4. Bölüm: Ruh

568 132 33
                                    


Kütüphaneden çıkıp eve gittim. Derslere gidip gitmemem kimsenin umrunda değildi. Ailem şehirdışında yaşıyordu ve zaten derslerim iyiydi.

Kendimi yatağa attım. Kısa ama uzun geçen bir otobüs yolculuğundan çıkmıştım. O nasıl oluyor diye sormayın öyle işte.

Saçlarımın yağlı olduğunu hissettiğim için banyo yapma gereksinimi duydum. Üşengeç adımlarla banyoya girdim.

Üstümü giyindikten sonra elime saç kurutma makinesini aldım . En sıcak tuşuna basarak beynim eriye eriye saçlarımı kuruladım. En sonunda saçlarıma baştan sağma nedensiz bir fön çektim. Tam aynaya bakıp saçlarımı düzelteceğim sırada yine o yüzü gördüm. Bu sefer kafamı çevirmedim. Kalbim çok hızlı atıyordu. Etrafı siyaha bulanmış gözleriyle bana bakıyordu. Yavaşça ve titreyerek ağzımı açtım.

"Benden ne istiyorsun ?"

"Sen sadece bir ulaştırıcısın . Ona bizi dinlemesini söyle sadece bizi dinlesin." dedi sanki bir kedinin cızırtısına benzeyen sesiyle.

"O kim konuşsana." dedim. O anda gitti. O kim olabilirdi ki ? Tabi ya bende kabahat. Bide kim diye düşünüyorum tabikide bu Rüzgar'dı. Korkuyla odama gidip çantamdan telefonumu çıkardım.

Kime: Rüzgar

Daha demin aynada bir yüz gördüm. Evet , biliyorum biraz saçma ama kaç gündür bir kadın yüzü görüyorum. Bugün cesaret ederek ona "Benden ne istiyorsun?" dedim . "Ona söyle sadece bizi dinlesin" dedi. Bence senden bahsediyordu. Zaten başka kim olabilir ki? Sence ne demek istedi ?

Telefonu yatağa atıp sonrada kendimi yatağa attım çok geçmeden mesaj sesi gelmişti.

Kimden: Rüzgar

Bilmiyorum

Gözlerimi devirdim. Bu tatmin edici bir cevap değildi.

Kime: Rüzgar

Bence gece gelenler onlar olabilir. Dinle demişti onları dinlemeye çalış. Bir şey kaybetmessin zaten.

Anında telefon titredi.

Kimden: Rüzgar

Ah , evet hatırladım ! Bu gün odaları gezerken bende karanlık bir yüz gördüm ama korkuyla telefonu elimden düşürmüştüm. Sanırım saat yaklaşıyo sesleri duymaya başladım.

Saate baktım 20.00 Ne ? Ne ara saat sekiz olmuştu. Telefonumu kenara bırakarak yapmam gereken ödevlere başladım.

Karanlık Duvarlar #Wattys2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin