3 | yoncun

2.9K 228 184
                                    

Taehyun'un başını Beomgyu'nun boynuna gömmesinin ardından çok sevgili arkadaşlarım adeta büyülenmişçesine kızıl kedilerini izliyorlardı.

Demin fark etmediğim ama dikkatli bakınca görülen minik kırmızı kedi kulakları ve heyecanlanınca yüzüne kapattığı kırmızı kabarık kuyruğu da ona yavru kedi havası katıyordu. Soobin de ayrı bir alemdeydi, sadece küçük kediyi izliyor ve her saniye gözlerinin içi daha da sevgiyle bakıyordu.

Öte yandan Changbin onları anlayışla izliyordu, sanırım o da kedi çocuğu Felix'i sahiplenirken böyleydi. "Hey, Changbin."

Bana dönmesiyle elimi uzattım. "Ben de Huening Kai ama istersen Kai veya Hyuka diyebilirsin."

Gülümseyerek elimi sıktı. "Memnun oldum Hyuka."

"Ya şayip bıyak şu çocuyu da beyimye iygiyen."

Changbin kedisinin yüzüne doğru salladığı açık sarı kuyruğa öpücük kondurdu ve kedi kulaklarını okşadı. "Tamam bebeğim, seninle ilgilenirim."

Ama ben de böyle bir kedi çocuk istiyordum!

Yalnızlıktan cidden bıkmıştım, bana da böyle sevgiyle yaklaşacak biri gerekiyordu. "Yakayadıym."

İnce sese doğru arkamı döndüm. Lacivert saçlı bir kedi kız konumundan dolayı göremediğim birine sesleniyordu. "Ama haksızyık. Beyn çok yavaşım."

Umursamazca cevap verdi kedi kız. "Bana ne, ben kazandım."

Sanırım, göremediğim kedinin sesine aşık olmuştum. Yavaş yavaş yanlarına yaklaşmamla beni ilk fark eden kedi kız oldu. Eğilerek karşılarına geçtim. "Sen kimşin?"

"Ben Huening Kai, sizin adlarınız nedir?"

Kedi kız kibirle saçlarını parmağına doladı.
"Beyim adım Ryujin ama şahibim vay ve onu çooook seviyoyum."

Onun bu egolu halleri komiğime gitmişti. Gülerek demin oyun oynadığı çocuğa bakmamla kalbimden darbe yemem bir oldu.

Tanrım, o çok.. mükemmeldi.

Açık mavi, neredeyse kaşlarına gelen saçları; saçlarının arasından görünen daha koyu mavi kedi kulakları, kocaman mavi gözleri, minicik vücudu ve büzerek bana baktığı küçük dudakları.. Sanırım büyülenmiştim.

"Şey, beyim adım da.. Yoncun."

İnce sesiyle kendini tanıttığında eridiğimi hissetmiştim.  "Memnun oldum Yeonjun, siz çok tatlısınız."

Yeonjun kızarırken Ryujin küçük dudaklarını büzdü. "Evet öyyeyiz." ardından aklına bir şey gelmiş gibi heyecanla bağırdı. "Yoksa sen de Yeonjun'u mu sahipyeneceksin?"

Elimi enseme atarak mırıldandım.
"Aslında, Yeonjun da isterse amacım o yönde."

Ryujin hızla Yeonjun'a döndü ve ellerini tuttu. "Yeonjun yaşasın, aytık senin de şayibin oyacak."

Yeonjun ise bunu beklemiyor gibiydi, şaşkın şaşkın bana bakıyordu. Birkaç saniyelik bakışmanın ardından yanakları kıpkırmızı oldu ve koşarak boynuma sarıldı.

"Seni çok sebdim şayip."

Minik bedenine kollarımı dolarken ben de ona fısıldadım. "Ben de seni çok sevdim Yeonjun-ah."

~♡~

YEONJUN'U KEDİ OLARAK HAYAL EDİNCE DAHA DA AŞIK OLUYORSUNUZ.

YEONJUN'U KEDİ OLARAK HAYAL EDİNCE DAHA DA AŞIK OLUYORSUNUZ

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
catboy, yeonkai ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin