,,Jak asi víš tak můj patron je Poseidon. Ale není to můj božský rodič. Vlastně je to můj děda." zazubi se a já nestačím zírat. ,,Můj otec je ten slavný Percy Jackson a matka Annabeth Chase. Teď už teda ne Chase, ale Jacksnová..." rozesměje se, když uvidí můj výraz. ,,Počkat!" skočím mu do řeči. Chaluhový mozeček a Chytrolinka?!" vyhrknu překvapeně. Přikývne a jeho oslňující úsměv zmizím, ale ne úplně. ,,Přijíždí sem každé léto. Mama učí stategii a je instruktorka u Atheny. Táta pomáhá Cheironovi cvičit taborniky. No a hlídá mě. Taky sem jezdí nejlepší kámoši našich, se kterými vybudovali tunel do římského tábora. Zkráceně mu všichni říkáme SPQR. Jezdí tady Piper instruktorka Afrodity. Má na starosti zábavu. Její manžel Jason. Ten vede Diuv srub a vymýšlí druhy a způsoby atd. no prostě všechno k boji o vlajky. Pak přijíždí taky Hazel s Frankem. Instruktorka Hada za nepřítomnosti Nika a pomáhá Jasonovi s terénem na hru. A Frank instruktor Ára. A někdy přijíždí i Kalypso s Leem. Titanova dcera pomáhá Piper a Hefaistův syn. Tak nějak vypadá vedení tábora v létě. Ale zpátky k vyprávění. Když jsem se narodil, Athéna a Poseidon se přeli, ke komu půjdu do srubu a kdo bude můj patron. Rozhodlo to když jsem začal brečet a doma vybouchl vodovodní kohoutek." Rozesměju se ,,To bych chtěla fakt vidět, jak se zrovna TY vztekáš a ještě u toho vybuchuje voda." směje taky. ,,S tou vodou ti to můžu ukázat." řekne. Já přikývnu a v tu samou chvíli vidím, jak přede mnou začíná tančit voda. Vytvoří nádhernou mandalu. ,,Páni." vydechnu udiveně. ,,Líbí?" zeptá se s úsměvem. Přikývnu jako by molh čekat jinou odpověď.. Najednou voda zmizí. A já slyším, jak Charley začne štěkat, aby upoutala mnou pozornost. Kývnu na ni a ona zmizí ve stínu. ,,Kam se poděla?" ptá se zvědavě Sebastian. ,,Prošla stínem za svou matkou." a Nikem dodám v duchu . ,,Působivé." prohodí uznale. ,,Pokračuj ve vyprávění." vybídnu ho mírně. ,,Kde jsem to skončil?" ,,U vybuchujících koukoutků." řeknu okamžitě. ,,No pak když mi bylo dvanáct poslali mě naši sem. Domů většinou jezdím na víkend. Cheiron nás tady i učí, takže kdyby si chtěla, můžeš tady zůstat a můžu ti domluvit učení taky" ,,Myslím, že moc nemám na výběr. Otec mě vyhodil z domu. Takže tu zůstat musím a mohla bych se něco nového přiučit."prohodím s úsměvem. Přijde mi, že v jeho přítomnosti nedělám nic jiného než, že se směju.,,Dobře. Tak já ti můžu pomoc se tu zabydlet." usměje se. ,,Myslím, že už jsem se zabydlela." zasměju se a zavrtim se mu v klíně. Sebastian se směje. ,,No to, ale budeš muset platit pronájem." ,,Joo? A čím budu platit? Mám platit ve zlatě? Nebo preferuješ diamanty?" zeptám se vysmesně. ,,Zatím nevím" směje se ,,ale neboj, však já si svoji cenu vyberu." ,,No to ne!" vyprsknu smíchy. Oba se hrozně smějeme. ,,Dobře. Dobře. Tak si trochu myslím, že jsem ti už úplně odkrvila nohy. Klidně si můžem sednout na postel." chci se zvednout, ale Seb mě chytne za lem jeho mikiny a stáhne zpátky. ,,Kam si myslíš, že jdeš?" řekne rozhořčeně a pak se rozesměje. ,,Nikam chodit po svých nebudeš!" řekne se smíchem. Zvedne mě a přenese na postel. ,,Hele ale mi neupadly nohy! Umím chodit po svých!" protestuju se smíchem. ,,No jasně. Až sebou někde švihneš tak si to zopakujem jo?" nepřetržitě se rozesměje. Na oko uraženě se zvednu a chci důstojně odkráčet, ale jaksi se přesně v místě kam dopadá má noha objeví Charley a já sletím na zadek. Tvářím se naštvaně, ale když mi Charley začne olizovat obličej, vyprsknu smíchy. A Sebastian už se neudržel a válí se smíchy po posteli. Až jedním prudkým pohybem přistane na zadku vedle mě. Směju se ještě víc. Charley začne radostně štěkat a běhat kolem nás. Oba se smějeme. Venku začne bouře na novo a z rozhlasu, kterého jsem si vůbec nevšimla, se ozve hlášení: ,, Prosím o pozornost. Bouře se vymyká kontole, takže všichni zůstanete ve srubech do odvolání a zachovejte klid. Konec hlášení." Koukneme se vyznamě na sebe. A Sebastian nadhodí. ,,Nechceš mi prozradit jaký je tvůj oblíbený film? Mohli jsme si nějaký pustit." zamyslím se. ,,Mám nápad" vyhrknu. ,,Poslouchám." řekne s vyditelným zájmem ,,Když jsem byla ještě v New Yourku. Měly jsme s mojí nejlepší kamarádkou takovou měsíční tradici. Dělali jsme si takzvané maratonové dny. Temhle měsíc to měl být Harry Potter, ale nedostaly jsme se k tomu." zakončím svůj výklad smutně. ,,Tak to napravíme." řekne Seb. ,,A potom mi o sobě povíš něco ty." ,,Pokud tě to bude zajímat. Můžu. Počkat! To jako zavíráme dohodu?" zeptám se zvědavě. Zazubí se a přikývne. ,,Tak fajn. Bude sranda." prohlásím a zvedneme se z podlahy. A Sebastian jde pro počítač. ,,Mám všechny díly. Chceš začít od začátku?" ,,Ano prosím." ,,Jak dlouho myslíš, že ta bouřka potrvá?" zavolám, aby slyšel až vedle do pokoje. ,,No pokud Cheiron říká, že se vymkla kontrole. Tak jí dávám tak pět dni. Což znamená, že máme čas na spoustu filmů a stihneme i tvůj příběh." řekne s úsměvem, který vidím, když se vrátí a drží v ruce notebook a ve druhé ruce má dva šálky ,,Něco k piti?" zeptá se hostitelsky. ,,Máš v nabídce zelený čaj?" zeptám se se smíchem a neskrývaným zájmem. ,,Jasně." řekne a rošťácky se usměje. ,,Paráda" pronesu nadšeně. ,,A co ten pronájem?" zeptá se ve chvili kdy se uvelebím na jeho posteli. ,,No? A jaká je tvá cena?" zeptám se a Charley se mi stočí k nohám. ,,Hmmmm popřemýšlím." řekne s pokřiveným úsměvem. U všech bohů! Vypadá tak roztomile i když má obyčejnou černou mikinu s nápisem DC COMICS a černé tepláky. Vypadá božsky. Co to žvaníš! Okřiknu se. Tak určitě se bude tenhle úžasný kluk zajimat o malou blondýnku s vlasy po ranena a průměrnou postavou, když může mýt jakoukoliv kočku v táboře. Sklapni! Nařídím si. Když se vrátím ze svého paláce myšlenek zpátky do reality, zjistím, že sedí vedle mě a připravuje film. Když začne hrát úvodní znělka uvolním se a nechám se vtahnout do děje slavného, uznávaného Harryho Pottera. Vzpomínám si, jak jsem tuhle serii viděla poprvé s Sherly. Nejlepší bylo poslouchat její žaludeční šťávy. Při té vzpomínce se mi po tváři rozlije šťastný úsměv. Parádní zážitky předtím s ní a teď budu mít další nové s Sebastianem.
ČTEŠ
Percy Jackson Fanfiction
FanfictionNapadlo vás někdy jaké by bylo kdyby jste se ocitli ve svém oblíbeném Fandomu? Clary je obyčejná patnácti léta holka, která ujíždí na knihách, seriálech a fandomech. Zvlášť ráda má serie Percyho Jacksona a TMI. Miluje čtení, ale ani ve snu by ji n...