23 | peri masalı

1.1K 133 92
                                    

Kendi kedi çocuğumdan etkilendiğimi fark etmemin üzerinden bir ay geçmişti ve Yeonjun'la hiçbir şekilde bu konuyu konuşmamıştık.

Uyku sarhoşluğundan dolayı bunu rüyasında yaptığını sanıyordu, çünkü bana ertesi gün çok güzel bir rüya gördüğünü söyleyip göz kırpmıştı.

Onu kucağımda bulduğum ana geri dönersek cümlesini fısıldamasının ardından ben boş boş ona bakarken başını boynuma gömmüş ve uykuya dalmıştı. Birkaç saat öylece oturduktan sonra onu yatırmış ve kedimdeki değişimin sebebini aramaya başlamıştım.

Kızgınlık günü denen şeyi biliyordum fakat Yeonjun'un da kızgınlığa gireceği gerçeğini unutmuştum. Onu kucağımda bulduğum an peri masalından uyanmış gibiydim.

Son zamanlarda ise...

Yeonjun bana sürekli bel altı imalarda bulunuyordu ve hiç olmadığı kadar modundaydı.

Neredeyse her gece onun odasından gelen 'arsız sesler' yüzünden uyuyamıyordum. Cidden, her gece yapması gerekiyor muydu?

Bazen de farklı temaslarımız oluyordu, ben bir şey almak için eğildiğimde onu arkamda buluyordum mesela.

Ya da durup dururken bana sarılıp saatlerce öylece durduğu da oluyordu.

Benden etkileniyordu ve bunu hiç gizlemiyordu, hiçbir şey yapmadan öylece dururken bile yüzünün kızardığını görmüştüm. O neler düşünüyordu böyle?

İşin garip tarafı, ben de ondan etkileniyordum. Bazen altına sadece şortunu giyip evde öylece gezdiği oluyordu, ya da gözlerimin içine bakarak dudaklarını ıslattığı.

Başta bunları inkar etmeye çalışsam da bir hafta önce Soobin ve Beomgyu'yla olan sohbetimiz endişelerimi silip süpürmüştü.

Taehyun'un evde tam bir abaza gibi dolaştığını söylemişlerdi.

Hele Changbin, onunki en beteriydi. Felix resmen üstünlük kurmuş ve onu asla bırakmıyordu.

Aramızda şanslı olan tek kişi Yeji'ydi, Ryujin kız olduğu için kızgınlığa yirmi yaşında girecekti. Yani onun daha üç ayı vardı.

Yeonjun ise on sekizinde kızgınlığa girecek ve yirmisine kadar gelişmeye devam edecekti.

Ben bunları düşünürken odamın kapısı açıldı ve içeri üzerinde sadece benim tişörtüm olan Yeonjun girdi.

"Sahip~"

Umarım tanrı bana sabır bahşederdi çünkü dayanabileceğimi sanmıyordum.

~~~

şimdi biraz abaza catboy göreceğiz PUHAHAHAHA

catboy, yeonkai ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin