Gevaarlijke Passie (2)

565 17 1
                                    

/Liselotte\

Harry laat mijn haar los en ik val huilend naast Bram op de grond.

"B-bram blijf b-bij me a-alsjeblieft!" snik ik. Ik leg mijn hoofd op de zijne. Ik voel me heel even heel warm vanbinnen. Maar ineens trekt Frits me mee aan mijn haar en Harry tilt Bram mee. Als we in een kamer komen gooit Frits me tegen de muur aan. In mijn schouder voel ik een stekende pijn. Bram word vastgebonden aan een stoel. Ik loop naar de deur en ruk aan de klink maar hij zit op slot... Ik kijk angstig om en zie dat Bram wakker is geworden. Maar ik zie ook Frits die op me afkomt. Snel duikt ik opzij als hij me wil slaan. Hij duwt me tegen de muur. Frits grijpt mijn keel en tilt me op. Ik bungel in de lucht en probeer normaal te ademen. "Denk je dat je zomaar weg mag?!!" schreeuwt hij boos. "Hé gozer zet haar neer ja!" roept Bram kwaad. Frits lacht en knijpt in mijn keel. Ik begin vlekken te zien en voel me licht in mijn hoofd. Als hij me loslaat val ik met een klap op de grond. Ik proest het uit. Ineens spuug ik een beetje bloed. Ik schrik me een ongeluk. "Liselotte?" hoor ik een heel zachte stem zeggen. Ik spuug nog meer bloed. Als ik op adem ben kijk ik op. "Fenna?" vraag ik verbaast. Ze staat daar onder de blauwe plekken en schrammen. Ze heeft een gescheurd T-Shirt aan en geen broek. "Fenna!" roep ik en ik wil naar haar toe rennen als Harry haar ineens in haar nek pakt. "Wat doe je uit je kamer?!" vraagt hij fel. Fenna kijkt naar beneden. "Ik vroeg wat! Luisteren Rotwijf!" schreeuwt Harry in haar gezicht. Fenna begint te snikken. Ik kan dit niet meer aanzien. Ik loop naar de hoek wat Bram zit, maak hem stiekem los en duw een telefoon in zijn hand. "Haal iedereen hieruit ik red me wel!" Ik geef hem een zoen. Ik sluit mijn ogen en net als Bram geniet ik van het moment. Hij bloost ervan. "Het spijt me! Bram... Ik hou van je!" zeg ik snel. Ik sprint naar Harry en duik op hem. Ik begin op hem in te beuken. Ik schop en sla al mijn woede en verdriet eruit. Even later slaat Frits op mijn slaap en ik val neer....

OpofferingWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu