two

2.7K 252 140
                                    

08.10.2018  21:36

"hyunjin, sen iyi misin?" minho'nun sesiyle kendine gelen hyunjin, soruyu tekrarlatmak durumunda kaldı.

"ha?" minho ise tekrarlamak yerine başka bir konuya atlamıştı.

"bak, ben üzgünüm-"

"ne olur bir kerede küçük sözü dinleseniz?!" aniden patlayan genç, kucağındaki sarışını koltuğa bırakıp bulunduğu durumu anlamlandırmaya çalışıyordu. saçmaydı. dejavu deyip geçiştiremeyecek kadar saçmaydı.

minho da kendini tutamayarak bağırdı.

"eğer o çocuk koşarak önüme çıkmasaydı ben de o çocuğu ezmemek için şekilden şekile girmeyip, ayağımı da burkmayacaktım!"

olumsuzluk eki alanlar, yaşananlardı.

hyunjin bağırdığını yeni fark edip, refleks olarak kafasını iki yana sallayıp eczaneden aldıkları kremi poşetten çıkarmıştı.

yere çökerek hafifçe dokunmuştu şiş olan ayağa. kafasını yukarı kaldırdığında büyüğü dudaklarını dişliyordu.

"çok acıyor mu?"

"çok değil."

karşılığında küçük olanı güldürmüştü.

"sen sürmek ister misin?" bu teklifi sarışınına kıyamadığından yapmıştı.

"ben hiç süremem." canı tatlıydı bir kere.

kumral saçlı olan kremin kapağını açarak, çabuk bitirmek veya acıtmamak ikileminde yaptı işini. başını tekrar yukarı kaldırdığında gözleri dolmuş minho'yla karşılaştı.

anında kafasını eğip büyüğünün ayağındaki şiş yeri üflemeye başladığında acı dolu bir kahkaha attı minho.

genç olan tekrar büyüğünü kucaklayarak yatağına bıraktı. iyi geceler diledikten sonra mutfağa gitmek için yol aldı.

"hyunjin!" odadan çıkmasına izin vermeyen sese döndü.

"yanımda yatar mısın bu geceliğine?" reddetmek istemeyeceği teklifi bir süre düşünmek zorunda kaldı hyunjin. bugün tüm ikilemler onu bulmuştu.

büyüğünün saçları okşandığında daha kolay uyuduğu gerçeği aklına gelince yatıp, sarı ve yumuşacık olan saçlara daldırdı elini.

biraz oynadıktan sonra gelen tarifsiz koku yüzünden istemsizce daha derin nefesler almaya başlamıştı.

hyunjin'in de uykusu gelmeye başladığında minho'nun uyuyup uyumadığından emin olarak yataktan çıktı.

kendine bir kahve yapıp tekrar salona geçti. uyumak istemiyordu. dün rüyasında minho'nun ayağının burkulduğunu görmüştü. hem de en ince ayrıntısına kadar.

tekrar rüya görmekten korktuğu içindi uyumak istememesinin nedeni.

geleceği görmekten korktuğundandı.

ー future ♡ hyunhoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin