18.10.2018 03.39
"hyung... birisi sana geleceği gördüğünü söylese, nasıl bir tepki verirdin?" yattığı yerden başını kaldırmayarak biraz düşündü. bu zaman aralığında ise sarı renkli saça birkaç öpücük bırakmıştı hyunjin.
"bilmem, saçma gelirdi herhalde." hyunjin ellerini minho'nun beline doladıktan sonra bir soru daha sormuştu.
"peki bu kişiyi tanısan?" bu sefer de başını yattığı omuzdan biraz geriye kaydırıp gözlerine bakmıştı sevgilisinin.
"ne saçmalıyorsun bakayım sen yine?" küçük olan yanıtını tereddütte kalmadan verebildi.
"yersiz merak işte." minho eski pozisyonunu yeniden aldığında tekrar düşünmüştü.
"yine saçma gelirdi. geleceği görebildiğini iddia etmek, ne bileyim, normal değil yani..."
"peki gelecekte ne olacağını sana söyleseydi ve söylediği gibi de olsaydı ne olurdu?" bu minho'yu biraz tereddütte bıraksa da henüz pes etmeyecekti.
"tesadüf..?" hyunjin, minho'ya biraz daha sırnaşarak mırıldandı.
"tesadüflere inanmadığımı söylesem?"
"konuyu nereye getirmeye çalıştığını sorsam?"
"hiç. sadece birkaç dakika içinde uykuya dalacağız hyung, haber vereyim dedim." hyunjin sevgilisinin tepkisini görmek için tekrar kafasını kaldırdığında bu sözlerinin onu güldürdüğünü gördü.
"az önce geleceği gördüğünü iddia ettin, farkında mısın?"
"öyle mi yaptım?"
"aslında pek sayılmaz." gözlerini devirdi hyunjin. "senin yaptığına geleceği görmek değil, varsayım yapmak diyoruz."
dudaklarını oynattı, "çok bilmiş."
"evet hyunjin, artık neden birden bire bunu sorduğunu öğrenebilir miyim?"
ses gelmedi.
"hey, uyudun mu?"
sessizlik devam ederken hafifçe tebessüm etti ve hyunjin'in kâküllerini yukarı kaldırarak minik bir öpücük kondurdu alnına.
"iyi uykular, sevgilim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ー future ♡ hyunho
Fanfiction❝o kadar çaresizim ki nefes alamıyorum, çevrem şeffaflaşıyor.❞ ᐷ angst. 「160720 □ 140820」