Negru, orizontul orasului XVI

19 0 0
                                    

7 iulie. De doua ore trag de o sticla de Jack. Cred ca deja sunt beat. Si gandul imi zboara la diverse lucruri. Ma gandesc, de exemplu, ca mi se pare mult mai satisfacator sentimentul pe care il am atunci cand vad fata chinuta de durere a lui A., decat orgasmul pe care il am la final. Sau cat de satisfacator e sa stii ca ai in mainile tale viata unui om. Atunci cand o sugurm pe A.. Cand ii vad ochii in care i se citeste o frica reala. Ochii aia care ma implora sa o las sa mai traga o finala gura de aer. Imi place mai mult cand stiu ca tipa de durere, decat atunci cand tipa de placere.

Imi place cum ii lasa biciul urme pe pielea ei catifelata. Ma gandesc ce sentiment sublim as avea atunci cand cutitul meu ar lasa urme insangerate pe corpul ei. Sa ii ling sangele care i s-ar scurge intre picioare. Sau poate sa o masturbez cu lama cutitului. O tarfa sangeranda.

Aud un zgomot. Umbrele parca danseaza pe pereti. Ma uit in jurul meu, dar nimic. Urmeaza o liniste nenaturala pentru cateva minute, dupa care aud cum cineva imi sopteste la ureche:

”Si dupa ce taiam gatul la copii, ne bagam in cada si faceam o baie. Dupa aceea, stateam si o priveam cum se dadea cu crema, cum isi pieptana parul… Avea un punct sensibil pe gat, chiar sub ureche… ii dadea fiori ori de cate ori o sarutam acolo…”

Negru, orizontul orasuluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum