Zoeken

612 18 0
                                    

/Liselotte\

Ik leg Bram voorzichtig neer en maak Menno en Evert wakker. "Ze hebben Fenna!" roept Evert in paniek. "Ze zeiden dat als jij hem gehoord had het hele plan verpest zou zijn. Ze hadden het over hun plan van 3 jaar geleden en dat jij nog wel zou komen door je goedheid." vertelt Menno. Ik weet het! Ze zouden Fenna 'bewaren' en mij eerst ook.... Bram word langzaam wakker. "Ik weet waar ze is! En ik ga haar redden! ALLEEN!!" Ik loop naar Bram en zoen hem. Hij kijkt verbaasd op en bloost. "Ik hou van je Bram! En die is voor als ik niet terug kom..." Snel ren ik naar buiten en doe de deur op slot. "Liselotte! Doe open dit moet je niet alleen doen!" roept Menno boos. Ik negeer het en zoek naar een voordeur.

Even later.....

Als ik buiten ben zie ik een motor zonder slot. Ik rijd snel achter de auto aan die hier net wegreed. Ik zie dat de laadbak klep openvalt. Fenna ligt erin! Ik trap het gaspedaal iets harder in. "Fenna! Hey kom!" Fenna word wakker en kijkt verschrikt om zich heen. Ineens remt de auto voor me. Rood stoplicht... Fenna schiet naar voren en valt uit de laadbak. Ik vang haar op en rijd snel naar de kant. Ik maak Fenna los en knuffel haar. "Alles oke?" vraag ik zacht. "Ja nu wel.." snikt ze zacht. Fenna kruipt tegen me aan en valt langzaam in slaap.

OpofferingWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu