13.10.2018 15.14
doktoru dinlenebilmesi için hastanede yatmasının daha doğru olduğunu söylemişti. hemşirelerin serum ve kontrol için odaya girmesi dışında uyanmıyordu.
belki biraz da minho'yu suçladığındandı. fazla üzerine gitmemesi onun da planları arasında değildi.söylediğinin yalan olduğunu ona belli ederek söylemişti hem. ve bunda da minho'yu suçlayarak sitemini dile getirmeye çalışmıştı.
hyunjin taburcu olduğunda minho önde olmak üzere motorla eve gidiyorlardı.
"hyunjin, düzgün durur musun? öndeki arabaya gireceğim yoksa!"
"hyung sen değil miydin iyi bir sürücü olduğunu iddia eden?" minho derin bir nefes verirken arkasındaki onu rahatsız etmeye devam ediyordu.
önce minho'nun ceketinin fermuarını çözüp omuzlarından sıyırmıştı. açıkta kalan ensesine nefesini üfleyip, çenesini omzuna yerleştirmişti. elleri yaramazca tişörtünün içine girdiğinde gözlerini büyüttü minho.
"oha ya! yeni taburcu oldun sen hyunjin, yeni!" hyunjin amacına ulaşınca sırıtmıştı.
"sus sen. suçlusun." minho tekrar derin bir nefes verip karnında gezinen eli unutmaya çalışarak dikkatini toplamaya çalıştı. daha da aşağılara inmeye başlayan el, minho'nun yanan kırmızı ışığı fark edemeyerek önündeki arabaya hafifçe çarpmasına neden oldu.
yaşanan küçük kazayla minho arabasından çıkmakta olan adamı umursamayarak sevgilisine iyi olup olmadığını sormak için arkasını döndü. suçlamak şu anki düşüncelerinin arasında değildi. çünkü sevgilisi kanamakta olan burnunu ceketinin koluna silmekteydi.
"hyunjin-"
"hayır, burnum kanamıyor." minho tekrar önüne döndü.
"hey-"
"yaralı var amcacığım! bu yüzden otomatik olarak sen suçlu durumuna düşersin!" ne saçmaladığını bilemeyerek ikna edici olmasını diledi. motor tekrar harekete geçtiğinde hyunjin sevgilisine sarılarak, biraz küçülüp başını sırtına yasladı.
eve geldiklerinde önce kan olan elini yıkadı, sonra üzerini komple değiştirdi hyunjin. bir süre sessizlikten sonra ise bu sefer ikisi aynı anda bozmuştu sessizliği.
"özür dilerim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ー future ♡ hyunho
Hayran Kurgu❝o kadar çaresizim ki nefes alamıyorum, çevrem şeffaflaşıyor.❞ ᐷ angst. 「160720 □ 140820」