Intro 💚❤

6.3K 167 2
                                    

Zawgyi

"အရွိန္ျမႇင့္ "
ေဆး႐ုံခန္းတစ္ခန္းတြင္ဆရာဝန္ရဲ႕စကားအဆုံးမွာ ႏွလုံးႏႈိးစက္နဲ႔အတူေျမာက္တက္လာေသာ
ပိန္ပိန္ပါးပါးခႏၶာကိုယ္ေလး  တစ္ခ်က္လည္းႏွလုံးကျပန္မခုန္လာ ႏွစ္ခ်က္လည္းျပန္မခုန္လာသျဖင့္ ဆရာဝန္မ်ားလက္ေလွ်ာ့ခ်င္ေနေလၿပီ။

အခန္းအတြင္းသို႔ ေၾကကြဲမႈမ်ားစြာေသာမ်က္လုံးမ်ားျဖင့္ ထိုလူသားကိုၾကည့္ေနၾကေသာ လူသားေလးေယာက္။ ထိုလူသားေလးေယာက္ကို စိတ္ပ်က္ေသာဟန္ျဖင့္ ၾကည့္ေနၿပီး အထဲကလူသားအတြက္ ပူပန္ေနေသာလူသားတစ္ေယာက္....

Wangအိမ္ေတာ္
Wang Da Chang(Wang companies ေပါင္းမ်ားစြာရဲ႕အုပ္ခ်ဳပ္သူ Wang သခင္ႀကီး)
Wang Yi Bo (Bejing Art University ေက်ာင္းသား)

Xiao အိမ္ေတာ္
Xiao Jing Yang(Xiao company ဦးေဆာင္သူ Xiao သခင္ႀကီး)
Sue Li Hae (ကိုရီးယား တ႐ုတ္ကျပားXiao သခင္မႀကီး)
Xiao Shin Ji( Bejing Art University ေက်ာင္းသား)

Cheng အိမ္
Cheng  Yue Ping (Wang Company ၏ အတြင္းေရးမႉး)
Lae Yi  Chin (Cheng Yue Paing's Wife လမ္းေဘးေခါက္ဆြဲဆိုင္ဖြင့္)
Cheng Xiao Zhan (Bejing Art University ေက်ာင္းသား)
Cheng Wang Shue (Cheng Yue Ping ၏ညီ)

Character နဲနဲမ်ားပါတယ္ အကုန္လုံးအေရးပါလို႔ပါ နာမည္ေတြအရင္မွတ္ၾကပါလို႔😝😝

ßÆ💜❤

Unicode

"အရှိန်မြှင့် "
ဆေးရုံခန်းတစ်ခန်းတွင်ဆရာဝန်ရဲ့စကားအဆုံးမှာ နှလုံးနှိုးစက်နဲ့အတူမြောက်တက်လာသော
ပိန်ပိန်ပါးပါးခန္ဓာကိုယ်လေး  တစ်ချက်လည်းနှလုံးကပြန်မခုန်လာ နှစ်ချက်လည်းပြန်မခုန်လာသဖြင့် ဆရာဝန်များလက်လျှော့ချင်နေလေပြီ။

အခန်းအတွင်းသို့ ကြေကွဲမှုများစွာသောမျက်လုံးများဖြင့် ထိုလူသားကိုကြည့်နေကြသော လူသားလေးယောက်။ ထိုလူသားလေးယောက်ကို စိတ်ပျက်သောဟန်ဖြင့် ကြည့်နေပြီး အထဲကလူသားအတွက် ပူပန်နေသောလူသားတစ်ယောက်....

Wangအိမ်တော်
Wang Da Chang(Wang companies ပေါင်းများစွာရဲ့အုပ်ချုပ်သူ Wang သခင်ကြီး)
Wang Yi Bo (Bejing Art University ကျောင်းသား)

Xiao အိမ်တော်
Xiao Jing Yang(Xiao company ဦးဆောင်သူ Xiao သခင်ကြီး)
Sue Li Hae (ကိုရီးယား တရုတ်ကပြားXiao သခင်မကြီး)
Xiao Shin Ji( Bejing Art University ကျောင်းသား)

Cheng အိမ်
Cheng  Yue Ping (Wang Company ၏ အတွင်းရေးမှူး)
Lae Yi  Chin (Cheng Yue Paing's Wife လမ်းဘေးခေါက်ဆွဲဆိုင်ဖွင့်)
Cheng Xiao Zhan (Bejing Art University ကျောင်းသား)
Cheng Wang Shue (Cheng Yue Ping ၏ညီ)

Character နဲနဲများပါတယ် အကုန်လုံးအရေးပါလို့ပါ နာမည်တွေအရင်မှတ်ကြပါလို့😝😝

ßÆ💜❤

My Heart With You (Completed)Where stories live. Discover now