לפני שאנה נכנסה לחדר האוכל, טפיחה קלה על כתפה עצרה אותה.
"היי," ניקולאס אמר בחן.
"היי." החזירה בטון רגוע.
"את באה לחדר אוכל?" הוא שאל והצביע על הכניסה.
"אז מה חשבת שאני הולכת לעשות?" ענתה לו בסרקזם. "עמידת ידיים?"
ניקולאס צחק, "אני מניח שפשוט רציתי לדבר איתך." הניד בראשו. "לא משנה, פשוט בואי."
חיוך עלה על פניה, הוא רוצה לדבר איתה.
אבל היא מיד ניסתה לרסן את עצמה, היא לא תתלהב מנער שחצן.הם נכנסו יחד לחדר האוכל ושם ראו את אמילי, מקס ורוז יושבים בשולחן ליד החלון.
הם מיהרו לקחת אוכל מהמזנון והצטרפו אליהם.
אנה התיישבה בין אמילי לניקולאס."בוקר טוב." אמילי בירכה אותם בחיוך זוהר, אבל לפתע פניה התעוותו מכאב, "ואו, כל הרגל שלי שורפת מאתמול."
רוז הביטה בה באהדה, "אל תדאגי, זה יעבור."
"מה קרה?" אנה שאלה.
אמילי השתתקה לרגע.
"סתם, עשיתי ריצה היום בבוקר..." לגמה מהתה שלה, "נתפסו לי קצת השרירים.""באמת?" הרימה את גבותיה בהתפלאות, "גם אני רצתי בחצר האחורית הבוקר, לא ראיתי אותך."
"רצתי בקידמית." מיהרה לומר.
אנה הנהנה בהבנה, למרות זאת שהמשיכה להביט באמילי בחשד גלוי.
מבטה עבר לאט לאט ממנה אל רוז ומקס, שציחקקו ביניהם. הוא אמר משהו והיא הסמיקה."תראה אותם," לחשה ונתנה מרפק לניקולאס, כדי שישים לב אליהם. "הם ביחד?"
"שניהם מפלרטטים כל הזמן אבל הם בחיים לא יסכימו להיות יחד." ענה לה.
היא הביטה בו בבילבול, "למה?"
"הם מאוד עסוקים ב..כל מיני פרוייקטים שלהם, הם סתם כל הזמן יריבו ולא יהיה להם זמן." אמילי הצטרפה ללחשושים והסבירה.
"אז שייפנו זמן, איזה פרוייקטים אלו כבר שהם גוזלים את הזמן הפנוי שלהם ככה?" אנה אמרה בביקורתיות והרימה את גבותייה בתהייה.
"לא יודע." אמר ניקולאס בפשטות ואמילי הרימה את כתפיה בחוסר ידיעה.
צמרמורות.
אנה הרימה את ראשה וראתה את לוקאס נכנס אל חדר האוכל עם קימברלי.
ברור שהיא תסתובב עם חתיך כמוהו.
הם הלכו יחד למזנון ואז נפרדו דרכיהם, היא הלכה לשולחן עם חברותיה והוא בא אל השולחן שלהם.
הוא התיישב מול ניקולאס, ליד מקס ואמילי והניח את הצלחת שלו מולו.
אנה עקבה אחרי כל תנועה שלו.
YOU ARE READING
המסומנת
Romanceאנה היא נערה מרדנית ובעלת פתיל קצר מהעיר לונדון. להוריה נמאס מההתנהגות המופרעת שלה והם מחליטים לשלוח אותה לפנימיה אקדמית מרוחקת, נטולת כל קשר אל העולם שבחוץ. כשהיא מגיעה לאקדמיה, אנה מתחברת עם חבורה מסתורית אך נחמדה ואפילו מסתבכת במשולש אהבה סוחף. ...