Negru, orizontul orasului VIII

21 0 0
                                    

19 mai. Sunt in casa celei mai bune prietene a lui A. Stau relaxat, intins intr-un pat. Ma uit plictisit la A. si la prietenele ei cum incearca sa faca o tigara de marijuana. Incerc sa par interesat de ce anume se discuta, dar gandul imi sta la un singur lucru. Imi vreau plamanul plin de fum. De uitare. De nimic. Incerc sa nu ma enervez. A. se tot uita la mine cu coada ochiului si imi zambeste. Ii zambesc si eu, dar cu jumatate de gura. Tigarile sunt gata. Doua. Mai bine decat nimic, imi spun, si trag cu pofta din ea, apoi las fumul cat de pot de mult in plaman. Inca cateva fumuri si efectul se face simtit. Gura incepe sa mi se usuce. Mi se face sete. Imediat, si relaxarea.

Ma sez la loc in pat si ma bucur de starea in care sunt. Mai inchid ochii din cand in cand. Imi plac luminile. Camera se misca cu mine. Strang puternic de patura de pat. Ma ancorez. Puternica iarba. Renunt sa ma mai lupt pentru lucididate si ma las purtat de val. Ma uit atent la A. Rade. In pauze, imi vorbeste, dar nu ma pot concentra destul incat sa retin ce zice. Caut pachetul de Chesterfield. Aprind tigarea. Trag iarasi adanc. Doar tutun acum. Dar mi se pare mie ca accentueaza starea in care sunt. In stanga mea, o sticla de vodca. Scoasa de frigider. Cum imi place. Beau cu sete.

Prietenele lui A. sunt in bucatarie. Eu cu A., in dormitor. Incearca sa ma provoace. Mult timp nu reuseste. Apoi ma ridic. Ea este pe jos. Sta in fund si rade. De mine cred. Dar nu stiu de ce. Dar nici nu imi pasa. O imping cu piciorul. Cade pe spate. Ii pun piciorul in gat. Apas. Nu mai poate respira. Nici sa vorbeasca. Vad frica in ochii ei. Imi cer sa ma opresc. Dar ii si place in acelasi timp. ”Tu sa nu uiti ca esti a mea! Imi aparti!” ii zic, si apoi imi ridic piciorul. Ma aplec peste ea, ii bag mana in gat si strang. “Credeam ca ai inteles asta pana acum!” Cealalta mana e pe sub rochie. E atat de uda incat se simte si prin bikini. O ridic, ii trag o palma, nu foarte puternica, dar destul cat sa o arunce cu fata in pat. Ma urc si eu in pat , o apuc de par, o trag spre mine, ridic fusta si ii dau lenjeria la o parte. Ii saoptesc cea la ureche. Tipa puternic cand intru violent in ea. Ii place……

Negru, orizontul orasuluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum