Mai departe !
Soon: Dacă Soon e numele meu , cum să-l schimb în Moon ?
Robin: Așa bine mersi ! Nu mai irosi timpul și fă provocarea !
Stormo:( cu mașina de tatuat ) Nu va dura mult, Moon.( râde )
Soon:( își dă ochii peste cap.)
( După 15 minute, în care Soon a urlat din cauza durerii, Stormo i-a terminat tatuajul.)
Stormo:( își șterge sudoarea de pe frunte ) Gata ! Acum, următorul !
Xavier: ( către Kenta ) Micuțule, hai sa facem schimb de haine !
Kenta: Ok !
( Amândoi se duc după paravan și fac schimbul.)
Xavier: Aoleu, ce strâmte sunt de mine !
Stormo: Nu contează, Jean boxează . Următorul !
Gus:Incredibil !
Yasumine:( îi dă pantalonii plini cu furnici )
Gus:( se schimbă în spatele paravanului ) Au ! Au ! Au ! Ce mă mușcă ! ( se scarpină peste tot )
Yasumine : Um, Stormo, cred că ar fi timpul ca Gus să-și dea jos pantalonii de pe el până când nu se infectează !
Stormo:( nepăsător ) Stai calmă, surioară, e băiat mare. Se descurcă. Următorul !
Byron:( i se face pielea de găină ) Bleah !
Shun:( se plânge ca un băiețel mic ) Eu de ce nu primesc astfel de provocări ?
Dan: Tu ești normal cap , Shun ?
Axel: Ori asta, ori face pe nebunul .
Shun: Nu, chiar vreau.
Stormo: Ghinion, amice, e rândul lui Byron. Noroc că a înjunghiat Chris mai devreme capra aia, altfel n-aveam de unde să luăm sânge.
Yasumine:( își mărește ochii cu groază )
Stormo:( o bate pe umăr încetișor ) Eh, nu-i mare lucru. În fine, Byron, treci în cadă ! ( îi indică cada în care băltește sângele proaspăt al caprei )
Byron:( intră în ea) Bleah ! Îngrozitor !
Stormo: Următorul !
Runo:( furioasă ) Da' ce, chiar așa de nervoasă sunt ? Am probleme cu nervii ? Asta vreți să spuneți ?
Shun:( zeflemitor ) Normal, nesuferito , doar nu spunea fata aia degeaba chestia asta.
Runo:( mânioasă la culme ) CE AI SPUS, HANDICAPATULE ??
Shun:( neobișnuit de calm ) Ce ai auzit, idioată cu arfe de târâtură .
Yasumine:( intervine între ei ) Suficient , prieteni , încetați. Aici nu suntem ca să dezvoltăm antipatii , ci ca să ne împrietenim unii cu alții.
Shun: Hm !
Stormo: Dan, tu ești ultimul . Care-i mâncarea ta favorită ?
Dan:( se gândește puțin ) Oh, știu ! Cartofii prăjiți cu friptură și sos !
Mark: Băi, ce poftă mi-ai făcut ...
Stormo: Seara vă mai întreabă dacă credeați că scăpați de ea .
Toți :( în cor ) Nicidecum ! Se putea ?
Stormo: Un răspuns satisfăcător ! Asta a fost tot pentru azi...( este întrerupt )
Ren:( vomită caracatița )
Linus:( sare ca o pisică pe spătarul scaunului ) Ew ! Ce *beep* mea, mă, nu puteai să mai aștepți până se termină emisiunea ?
Ren:( clatină din cap și răspunde cu o voce răgușită ) Mi-e prea rău....( se ține  de stomac )
Mason:( se ține de nas ) Bă, ce miroase !
Kevin: Să curețe cineva mizeria asta !
Stormo: Deci, ne vedem mâine la un nou episod cu și mai multe provocări nebune !
Yasumine: Să aveți o seară frumoasă, dragilor ! Vă pupăm !




Show-ul Adevăr și Provocare cu Bakugan , Beyblade și Inazuma ElevenUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum