Gevangen

673 19 0
                                    

/Bram\

Als er plots een lichaam voor ons uit een deur op de grond valt, zie ik dat Fenna weet wie het is. Ze kijkt met grote ogen naar Liselotte en begint sneller te ademen. Liselotte verstijfd als ze nog eens naar het lichaam kijkt en gaat sneller ademen. Ik aai over Liselotte's schouder. Ze schokt als ik haar aan raak. Ineens schiet Fenna naar voren "Evert!!!! Ben je daar??!!!" Liselotte kruipt tegen mij en Menno aan. "Help haar..... Ze is in gevaar..." smeekt ze. Ik knik, geef Liselotte aan Menno "Laat haar niet los!" roep ik en ik ren door de deur. Als ik daar aankom snak ik naar adem. Dit is de moeilijkste situatie die ik heb meegemaakt.....

Ik zie Evert op de grond liggen in een plas bloed en er staat een man met een vleesmes naast hem. Fenna word onder schot gehouden en heeft een steekwond in haar zij. De man die haar vast heeft, houd zijn hand voor haar mond. Ze probeert zichzelf los te trekken, maar dan houd de tweede man zijn mes bij de keel van Evert. Behalve Fenna heeft nog niemand gezien dat ik binnen sta. Plots komt Liselotte naar binnen gerend. Ze vliegt om mijn hals en zegt dat Menno versterking is gaan halen. *Pang* *Boem* Liselotte zakt kermend van de pijn in elkaar en valt op de grond. Die gast schoot in haar enkel! Maar niet alleen in die van haar, want ik zie ineens dat Fenna ook op de grond valt. Ik krijg opeens geen lucht meer en raak bewusteloos.....

OpofferingWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu