12.31.2018 23.59
"son 10,"
izledikleri televizyonu kapatıp minho'yu kucağına çekti hyunjin.
"7,"
alınlarını birbirine yaslayarak gülümsedi. minho da eşlik etti ona ve içindeki gerginliği bu şekilde yok etmeye çalıştı.
"4,"
hyunjin'e eşlik etmeye başladı bu sefer de.
"3,"
anın heyecanıyla derin bir nefes aldı hyunjin.
"1."
ve öptü.
ardından bir şey söylemek için yeniden ayrıldı, "artık tüm yıl benimle ve bu şekilde geçirmek zorundasın."
ve tekrar dudakları birleştiğinde, boğazında oluşan yumru yüzünden pek de uzun sürmeden geri çekildi minho. ancak hyunjin'i kırmamak adına lavaboya gitmemiş ve ağlamak üzere olma nedenini başka bir şeye yormuştu.
"seni çok seviyorum,"
gözlerinin dolması hyunjin'i de duygulandırırken ettiği sözler hem daha çok duygulandırmış, hem de gülümsetmişti.
"hayır," dedi ellerini minho'nun yanaklarına koyarak. "bunun için ağlayamazsın."
bu görünün hayatını mahvetmesine izin verme minho, diye bilmem kaçıncı kez içinden geçirirken, hyunjin'i onayladı ve gülümsedi.
bu sefer de minho başlattığında o öpücüğü, o gece gidebildikleri kadar ileri gitmiş ve kelimenin tam anlamıyla birbirlerine ait olmuşlardı.
minho altta ve hyunjin üstte olmak üzere.
-
koyu bir ukemin'ci olarak bu ayrıntıyı vermesem olmazdı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ー future ♡ hyunho
Fanfic❝o kadar çaresizim ki nefes alamıyorum, çevrem şeffaflaşıyor.❞ ᐷ angst. 「160720 □ 140820」