Ontslagen (3)

693 27 0
                                    

/Fenna\

"Kom is hier met dat blondje! Die gaat met haar vriendin mee!" Frits trok me mee naar de derde man en bond me ook aan de steen. Liselotte en ik keken elkaar hulpeloos aan. Er werd ook en stuk ductape op Liselotte's mond geplakt. En we werden samen het zwembad ingegooid. Ik flipte omdat ik geen adem meer kreeg. Ik hoorde heel vaag een auto starten en wegrijden. Ik probeerde naar Liselotte te zwemmen, het ging net. Ik frummelde aan haar touw met de steen. Het touw was net los maar toen raakte ik zonder zuurstof en viel flauw.

/Liselotte\

Toen ik onderwater kwam raakte ik bijna meteen bewusteloos doordat ik mezelf heel druk maakte. Het laatste wat ik merkte was dat ik me veel lichter voelde.

/Evert\

Ik reed als een gek naar het bos. Fenna klonk alsof ze heel erg in paniek was. Ik zie het huis met het zwembad.... Fenna's auto!! Ik sprong uit de auto en sprintte er naar toe. Ik schrok me kapot toen ik Liselotte zag drijven in het zwembad. Ik trok haar eruit en voelde dat ze zat vastgebonden. Ik maakte haar los. Ineens kwam ze bij en ze proestte het uit. Ze kwam bijna niet uit haar woorden. "Fenna .... Zwembad snel!!" en ze wees naar het water. Ik rende er stuntelig heen. Mijn adem stokte toen ik Fenna vastgebonden aan een steen op de bodem zag liggen. Ik dacht er geen seconde over na en dook in het water. Ik zwom naar Fenna, maakte haar los en trok haar naar boven. Liselotte hielp me en samen trokken we haar naar de kant. Na vijf minuten was ze nog niet wakker dus gaf ik haar mond op mond. Daarna werd ze gelukkig weer wakker. Maar toen ze haar ogen open deed keek ze me aan. Ze keek heel bang en kroop tegen Liselotte aan. Ik wilde haar hand pakken maar ze begon te huilen. Elke keer als ik naar haar toe kwam kroop ze dichter tegen Liselotte aan. "Fenna herken je me niet ik ben het Evert!" Ik begon te huilen. Ze bekeek me heel goed ze zag er zooo mooi uit... Met dat lieve gezicht die heldere ogen en dat dansende haar. Ik kon me niet inhouden en kuste haar. Ik voelde dat ze schrok maar daarna kuste ze met liefde terug. Ik voelde haar zachte kleine lippen. Ik omhelsde haar en zij mij. Toen hoorde ik zacht "Aahw!". Ik keek op... Het was Liselotte. Ik lachte naar haar. Ineens vloog Fenna om mijn nek. "Ik vind het zo erg dat ik je niet herkende! Ik was zo bang!" Ik streelde haar rug. "Wil je naar huis?" Ze keek me aan "Mag ik misschien- " Ik knikte en gaf haar een knuffel. Ik keek naar Liselotte. "Moet ik je thuis afzetten of wil je ook eehm.." "Nee hoor ik ga naar huis gaan jullie maar lekker samen!" en ze gaf me een knipoog.

OpofferingWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu