20.03.2019 09.59
"aptalsın."
kafasını, gömdüğü dizlerinden çıkarıp katili olacak adama çevirdi.
"kardeşin öldükten sonra da benden saklanmak için dolabına girmiştin. o gün işe yarasa da bugün yaramadı minho. öleceksin."
"yalvarırım yapma." kafasını iki yana sallarken ağlıyordu bir yandan da. eğer kendisine doğru uzanan bir bıçak olmasaydı çoktan o sırıtan surata bir yumruk geçirdiğini düşündü. belki bununla yetinemeyip onu döverek öldürdüğünü de.
"nasıl ölmek istersin?" diye sordu minho'nun kolundan tutup dolaptan dışarı çıkarırken. minho dolaptan çıkar çıkmaz kolunu kendine çekerken üzerine doğru yürüdü adam. "kardeşin gibi yüksekten düşerek mi?" yumruklarını sıktı. eğer hyunjin olmasaydı hiçbir şeyi umursadan karşılık verirdi karşısındakine. "ya da bu," bıçağı salladı. "elimdeki cisimle mi?"
"istersen kendi ellerimle de öldürebilirim?"
"bana dokunmayacaksın."
"teşekkür etmek yerine kızıyorsun bana minho. kardeşine sormamıştım bile nasıl ölmek istediğini. ve," elindeki bıçağı cebine yerleştirdi. "sen ne nasıl istersen biricik oğlum."
minho'nun bu sözden tiksinmesine izin vermeden ellerini onun boğazıyla buluşturdu ve sıktı. minho bundan nefret etse de ellerini onunkilere götürdü ve aşağı doğru çekmeye çalıştı. adamın yüzündeki sırıtış büyüdü.
minho'nun vücudundaki güç azalmaya ve ciğerleri oksijen diye haykırmaya başladı.
adam daha çok sıktı boğazını ve öksürmeye başladı minho. bilinci giderek kapanan sarışının önce kolları düştü iki yana, ardından kendisi.
kapı sesi duyuldu ardından. ve hyunjin'in minho'nun ismini haykıran sesi. adam boşluğuna gelerek gevşetti minho'nun boğazında olan elini ve vücuduna sonunda oksijen giren minho yeniden öksürmeye başladı.
hyunjin bağırmayı kesip sesin geldiği yöne doğru yönelirken ne yaptığını fark edip cebindeki bıçağı çıkardı adam ve minho'ya sapladı. üstelik tam da hyunjin içeri girmek üzereyken.
donup kaldı hyunjin, öksürmeyi kesti minho.
elini bıçağın olduğu yere götürdü ve yutkundu. nefes almaya ihtiyacı vardı ama canı yanıyordu.
gözlerini hyunjin'inkilere çıkardı. genç olan hâlâ olduğu yerde duruyor ve gözlerini bile kırpmıyordu.
onun yerine minho kırptı gözlerini. ve en son kapalı da kaldı, açılmadı tekrar.
"ölüm saati," kolundaki saate baktı adam. "10.07." ve hâlâ transtan çıkamayan hyunjin'in omuzuna çarpıp çıktı evden.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ー future ♡ hyunho
Fanfiction❝o kadar çaresizim ki nefes alamıyorum, çevrem şeffaflaşıyor.❞ ᐷ angst. 「160720 □ 140820」