Gevaarlijke Passie (1)

587 18 0
                                    

/Liselotte\

Ik rij snel terug naar het huis. Als ik naar binnen ga staan Evert en Menno te praten. "Evert hier is Fenna ze is in orde!" fluister ik. "Ah gelukkig!!" zegt Menno. "Ssstt! Ze slaapt!" sis ik. Ik geef Fenna voorzichtig aan Evert die haar op bed legt. "Waar is Bram?!" vraag ik geschrokken. "Jou zoeken!" zegt Menno. Ik loop vlug door het huis. Als ik Bram zie lopen wil ik hem roepen maar ik word plots vastgegrepen. Ik begin wild in het rond te slaan. Maar dan word er een mes tegen mijn keel gedrukt. "Hoe heet dat vriendje van je?" zegt een bekende stem. Het is Harry. "Bram toch?" Ik hou mijn mond stijf dicht. Harry duwt het mes dichter tegen mijn keel. "Roep hem!" sist Harry in mijn oor. "Bram.." zeg ik zacht. Ik voel het koude mes in mijn huid prikken. "Praat harder!" Ik begin sneller te ademen. Bram loopt nu bijna de zaal in waar ik boven sta. Ik sta op een soort brug die over de zaal loopt. Harry trekt aan mijn haar. "Ik zou maar doen wat ik zeg anders gaat je vriendinnetje eraan ja?!" Ik kijk hem boos aan om mijn angst te verbergen. Straks doen ze Fenna en de rest wat aan door mij! "Bram." zeg ik iets harder. Hij loopt gewoon door. Harry trekt nog harder aan mijn haar. Ik knijp mijn ogen dicht van pijn. "Roep hem!" beveelt Harry. "Bram!" zeg ik net niet hard genoeg dat hij het hoort. Ik krijg een knie in mijn rug. "Au! Mongool!" zeg ik boos. Het enige wat Harry doet is in Brams richting knikken. Ik snap het. "Bram!! Help!" roep ik. Bram kijkt op. "Oh shit! Dude laat haar met rust!" zegt Bram boos. "Doe wat ik zeg of ik snij haar strot open. Ik slik wat moeilijk en knik naar Bram. "Kom hierheen!" Bram loopt voorzichtig naar ons toe. "Oke! Maar doe haar alsjeblieft geen pijn!" smeekt Bram. Ineens zie ik dat Frits achter hem staat met een stungun. Ik schrik heel erg. "Br-" Snel houd Harry zijn hand voor mijn mond. "Hhhmm!!!" Ik trap in het rond. Frits duikt op Bram en geeft hem een elektronische schok. Bram is bewusteloos....

OpofferingWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu