fifteen

1K 139 59
                                    

25.10.2018  15.57

görmeye başladığı yerler ona tanıdık gelmeye başladıkça nefesinin daralmaya başladığını hissetti hyunjin.

bu basit bir dejavudan çok daha fazlasıydı.

ancak içindeki fırtınadan ona sadece dışarıdan bakan hiç kimsenin haberi yoktu bile. hatta o, hâlâ daha gülümsemeye devam ediyordu.

o ana daha da yaklaştıklarında, minho'nun elindeki elini daha da çok sıkmayı denedi hyunjin ama olmadı.

minho'nun acı çekmesine neden olacağım.

bu düşünce kendinden nefret etmesine neden olurken elinin terlemeye başladığı bahanesiyle onları ayırdı hyunjin.

minho, sana yalvarırım ki bunun önemli olmadığını söyle ve tekrar bırakmamak üzere yeniden tut elimi, lütfen!

ancak çoğu şey gibi bu da olmadı.

ardından ne olup bittiğini anlayamadan, kendini az önce yanlarında duran yolun ortasında ve bir aracı da kendisine çarparken buluverdi.

tiz bir çığlık sesi çınladı ardından kulaklarında, bu sesin kendine ya da bir başkasına ait olup olmadığından gram emin değildi.

ancak sesin sahibi, minho'dan başkası değildi. kazadan henüz haberi yoktu. sadece gözleri kararmış, başı dönmüş, kulağı çınlamış ve nereden geldiğini bilmediği sesler duymaya başlamıştı.

"hyung, bak gerçekten içimde kötü bir his var. lütfen gitmeyelim."

"sonuç olarak sürmeyi biliyorum. hem bugün içimde en ufak bir kötü histe yok."

"hyunjin?
hyunjin?
hyunjin?"
"ha, efendim?"
"iyi misin?"

"hyunjin ne yapıyorsun?"
"yağmur, yağmuru çok seviyorum."

"hyung, ayrılmayacaklar."

"hyung... birisi sana geleceği gördüğünü söylese, nasıl bir tepki verirdin?"

"işte tam burada uyandırmıştın."

"bugün doğum günün,"
"bugün doğum günün, bugün doğum günün, bugün doğum günün, bugün doğum günün-"

hayatındaki bazı anılar hızla gözlerinin önünden geçtiğinde, yine dışarıdan ve kendine ait olmayan bir güç minho'nun gözlerini açmasını ve ayağa kalkmasını sağladı.

minho az önce yaşamış olduğu şeyin şokuyla birkaç saniye boyunca dikildi öylece.

bu da nesiydi?

ardından bunu hyunjin'le de paylaşabilmek adına soluna döndü, ancak sevgilisi orada değildi.

kafasını biraz daha yukarıya kaldırdığında, yolun ortasındaki kalabalığı fark etti. gözlerini kırpıştırararak şu an içinde bulunduğu durumu sorgularken, bir yandan da merakına yenik düşmüş ve kalabalığın olduğu yere doğru adımlıyordu.

ve en sonunda kalabalığı aşmayı başardığında, yerde yarı baygın bir şekilde yatan sevgilisiyle karşılaştı.

ー future ♡ hyunhoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin