עיניו של ניקולאס זהרו והוא היה נראה מושלם, מלאך.
גם אם אנה רצתה להגיד לו לא בצחוק ולהרוס את הרגע, הרגשות שלה אליו לא נתנו לה להגיד את זה.
הם לא נתנו לה להגיד כלום.היא הנהנה באטיות.
ניקולאס היה נראה מרוצה, "שנרקוד?" הוא שאל בחיוך מזמין והושיט את ידו לאנה.
הקסם עזב את הרגע ואנה התאפקה לא לצחוק לו בפרצוף.
"אין סיכוי." היא פסלה במהירות, מגחכת מעט.ניקולאס נאנח באכזבה ואז חיוך שובב עלה על פניו.
לא שובב כמו של לוקאס, אלא שובב של ילד בן שלוש.
"אנה בבקשה.. תהפכי אותה למאושר.." הוא נפל על ברכיו והחזיק את ידיה בהתחננות.אנה הביטה לצדדים במבוכה וראתה כמה נערים שמסתכלים עליהם מוזר.
מבטה נתפס על מרסל שהביט בשניהם בהפתעה.
מופתע שניקולאס המוצלח מתחנן לקורבן.לא אכפת לה ממבטים של תלמידים מפגרים, אבל המבט המזלזל של מרסל מעצבן אותה.
"קום כבר." היא סיננה לעברו במבוכה ומעט כעס. אך ניקולאס הניד בראשו לשלילה, תלתליו החומים זזו מעט. "אני לא אקום עד שתסכימי." הוא אמר ברצינות.
אנה הביטה בו במבט אדיש שאומר: אתה באמת עושה את זה עכשיו?
ניקולאס החזיר לה מבט אדיש ורציני יחד שאומר: בדיוק.הם נשארו ככה לעוד כמה שניות עד שאנה כבר לא יכלה לספוג את המבטים המעצבנים של מרסל והילדים הרוקדים סלואו ברחבה.
"אוקיי, אוקיי!" היא צעקה באנחה.
תוך שניה אנה נמשכה לרחבה על ידי ניקולאס.
"ממה שראיתי בפעם הראשונה שנפגשנו, את לא היית טיפוס של נשפים." הוא אמר בגיחוך כשהם עמדו אחד מול השני, מוקפים באנשים רוקדים סלואו.אנה נזכרה בפעם הראשונה שראתה את ניקולאס.
היא עוד עדיין חשבה על זאק. היא התלבשה כמו שהיא אוהבת, כמה שהיא מתגעגעת לכובע גרב האדום שלה ולנעלייה האדומות.ניקולאס עזר לה ולאמליה להעלות את המזוודה לקומה של אנה במגורים.
באותו הזמן אנה חשבה שהוא וקימברלי מתאימים ושהם בטח זוג.היא חשבה שהוא שחצן ומפונק. ככה על כולם היא חשבה.
מוזר שעבר רק חודש אבל אנה מרגישה כאילו שהיא מכירה אותם שנים.
אבל יש עוד כל כך הרבה שהיא לא יודעת."אני עדיין לא טיפוס של נשפים." היא הזכירה לו ברצינות והוא חייך בהבנה.
"פשוט.." הוא מילמל ולקח את הידיים שלה, "תניחי אותן כאן.." הוא הניח אותן מאחורי צווארו.
"ותתקרבי.." הוא הניח את ידיו על גבה התחתון ומשך אותה אליו.
המגע הזה היה מוזר לאנה, היא אף פעם לא הייתה ככה עם בן.
היא כן התנשקה, אבל לא מתוך אהבה. סתם כי היא הייתה שיכורה.
אף פעם היא לא הייתה קרובה כל כך לבן שהיא אוהבת.
YOU ARE READING
המסומנת
Romantikאנה היא נערה מרדנית ובעלת פתיל קצר מהעיר לונדון. להוריה נמאס מההתנהגות המופרעת שלה והם מחליטים לשלוח אותה לפנימיה אקדמית מרוחקת, נטולת כל קשר אל העולם שבחוץ. כשהיא מגיעה לאקדמיה, אנה מתחברת עם חבורה מסתורית אך נחמדה ואפילו מסתבכת במשולש אהבה סוחף. ...