30.11.2018 13.34
"ne yapacağımızı buldum,"
minho tavanda olan bakışlarını hyunjin'e çevirdi. "o restorana gideceğiz."
kendine engel olamayarak güldüğünde hyunjin'in ciddi olup olmadığını sorguladı.
o restoran, ikisinin biraz saçma da olsa tanışmasını sağlayan yerdi.
minho'nun tek amacı o restoranda yemek yiyip -bunu yapmasının nedeni o gün yemek yapmaya üşenmiş olmasıydı- ardından da evine geri dönmek iken olay, biraz ileri masada karşısındaki bir kızla oturan hyunjin'in yine aynı kızdan kurtulmaya çalışma çabalarına tanık olmasıyla gelişmişti minho'nun.
zamanında bu tür kızlardan çok çektiği için o genci bu durumdan kurtarıp kurtarmamak arasında kalmış, en sonunda da vicdanına yenik düşmüş ve ayaklanmıştı.
ilk amacı kıza durumu ifade etmek iken çocuğun, 'ben gayim' bahanesiyle planı o gencin yanına oturup ona sevgilim demek gibi bir değişikliğe uğramıştı.
ardından ise kız kıskançlıktan ve çekememezlikten onları restoran sahibine şikayet etmiş, restoran sahibi de zaten gayet homofobik biri olduğu için onları restorandan attırmıştı.
hyunjin ciddi olduğunu söylediğinde minho, "yine mi atılmak istiyorsun?" diye sordu.
"canım çok sıkıldı minho, belki aksiyon falan olur." omuzlarını silktiğinde minho dudaklarını içeriden dişledi.
"lavaboya gitmeliyim," ayaklandı. "çıkınca sana kararımı açıklarım."
hyunjin gözlerini devirdiğinde minho lavaboya ulaşıp duvara sırtını yasladı ve yere çöktü.
"o görünün kalan hayatını mahvetmesine izin verme minho," elini kalbine götürdü. "hyunjin bununla yaşayabiliyordu, sen de yaşayabilirsin."
hızlanan nefes alış-verişini düzene sokmayı denedi. "en azından öleceğin günü biliyorsun, bunun endişesiyle yaşamana gerek yok."
kendi kendini onayladı ve yüzünü yıkayıp havluyla kuruladıktan sonra içeri geçti. "pekâlâ, verdim kararımı. gidebiliriz."
hyunjin aşırı sevinçten salonu koşarak ve bağırarak turlamaya başlarken kafasını iki yana salladı minho. "tüm bu heyecan restorandan atılacağımız için mi hyunjin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ー future ♡ hyunho
Fanfic❝o kadar çaresizim ki nefes alamıyorum, çevrem şeffaflaşıyor.❞ ᐷ angst. 「160720 □ 140820」