/Evert\
Ik liep met de dokter mee, op weg naar de behandelkamer. Ik hou Fenna's hand stevig vast. Ze heeft een luchtmasker op, zodat ze beter kan ademen. Als we daar aankomen moet ik buiten wachten..... Het lijkt wel uren lang....
1 uur later.....
/ Evert \
Als Fenna klaar is rijden we terug naar haar kamer. Fenna slaapt... Het is héél stil, maar dan vertelt de dokter wat hij heeft ontdekt. "Toen we binnenreden werd ze wakker, maar toen ze mij zag was ze bang en noemde me Frits. Bij mijn assistente kalmeerde ze maar ze noemde haar Liselotte. Ik liep naar haar toe om een spuitje te geven. Toen deed ze ineens of ze verdronk. Dus ik denk dat ze een trauma heeft opgelopen aan iets, en daar waanbeelden van krijgt." Dat heeft vast iets te maken met die zaak van 3 jaar geleden... We zijn ondertussen aangekomen bij de kamer van Fenna. We rijden haar naar binnen en zien dat iedereen zat te wachten. Als de de dokter weg is vertel ik alles. "Ik weet bijna zeker dat het aan die zaak ligt! Ik heb er ook nóg steeds nachtmerries over...." zegt Liselotte en ze begin te snikken. "Het is allemaal mijn schuld!" "Helemaal niet! Jij kon er net zo weinig aan doen als wij!" zegt Menno. "Als ik Fenna had tegengehouden waren wij niet in de problemen gekomen!!!" Schreeuwt Liselotte en ze aait over Fenna's hoofd "Maar dan hadden we ook niet de daders gevonden!!" zegt Carla.
/ Fenna \
Als ik mijn ogen opendoe zie ik boven mijn hoofd Liselotte schreeuwen. "Wat is er aan de hand?!" vraag ik geschrokken. Mijn stem klinkt heel zacht omdat ik verdoofd ben geweest. Iedereen kijkt me aan. "Fenna gaat het weer?" hoor ik een man zeggen, ik kijk in de richting van de stem. Ik schrik en kruip naar achteren. Ik hou mijn armen voor mijn gezicht. "Alsjeblieft doe me niks! Ik heb niks fout gedaan!!" Ik voel dat iemand mijn arm pakt en ik begin te huilen. "Alsjeblieft.... Doe me niks.." "Fenna rustig kijk me aan. Ik ben het Bram!" Ik keek naar zijn gezicht. Als ik in zijn bruine ogen kijk schreeuw ik: "Laat me los klootzak jij bent Frits! Hij heeft ook bruine ogen!" Ik begin in het rond te slaan.
/Evert \
Bram kijkt me hulpeloos aan. Ik knik en we pakken Fenna's armen stevig vast. Ze kalmeert en kijkt me aan. "Fenna herken je me?" Ze kijkt me diep in mijn ogen aan. Ik verdrink in die mooie felbruine ogen van Fenna. "Evert?" zegt ze zacht. "Ben jij dat?" Ik lach naar Fenna en knik. Ze valt om mijn nek en kijkt naar Bram. "Herken je hem ook?" Fenna schud haar hoofd. "Denk goed na het is een goede vriend." Bram pakt Fenna's handen. Ze kijkt me ineens heel blij aan. "Ik herken hem! Bram jij bent het echt!" roept ze blij en ze kijkt rond. "Dat is Menno! En dat is Liselotte en Carla!!" "Ja!!" roep ik blij en ik knuffel haar.
De volgende dag.....
/Fenna \
De dokter heeft me net geweldig nieuws verteld. Ik bel snel naar Liselotte.... L= Liselotte. F= Fenna
"Hallo met Liselotte."
"Heei met Fenna ik heb goed nieuws!"
"Vertel!"
"Ik heb net te horen gekregen dat ik over 2 maanden naar huis mag!!"
"Oh wat goed! Gefeliciteerd!!"
"Maar wil jij het de anderen vertellen ik ben nogal moe..."
"Tuurlijk!! Ga jij maar lekker naar bed lieverd! Ik stuur ze een SMS'je!"
*Piep* *Piep* *Piep*
JE LEEST
Opoffering
Fiksi PenggemarMV verhaal. Fenna is ontslagen en woont in haar flat. Menno, Evert, Bram en Liselotte wonen samen in een villa bij een meer. Fenna is vaak depressief en heeft een zelfmoordpoging gedaan. Evert schrok ervan en besloot maatregelen te nemen. Hij zocht...