28 martie. Este 1 si putin noaptea. Sunt intr-un taxi si ma indrept spre apartamentul unde ma asteapta nerabdatoare A.. Am putin emotii, trebuie sa recunosc. Dar nu stiu de ce. Taxiul se opreste, platesc si ies. A. ma asteapta, imbracata intr-un pardesiu negru, lung. “Destul de cald afara” imi zic. Imi zambeste, nu zice nimic, ma ia de mana si ne indreptam spre scara. Ne suim in lift. O privesc in ochi, o lipesc de peretele liftului si o sarut. Mana mea ii urca pe picior in sus. Acum inteleg pardesiul… Simt dantela fina si putin umeda. Scoate un mic sunet. Liftul se opreste.
Apartamentul e fix cum mi-l aduc aminte de acum 3 ani. Un pat negru, mare in mijlocul camerei. Toata mobila neagra. O atmosfera oarecum rece. Se aseaza pe un scaun. Pardesiul e deschis, lasand sa se vada lenjeria neagra. “Vrei ceva de baut?” “Am vodca” imi spune cu o voce putin afectata. “Sigur. Simpla, gheata daca ai”. Imi aprind o tigara si ma desfac la camasa. Temperatura in camera creste. Sau asa mi se pare mie. Vodca ma arde pe gat. Incerc sa o sting, tragand adanc din tigara. Tensiunea sexuala se simte in aer. Stim amandoi ce va urma. Ma ridic, o sarut, o trag din scaun si o arunc brusc in pat. Imi desfac cureaua in timp ce ea isi da jos pardesiul. Tigarea arde singura in scrumiera. Sunt deja peste ea. Arata fantastic goala, ma gandesc in timp ce ii sarut sanii, gatul, lobul urechii. Un gemat rupe linistea noptii. Sunt in ea. O tin de maini si ii musc violent gatul. Ii place. Ma trage de par pe spate si face si ea la fel. Miscarile devin din ce in ce mai ritmice. Mai rapide. Mai violente. Ma opresc. Se uita mirata la mine. Privirea ei parca ma roaga sa continui. Zambesc. Ii desfac picioarele si o gust cu pofta. Spatele i se arcuieste, picioarele si le incalaceste in jurul gatului meu. Las usor sa alunece un deget inauntrul ei. Apoi al doilea. Gemetele devin mai puternine. Corpul ii incepe sa tremure si tipa puternic. Ma ridic, o intorc cu spatele la mine si o patrund. Nu mai pot. Simt ca explodez. Insista ca vrea si ea sa ma guste. Orgasmul vine puternic.
E noapte. Cred ca aproape 4 dimineata. Stam goi, fumam si eu imi plimb mana pe corpul ei minunat. Din cand in cand, mai iau o gura de vodca. Vorbim. O sa raman la ea asta-seara…
CITEȘTI
Negru, orizontul orasului
Mystery / ThrillerCartea, scrisa sub forma unui pseudo-jurnal, la persoana I, urmareste viata de zi cu zi a unui tip care traieste intr-o lume plina de sex, violenta, droguri si alcool, totul pana intr-o zi cand se indragosteste, pentru prima data in viata lui, de o...