20. BÖLÜM

13.2K 666 25
                                    

Yeni bir gün başlayıp kızlar da okula gittiğinde Ceylan kendini fiziken iyi hissettiği için antrenmanlara katılmaya başladı. Sürekli Mirza'da olan aklını da kontrol edebiliyordu böylelikle.

Ya da kontrol etmek istiyordu.

"Ceylan vuruşların az daha yavaş olsun kızım."

Kendisine seslenen koçunu duymadı.

"Ceylan yaraların henüz iyileşmedi, az sakin."

Betül'ü de öyle.

Merve, Ceylan'daki tuhaflığa daha fazla katlanamayınca yeni pas atmadan kolunu tuttu.

Kendisine bakan Ceylan'a hiç bir şey demeden sürüklemeye başladı.

Koçları bir şey olduğunu anladığından ses etmedi. Hatta Betül'e bile arkalarından gitmesi için işaret verdi.

Ceylan şaşırmaya bile vakit bulamamışken kendini soyunma odasına Merve'yle burun buruna bulmuştu.

"Ne oluyor Merve? Ne yapıyorsun?"

"Asıl sana ne oluyor Ceylan? Ne yaptığının farkında değilsin, hiç birimizi duymuyorsun."

"Ne dediğini anlamıyorum."

Gerçekten anlamıyordu.

Betül, Merve'yi sakinleştirmek adına Ceylan'dan uzaklaştırdı ve kendisi aldı yerini.

"Kuzucuğum senin bu hâllerini elbet anlıyoruz ama içerdekilere zarar vermeye başlamıştın. Topların çok sertti. İnsanlar pasını almaya korkuyordu. Koçla ben seni uyarsak da duymadın, Merve'ye de seni buraya çekmekten başka bir çözüm bırakmadın. Ceylan elbet önceliğimiz sensin ama sen fiziki bir acıyı takım arkadaşlarına yaşatacak bir kız değilsin."

Bırak takım arkadaşları herhangi bir insana hak etmediği sürece yaşatacak biri değildi.

Ne yaptığını anımsadı ve sonra aklına Merve'nin elini çatlattığı geldi.

Gözleri de direkt orayı bulmuştu zaten.

Merve, arkadaşının kötü durumuna üzülürken sert çıktığı için pişman olmaya başlamıştı bile. Bileğini arkasına saklayarak Ceylan'ın gözlerini gözlerine dikmesini sağlamıştı.

Uzaklaştırıldığı yerden yine Ceylan'ın yanına doğru adımladı ve dizinin yanına çöktü.

"Ceylan sendeki merak hepimizde var ama Reis bu kızım. İllaki iyidir."

"Tamam ama nereye gitti Merve? Bir kadının arabasına binerken görmüşler bugün duydum. Ben onun için sadece emanet miydim? Vicdan azabı çekmemek için Sevcan'dan kurtarması gereken biri miydim? Sevcan Belası bitti Mirza gitti."

Sözlerinin arkasından çantasını almasıyla fırlaması bir olmuştu.

Merve'yle Betül anca bahçede yakalayabilmişlerdi ve kartların açık oynanacağı gün gibi ortadaydı.

"Niye bu kadar merak ediyorsun ki Ceylan onu? Reis ya o yüzden ayaklarına gireceksen hiç girme. Bu adam sana daha geldiğin ilk gün verdi zararı ve sen etkilensen de bitirdin gözünde daha başlamadan. Yalan mı?"

Ceylan kafasını salladı hayır dercesine ama Merve onu nasıl böylesine güzel okuyabilmişti.

"Bak hayır diyorsun. Yalan değil diyorsun. Sence senin sizi daha başlamadan bitirdiğini bir ben mi fark ettim? Reis aptal bir adam değil. Ben de değilim. Sen de değilsin. Daha geldiğin ilk gün anladım Reis'e ben kadar yakın olacağını ama konumunun hiç bir zaman kardeş olmayacağını. Reis de fark etti benimle birlikte sen de. Hiç konuşmadınız bu durumu belki ama hep bir flört haliniz vardı. Doğru mu?"

ULUIRMAK MAHALLESİ (Mahalle Serisi 1)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin