13

356 27 2
                                    

Včerejšek mám dosti v mlze, ale přesto si pamatuji pár zásadních věcí.
Třeba ten rozchod s Kate, to s Harrym i to, že jsem si kompletně zdevastoval byt.

Mimo tohle všechno jsem si však pamatoval i další věc. A to, že jsem skončil na zemi ve svých vlastních slzách. Potom jsem nejspíš usnul, ale to už si nevybavuju. Každopádně stoprocentně vím, že jsem byl naposledy na zemi.

A hlavně: že jsem byl sám.

Teď jsem však ležel přikrytý ve své posteli a kolem sebe jsem měl ovinutou něčí ruku. Pokud to teda nebyla ta moje.

Otočil jsem se, abych se ujistil, a ne, nebyl jsem to já.

Byl to Zayn. Zase.

,,Zay?" vypravil jsem ze svých suchých úst překvapeně a instinktivně jsem se odsunul.

Promnul si oči a zašvidral na mně. Potom se usmál. ,,Copak?" Když si všiml, jak na něj hledím rychle se odtáhnul taky. ,,Emm, asi to vyznívá moc teple, co?"

Ani ne, pomyslel jsem si. Začal mi šrotovat mozek a mně se chtělo opět brečet. Teď mám však možnost obejmutí, pomyslel jsem si, ale bylo mi to trapné, tak jsem si jen zpátky lehnul do peřin - a trošku blíž se přisunul k Zaynovi. Ten mě celou dobu pozoroval a pochopil mé jednání. Přitáhl si mě k sobě a já se k němu silně přitisknul.

,,Co tu vlastně děláš?" promluvil jsem mu do hrudi.

,,Dobří kamarádi vždycky poznají, když je jejich kámoš v nesnázích ne?" zazubil se.

Popisoval mi celý příběh o tom, jak měl zvláštní pocit a hned věděl o koho jde, jak sem jako rytíř na koni přichvátal a zachránil mě z trnitých růží. ,,Vím, kde máš náhradní klíče, odemknul jsem a našel tě na zemi s palcem v puse," mluvil vážně, ale když jsem se na něho zděšeně podíval, rozřehtal se na celé kolo. ,,Kdyby ses viděl. Ne neboj, spal jsi celkem roztomile. Bez palce v puse," uklidnil mě.

Já však klidný nebyl. Teď mi to došlo. Ta spoušť, co jsem tu natropil. Vzepřel jsem se na loktech a rozhlédl se po místnosti. Bylo tu všechno jako vždycky. Nechápal jsem. ,,Ale vždyť..."

,,No víš, trošku jsem to tu dal do pořádku, mezitím co jsi spokojeně spal."

,,Ty jsi nejlepší! Ale jak se ti to povedlo?"

,,To ty mé zázračné schopnosti. Stačilo mávnout hůlkou a všechno bylo na svém místě," řekl a koutky úst mu cukaly.

,,Baví tě si že mně utahovat, že?"

,,Ne, vůbec, právě naopak. Hele, když už jsem u toho, co se přesně stalo? Samozřejmě, že mi došlo to základní, ale chtěl bych vědět detaily. Pokud o tom však nechceš mluvit, chápu."

Nevím, jestli se mi chtělo, ale měl jsem potřebu to ze sebe dostat ven.

,,Takže jestli to správně chápu, tak ti vlastně ani nevadí, že už nejsi s Kate?" zeptal se mě, když mě vyslechnul.

,,Vlastně ani ne."

,,A je ti smutno z toho, že ten, s kým tě podvádí, je zrovna Harry."

Mlčel jsem. Zayn dál něco drmolil, ale já přemýšlel nad něčím jiným.
,,Myslíš, že Harry věděl, že má Kate kluka a že ten kluk jsem zrovna ?"

,,To nevím, to by jsi se ho musel zeptat sám."

,,A jak, prosím tebe?" zeptal jsem se pochybovačně. ,,Vždyť to není možné, nebo snad ano?"

Odpovědi jsem se nedočkal, protože Zayn vstal a šel do koupelny, ale zahlédl jsem mu na obličeji nepatrný, šibalský úsměv.

Tension love ≈ larry stylinson czKde žijí příběhy. Začni objevovat