Part 4

434 32 4
                                    

Keep enjoy!Don't ghostie!

Hati Fatim sejuk mendengar kata- kata Muntaz.

Fatim : Makasih Kak... Insya Allah Fatim akan menjadi adik yg terbaik buat Kakak *Ucap Fatim senang.

Muntaz : Iya...sama-sama

*Balik ke Fateh dan Abi!/ Fateh and Abi POV*

Abi : Jaga mulut mu Fateh *Abi berseru membentak. Fateh terkejut. Umi tiba- tiba datang dari arah dapur.

Umi : Ini sambil di santap cemilan paginya...ada apa kok ribut? *Tanya Umi.

Umi : Loh...Fatim sama Muntaz mana? *Tanya Umi lagi. Muntaz yg mendengar itu, langsung menjawab pertanyaan Umi nya.

Muntaz : Lagi main Umi...di atas *Teriak Muntaz. Umi mendongakkan kepalanya ke atasa.

Umi : Eh, kalian *Umi menyusul Muntaz dan Fatim yang d atas. Umi menatap wajah Fatim.

Umi : Atim...kenapa?...kok sembab? *Tanya Umi curiga. Muntaz gemetar ingin menjawabnya. Begitu pula Fatim, Abi, dan Fateh.

Umi : Kenapa Tim...ngomong sama Umi...Muntaz yah? *Tuduh Umi.

Muntaz : Umi...sembarangan...Muntaz gak apa-apain Fatim kok....iya kan Tim? *Muntaz menatap Fatim. Fatim menagngguk.

Umi : Terus kenapa Fatim?

Fatim : E...eum...tadi Fatim nguap terus Mi...makanya keluar air mata...iya kan Kak? *Fatim gugup menjawab, sembari melirik Muntaz. Muntaz mengangguk.

Umi : Oww....Atim masih ngantuk yah...ya udah makan cemilan pagi dulu yuk...umi tunggu di bawah *Ucap Umi.

TimMun : Iya mi... *Jawabnya kompak.

Sementara tempat Fateh dan Abi??????????//

Next gak euy?!


Forgive MeTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang