21. BÖLÜM

14.9K 730 105
                                    

Ceylan bir banka kendini attığından kısa bir süre sonra yanında Serkan'ı buldu.

"Merve söyledi değil mi?"

"İyi ki söyledi."

Başını sallayıp omzuna yattı ikizinin.

"Ben Mirza'yı seviyorum Serkan. Hem de öyle çok seviyorum ki... Bana yaptıklarını, yaşattıklarını, uzak duruşlarını unutamıyorum. O an kalbime inen ağrıları da. Ama şimdi öğreniyorum ki adam haklı. Beni biliyorsun Serkan. Kağan'ı üzdüm diye tek kişiyle bile olmadım, olmak istemedim. Ki Allah'a şükürler olsun Kağan hayatta. Mirza'nın eski sevgilisi intihar etmiş. Ben geliyorum adamın benden uzaklaşmamasını diliyorum. Aramızda bir şeyler olsun istiyorum."

Serkan, ikizinin gönül yangınını hissediyor hatta mutlu bile oluyordu.

Mirza'dan daha iyi kim olabilirdi ki eniştesi?

Tabii Mirza'nın geldiği ilk gün Ceylan'ın kolunu sıktığını bilse yine sevinir miydi? Orası muamma.

Şimdi duyduklarıysa canını yakmıştı.

Ölüm ağır bir şeydi. Hele bir insanın bu sonu kendi istemesi.

Mirza'nın yerine kendini koymaktan bile korktu. Sonra korktuğu şeyi o adamın yaşadığını vurdu kafasına bir kez daha.

Omzundaki yük fazla ağırdı.

"Ölüm ağır bir şey Ceylan, farkındayım güzelim ama bu adam senin yaklaşmalarına karşılık vermelerini de gördü gözlerim. Erkek kardeşin olarak izlemek biraz sinirimi bozsa da flörtleştikleriniz de vardı. Bu da sana attığı adımı gösterir. Yani seninle denemek istemiş. Daha çok genç zaten. Elbet biriyle başlayacaktı. Herhangi bir kadını sevmezse bile bir gün baba olmak isteyecek mantık ilişkisi yapacaktı. Ama o sevdi. Seni sevdi."

"Sevdi mi?"

"Sizin birbirinize demediğiniz şeyi tüm mahalle anladı be kızım. Hem öyle olmasa Batu iti Mirza'ya bu kadar takar mıydı? Veya o orospu seninle bu kadar uğraşır mıydı? Konu kendin olunca akıl duruyor sende."

İşi olabildiğince espriye dökmek istedi Serkan ki ikizi biraz da olsa gülsün.

"Seviyor yani?"

"Ben o ikisinin ismini boşuna mı aldım güzelim ağzıma. Seviyor işte."

"Nerede bu adam Serkan?"

"Onu bilmiyorum bak. Ama herhangi bir kadının yanında değildir. Eğer endişen bundan yanaysa diye söylüyorum. Eğer hayatında bir kadın varsa onu bu mahalleye getirirdi. Mirza böyle bir adam çünkü. Niye kaçsın bir kadının yanına? Hem de çok değer verdiği Reisliğini yaptığı mahalleyi bırakıp."

Ceylan hem ikizine hak verdi hem de Reis'ini bulacağı bir yol buldu.

"Tamam Serkan. Gerçekten iyiyim şu anda. İkna ettin beni."

"Ettim mi?"

"Ettin. Hadi eve gidelim."

"Baya eve gideceğiz yani? İyisin o kadar?"

"İyiyim. Ben eve gideceğim. Sen nereye gidersen. Var mıydı planın?"

"Basketbol antrenmanım vardı. Ona geçeyim o zaman ben de seni bırakıp."

Kendi antrenmanı gelse de aklına moral düşürmedi.

"Gerek yok bırakmana. Ayrılırız burdan."

"Olmaz öyle. Götüreyim ben."

"Serkan hayırdır ikizim? Buraya geldik, sana bir şeyler oldu. Kendim giderim dediysem giderim."

ULUIRMAK MAHALLESİ (Mahalle Serisi 1)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin