eight

1.3K 172 17
                                    

16.10.2018  13.07

hyunjin geleceği değiştirmek için çabalasa da başarısız olduğundan uğraşmıyordu artık. psikolojisini rahatlatmak içinse umursamamaya çalışıyordu. yaşayacağın şeyleri görmek... iğrenç ve bazen de acı vericiydi. tüm hayat enerjisini sömürürdü insanın.

dün olduğu gibi bugünde uyumakta olan meleğini izliyordu minho. normal olarak eskisinden daha çok düşmüştü uykuya. zamanla normale döneceğini düşünüyordu.

hyunjin uyandığında kahvaltıyı dışarıda yapmayı kararlaştırmışlardı.

kahvaltıdan sonra ise biraz yürümek istemişti minho. hyunjin ise olacaklar için fazla heyecanlıydı bugün. ama daha erkene almak için her harekete geçtiğinde engelleniyordu normal olmayan bir şekilde. gerçi... normal olan ne vardı ki?

yağmur yağmaya başladığında heyecanı dışa da vurarak dudağını ısırmasına neden oldu.

"hyunjin ne yapıyorsun?"

"yağmur, yağmuru çok seviyorum." ellerini öne doğru uzattı. bu yeterli gelmediğinde kollarını iki yana açıp gözlerini kapayarak, başını yukarı kaldırdı. minho bu hareketine gülüp yürümeye devam ettiğinde küçük olan elinden tutarak durdurmuştu onu.

aralarındaki mesafeyi bir adım daha atarak hyunjin tamamladığında beklediğine değdiğini iliklerine kadar hissetti.

lee minho eksiksiz ve çok güzeldi.

ー future ♡ hyunhoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin