Ontslagen. (2)

796 26 0
                                    

/Liselotte\

Ik werd wakker. Ik wilde opstaan maar ik merkte dat ik vastzat. Ik keek rond en zag Fenna zitten een man hield haar haar vast. Ze zat ook vast maar ze was nog buiten bewustzijn. Ik ging rechtop zitten en zag dat we naast het zwembad lagen. Ik schrok toen er een man met een grote steen en 2 lange touwen aan kwam lopen. Hij pakte mijn arm stevig vast. "Au! Laat me los!" Hij trok me omhoog en lachte gemeen. "Dit schatje bewaren we!" zei hij en hij aaide zacht over mijn gezicht. "Blijf van me af!!" Ik zag dat Fenna wakker werd. "Breng dat blondje hier ik wil haar eens bekijken!" De man bij Fenna gooide haar over zijn schouder. "Laat haar los!" De man loopt naar ons toe en gooit Fenna voor ons op de grond. Ze schrikt wakker. "Au!"

/Fenna\

Ik word wakker van een stekende pijn. Ik zie dat Liselotte naast me zit met een man achter haar die haar stevig vasthoud. Ik word opeens nogal ruw omhoog getrokken. Ik voel dat ik vast zit net als Liselotte. "Het spijt me! Als ik beter naar je geluisterd had zaten we hier niet!!" Ik begin te huilen. "Het geeft niet Fenna!! We komen hieruit dat zweer ik!" Ik kijk op naar Liselotte. Ik ben zo blij dat ik haar heb. Mijn blik schiet meteen door naar 2 lange touwen en een grote steen. In totaal zie ik 3 mannen. Een komt aanlopen. De andere heeft mij vast en de derde heeft Liselotte vast. Liselotte begint sneller te ademen. Ik raak ook in paniek. De derde man pakt plots mijn kin en draait mijn hoofd ruw naar hem. Hij bekijkt me nauwkeurig. "Hhm wat een mooi koppie heeft deze kom is kijken Frits!" Zo heet de eerste man dus! "Jij ook Harry!" En de tweede Harry! Ze komen alle drie voor me staan en bekijken me. "Laat haar los!" roept Liselotte kwaad. "Zozo die is pittig!" "Mannen deze houden we voor later!" roept hij en hij lacht gemeen naar me. Hij loopt naar Liselotte en grijpt haar knotje. "Au! Klootzak!!" Ik kan dit niet langer aanzien en schreeuw: "Laat haar met rust! Neem mij maar laat haar gaan!" Ik kijk naar beneden. De man gooit Liselotte tegen de grond en loopt langzaam naar me toe. Hij knijpt in mijn keel en vraagt: "Dus jij eerst?" Ik hap naar adem en trek wit weg. Hij laat mijn keel los en pakt het touw. Hij bind het aan de steen en loopt toch naar Liselotte. Hij bind het touw met de steen aan haar middel en sleept haar naar de rand van het zwembad. Ik begin keihard te gillen. Frits plakt een stuk ductape op mijn mond. Ik kan alleen nog toekijken... Dacht ik....

OpofferingWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu