Gün doğumu...
Güneş ile kısmi bir öpüşme yaşamıştık ve sanırım bende bir terslik vardı. Lanet olasıca şey hareketlenmişti... Derin nefesler almalıyım ve sakin olmalıyım.
"Lanet olsun, astım ilacım nerede?"
Sonunda ondan bir öpücük almıştım. Çüküm çıldırıyordu ve tuvaletten çıkamıyordum. Sakinliğimi koruyup kendime gelmem gerekiyordu. Öpüştüğümüze hala inanamıyordum. Yani kısmen...
"Şey, istersen dışarıdan yemek söyleyebiliriz."
"Hayır, en iyisi ben gideyim. Annem merak etmiştir."
O üzerini giyerken ensemi kaşıyarak onu işaret edip.
"Annem evde olmayacak ve birlikte yeriz diye düşünmüştüm, eski günlerde ki gibi."
Bir süre bakıştığımız da başını sallayıp.
"Dün Safir'in abisi rezillik çıkarmış ve sonra da Güney onu dövmüş. Annem daha fazla sinirlenmeden yanına gitmeliyim."
Anlık bir afallamayla ona döndüğümde tek kaşımı kaldırıp.
"Kuzey mi? Şu popüler melez..."
Başıyla onaylayıp doğrulduğun da beni işaret edip.
"Sen ve bende meleziz, sonra görüşürüz."
Gülümsedim ve başımla onaylayıp.
"Sonra görüşürüz."
Kapıdan çıktığı esnada ona kal diyememiştim. Sadece ardından bakabilmiştim ve o mükemmel bobosuna izlemiştim... Lanet olsun, onun poposu umurumda bile değil yüzünü görmek istiyorum.
"Şey, birlikte yeseydik bari..."
[Kapı çarpar]
"...ya da tek başıma yerim."
Elimi yumruk yapıp anlıma vurduğum da başımı duvara yaslayıp duvara kafa atmaya başlamıştım. Ona kaş diyemeyecek kadar pısırıktım... Beni iyi yapan şeyi yanımda tutamazken nasıl mutlu olacaktım ki?
"Lanet olsun, lanet olsun, lanet olsun!!!"
Komidinin üzerinde ki astım ilacını gördüğümde yanında ki notu fark edip oraya doğru ilerledim. Uzaktan notun içinde olanları parça parça okuduğum da şok olmuştum.
"LANET OLSUN!"
Dizlerimin üzerine çöküp notu açtığım da gözlerime inanamamıştım.
______________________________________
Bazen yaptığın şeyin yalnış olduğunu bile bile onu yaparsın ve o hem mükemmel hem de berbat hissettirir. Şuan ne hissettiğimi bilmiyorum ve özür dilemem gerekip gerekmediği konusunda kararsızım. Gerçekten bir aptal gibi hissediyorum...
~Alerjik bir aptal~
______________________________________
Bunu bana özle olarak yazmıştı ve bu demek oluyordu ki o da bana karşı bir şeyler hissediyordu. Not kağıdını öpüp kendimi yere bıraktığım da avazım çıktığı kadar bağırmıştım... Sonunda gerçek aşkı buldum.Zar zor yataktan kalktığım da yavaş ve emin olmayan adımlarla tuvalete gitmiştim. Buz gibi klozete oturmam zaman almasının yanı sıra her şey geri kaçmıştı. Buz gibi klozeti ısıtana kadar tuvalette uyuya kalmıştım... Bu başıma ilk defa gelmiyordu ve alışmıştım.
[Duden şelalesi]
İç çamaşırımı yukarı çektiğimde benden çıkan onca şeye son bir kez bakmıştım... Bu şey benim eserimdi.
"Ne sıçmışım be."
[Sifon sesi]
Ellerimi yıkamadan önce yüzümü yıkayabilmeyi düşündüğümde bunu nasıl yapacağımı kestirebilmek için biraz zamana ihtiyacım vardı.
"Salla."
Elimi, yüzümü, kolumu yıkayıp banyoyu terk ettiğimde tekrar yatağa atlatmıştım. İnternetimi açtığım da binlerce bildirimin gelmesiyle telefonu gelişine sallamıştım.
"Hoşt ulan!"
Telefon bir türlü susmuyordu ve üzerine yastık basmaya çalışmıştım. Tüm dünya bana yazıyormuş gibi sürekli bildirimler geliyordu. Telefonu odamda bırakıp üzerine kapıyı kilitlemeyi düşünürken bir anda bildirimler gelmeyi kesmişti. Bu olanlara karşı tepkim umarım birinin ölmüş olmasıydı. Çünkü sabahın köründe kimse böyle korkutulmayı hak etmiyordu...
Tekrar soruyorum...
Safir Team ~>
Yakut Team ~>
Dolunay team ~>
Güneş Team ~>
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alerji
Short StoryBir kitap okumadan önce içinde size göre olmayan şeyleri bilmeniz gerek... - Homofobik iseniz size göre değil. -Transfobik iseniz size göre değil. - Irkçı iseniz size göre değil. - Hayvanlara zülüm hoşunuza gidiyorsa size göre değil. - Fantastik ke...