7. BÖLÜM

26.1K 1.1K 206
                                    

Ceylan'dan

"Gerçekten mi ya, ben sinirle söyledin sanmıştım."

Hadi ama sen de biliyorsun sinirle söylemediğini... Ama işini biliyorsun, konuşacak ki sesini duyacaksın.

"Şaka yapmıyordum."

Bu böyle giderse dün nereye gittiğiyle ilgili  ağzından tek kelime alamayacaksın. Bence direk sor.

Evet alamayacaktım belki ama direk de soramazdım.

O zaman cevabı unut. Ve adama cevap ver.

"Anladım."

Okula gitmek için dışarı çıktığımda Mirza, Cengiz ve Betül üçlüsünü görmüştüm. Şimdi de Merve'yi almaya gidiyorduk. Onun evi de baya yakınmış ya.

"Günaydın millet."

Herkesten karşılığını alırken benden duyamamıştı.

"Eşofmanlarını unutmadın umarım."

"Unutmadım."

"Sana gün ayamamış Ceylan."

Hah, bana gün ayamamışmış. Senin aklında 'Mirza dün gece nereye gitti' sorusu yok tabi.

"Seninkinin aydınlığı yetiyor Merve."

Sende ne fena oldun Ceylan? İçinden ne düşünüyorsun dışına nasıl yansıtıyorsun?

Beş dakika bile sürmemiş olan okula geldik.

Bu Sıla sana yine yiyecek gibi bakıyor Ceylan.

Az sinirlendirelim o zaman.

"Hayırdır? Çay hoşuna mı gitti?"

Sen hakikaten baya fena oldun, ama iyisin iyi. Bu arada kıkırdıyor seninki.

Benim ki değil o diye düşünecek halde bile değildim. Gülüşü cidden güzeldi.

"Ablamdan bu kadar korktuğunuzu bilmiyordum."

Bırak gülüşü falan da şu kıza cevap ver.

Ona cevap verecek kişi çoktu ama şu an tekrar olur muydu, bilemedim. Bundandır cevap vermeyişim.

"Ya ya çok korkuyoruz. Hatta o kadar korktuk ki bu iki yakışıklı da bizim kendimizi güvende hissetmemizi sağlamak istedi. Kahpelik virüstür falan, korumaya ihtiyaç var sonuçta değil mi?"

Bu laflardan sonra çektim mavilerimi kehribarlardan.

Merve'ye baktım önce. Eli Cengiz'in belindeydi. Bu teması bilerek yaptığına eminim.

Sırıttım haline.

Sonra Sıla'ya döndüm.

Gözleri ben ve Merve'nin elini koyduğu Cengiz'in üzerinde mekik dokuyordu.

Daha da sırıttım. Sırf sinir etmek için.

"Duracak mısın daha?"

"Bunu ödeyeceksin."

Gözlerimin ta içine bakarak konuşmasından ve arkamdaki Kehribar Gözlü Dev'in sıkkınca nefes vermesinden anladım ki biraz önceki bakışma Sevcan takığının kulağına gidecekti.

Sanki bu olaylara alışıkmışcasına karşıladım durumu. Canımı sıksa da korkmadım.

Sıla'nın arkasından sırayla kızlar da okula ilerlerken arkamı dönüp Mirza'nın yanına gittim.

Cengiz'i gösterdim kaşlarımla.

"Cengiz!"

Cengiz, Mirza'ya döndüğünde ben de döndüm.

ULUIRMAK MAHALLESİ (Mahalle Serisi 1)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin