,,No jo."
,,Dneska volám zase mamce," řekla jsem Jenny.
,,Ok volej. Já ti jdu přihřát oběd," uchechtla se a já slyšela jak jde po schodech dolů.,,Tak co mami, víš něco? Už něco ví policie? Jak je na tom s pátráním?" chrlila jsem do telefonu jednu otázku za druhou.
,,Ano řeší se to. Zatím to nepostupuje. Zavolá se kriminálka a kněz. Pokusí se na to přijít."
,,Ale prosím honem."
,,Děláme co můžeme. Měj se. Zatím pa." Máma zavěsila.Položila jsem telefon na stůl a šla se převlíct, vyčistit si zuby a potom na oběd.
Na chvilku jsme si s Jenny po obědě lehly a pak šly do města nakupovat. Cestou jsme potkaly Marka, tak jsme si šli sednout do cukrárny. Kávu ještě nikdo z nás nepije, takže jsme si dali mléčný koktejl. Potom jsme si dlouho povídali o našem baráku a o tom co se tam stalo. Po asi třech hodinách v cukrárně jsme se rozhodli jít domů. Rozloučili jsme se s Markem a vydaly se s Jenny domů.
Když jsme přišly tak jsme se šly dívat na film a já asi v jednu ráno usla.*Sen*
,,Nech mě být. Co po mně vůbec chceš?"
,,Máš dva dny pamatuj na to."
,,Ale proč? Na co?
,,Makej nebo to nestihneš," a podívala se na mě s takovým ďábelským úsměvem.,,Ne nech mě být."
,,Mayo? Co blbneš? Vždyť řveš na celý barák," vzbudila mě Jenny.
,,Zase ona a zase v mém snu," vyhrkla jsem ze sebe a čekala že se Jenny zeptá kdo, ale myslím že za ty tři dny ji to došlo.
,,Už na to musí přijít. Nemají už čas."
,,Jasný že na to přijdou, ale teď už spi. Je půl třetí ráno."
,,Ok tak ráno," řekla jsem Jenny už tak napůl ve spánku.
,, Ráno," zašeptala Jenny a obě jsme se ponořily do říše snů.
Já teda spíš do říše nočních můr.Tak jo. Děkuju že jsi se dodíval/a až sem. Je to po delší době a vůbec netuším kdy bude další část. Ale budu se snažit brzo. Zatiim :D
ČTEŠ
The knob doll
HorrorJako malá jsem dostala panenku. Je naprosto normální jako ostatní panenky? Nebo temná minulost panenky něco skrývá?... !!! V příběhu se můžou vyskytovat chyby a scary scény, čtete na vlastní nebezpečí !!!