27. BÖLÜM

12.9K 623 60
                                    

Eve kendimi zor attığımda Merve'nin hâlâ bizde olduğunu gördüm.

"Sen pek bir sevdin bizim evi?"

"Dalga geçmeden de durabilsen keşke. Hem seni düşünendeymiş kabahat be."

"Ne demeye yükseldin Gelin Hanım? Derim anneme, almayız seni bak."

"Ben seni ayağımın altına bir alacağım, göreceksin sen gelini görümceyi."

"Zaman değişmiş, gelinler fena valla."

"Valla Ceylan dışardan baktığımda yorulmuş ve pertin çıkmış gibi duruyorsun ama maşallah dilin sağlam."

"Sen de öyle duruyorsun ama dil pabuç."

"Ben de sizin gibi yeni taşınanlara yardıma gelecektim ama senin Semih'in telefonundan attığın mesajı dinleyince burayı ayarlamaya karar verdim. Herkesi yemeğe davet ettin de o kadar yemek var mı diye düşünmedin ki?"

"Dışardan falan söyleriz diye düşündüm."

"Kızlar 2 kişiymiş. Yeterince dışardan yiyorlardır. Annene söyledim ben de, yemekleri ayarladık, tatlıyı yaptık. Hasibe teyze masayı balkona kurdurdu. Kızlar rahatsız olmasın dedi. Özlem abla da çayın yanına pasta kurabiye falan getirecek."

Merve gibi bir gelininiz varsa hayat çok daha kolay.

"Merak etme Merve, anlamamışlardır."

"Neyi?"

"Annemle Serkan'ın gözüne girmek için yaptığını."

Merve arkamdan bir anne edasıyla terliğini çıkartıp fırlatmaya hazırlanırken ben merdivenleri yarılamıştım bile.

Şu kızla uğraşmasan mı Ceylan? Özlem seninle uğraşsın ister miydin Ceylan.

Özlem abla benimle uğraşamaz ki.

O niye?

Çünkü onun da görümcesiyim.

Harbi be. Dünyaya görümce olmaya gelmişsin.

Odama ulaşabildiğimde hemen yeni kıyafetler ayarlayıp duşa geçtim.

Kısa bir süre sonra odama dönüp hazırladıklarımı giyerek saçıma ve yüzüme zaman ayırdım.

O ara çalan zille kızlardan birinin geldiğini anlasam da Ela'ya mesaj atmadan aşağı inmek istemedim.

GÖNDEREN: CEYLAN
GÖNDERİLEN: DR. ELA

- Ela Hanım, Mirza'nın durumu nasıl?

Kadınla daha sabah görüştün Ceylan?

Tamam ama ne yapayım yani?  Merak ediyorum ben de.

GÖNDEREN: DR. ELA
GÖNDERİLEN: CEYLAN

- Az önce yemek yedik. İştahı biraz daha iyi. Ağrıları var ama uyku öncesinde yapacağı kas hareketleri giderecektir. Merak edilecek bir durumu yok Ceylan Hanım, içiniz rahat olsun.

GÖNDEREN: CEYLAN
GÖNDERİLEN: DR. ELA

- Teşekkür ederim Ela Hanım, her şey için

Kadın Mirza hastaneden çıktığında, sağlığına kavuşmasından çok senin onu artık rahatsız etmeyeceğine sevinecek.

Neden ki? Bence çok da rahatsız etmiyorum yani.

Oyalanma da aşağı in hadi.

Odadan çıktığımda ellerinde tabaklarla balkona doğru geçen Betül ve Öznur'u gördüm.

ULUIRMAK MAHALLESİ (Mahalle Serisi 1)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin