"Tamam bebeğim, bu şortu mu istersin yoksa şunu mu?"
Kai elindeki biri mor biri mavi olan şortları Yeonjun'a gösterirken Yeonjun'un ilgilendiği tek şey parmağının üzerinde hareket eden minik kırmızı uğur böceğiydi.
"Hm hm sahip, o olsun."
Daha Kai'ın ne dediğini duymamış olsa da geçiştirmek için bazen sahibinin yaptığını yaptı, sadece onayladı.
"Yeonie beni dinliyor musun?"
Mavi saçlı çocuk uğur böceğinin üzerinde kaç tane benek olduğunu saymaya çalışırken dili dışarıdaydı.
"Bence de sahip, o çok yakışır."
Kai ellerini beline koydu ve göz devirdi.
"İyi madem ben de başkasının sahibi olurum."
Yeonjun'un gözleri hayretle açıldı, şu küçücük böcekte ne kadar da benek vardı öyle.
"Tamam sahi-" bir dakika sahibi ne demişti demin? Başkasının sahibi olurum mu?
Küçük çocuk aniden ayağa kalktı, uğur böceği bu hareketiyle uçmuştu. Altında sadece külotu ve üzerinde de açık mavi tişörtüyle sahibinin bacağına yapıştı. Küçük kuyruğunu da sahibinin beline dolamayı unutmamıştı.
"HAYIR SAHİP BENİ BIRAKMA LÜTFEN!"
Kai dolu gözlerle ona bakan kedi çocuğuna çok şaşırdı, onu ağlatacağını düşünmemişti.
Yavaşça Yeonjun'un kollarının altından elini geçirdi ve onu kucağına aldı.
"Bak bakalım bana miniğim, ben senden başka kimsenin sahibi olmam ki. Sadece şaka yaptım."
Yeonjun dolu gözlerini birkaç kez kırpıştırdı ve ardarda hıçkırdı. Ağlayacağının habercisi olan kesik sesiyle mırıldandı.
"Bırakmazsın değil mi?"
Kai küçüğünü iyice göğsüne çekti ve onu daha da sıkı sardı.
"Tabi ki de bırakmam bebeğim, bu dünyada en sevdiğim şey sensin."
Maviş kedi duyduğu sözlerle gözünden akmayı bekleyen yaşlara rağmen gülümsedi.
"Sen de benim en sevdiğim şeysin Ningning."
Kai dayanamadı ve kucağındaki küçük bedenin yanaklarına kocaman öpücükler kondurdu.
"Hadi hazırlanalım, sonra da Ryujin, Felix ve Taehyun'un yanına gidelim küçüğüm."
Ve arada geçen yarım saati birbirlerini ne kadar sevdiklerini düşünerek geçirdiler. Şimdilik sevgileri sahip-kedi gibiydi, şimdilik...
♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
catboy, yeonkai ✓
FanfictionKai kedi çocuk sahiplenmek için barınağa gider ve mavi saçlı minik bir kedi bulur. düzyazı ©rozeixs | 31.07.2020 - 05.10.2020