Three

962 65 49
                                    

Bozuk metro ışıkları...

Yakut'un rica etmesiyle yeni çocuk bir şey dememişti ve bizimle gelmişti. Dolunay'ın dünyadan haberi yoktu ve çocuğun omuzuna göz yaşlarını sürmeye devam ediyordu. Çeketi tamamen berbat olmasına ramen bir şey demiyordu. Gözleri kapalı bir şekilde burnunu sildiği yeri peçeteyle tekrar silerken Kendini çocuğun kollarına bırakıyordu.

"Parfüm sıkmadığın için sağ..."

Astım ilacından derin bir nefes çektiğinde çocuğun koluna girip müzik dinlemeye devam etmişti.

"...ol."

Yakut çocuğun rahatsız olduğunu söyleyip dururken ben onlardan gözlerimi ayırmıyordum. Eğer rahatsız oluyor olsadı başını daha yukarı çekip rahat etmesini sağlamazdı, değil mi? Ayrıca ara sıra gülümsüyordu ve elinde yedek paçete vardı.

"Aşkım onlar çıkmaya başlayacak."

"Saçmala Güneş gay değil."

"Herkes içinde bir yerlerde eşcinseldir."

"O ne demek?"

"Sen ve ben gibi..."

Başını omuzuma koyduğun da elinden sıkıca tutup başının üzerine küçük bir öpücük kondurmuştu. Yakut ile bir arkadaşlık uygulamasında tanışmıştık ve benim şeyrime taşındığına çıkmaya başlamıştık. Bu hayatta tanıdığım en zeki insan ve o olmasa nasıl yaşarım bilemiyorum...

Eve geldiğimde telefonuma düşen ardı ardına mesajlar ile birlikte neye uğradığımı şaşırmıştım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Eve geldiğimde telefonuma düşen ardı ardına mesajlar ile birlikte neye uğradığımı şaşırmıştım. Hepsinde ben ve koluna girmiş olduğum tanımadığım bir çocuk vardı.

Dolunay-Safir
WhatsApp Sohbeti

Bence mük oldunuz

Ne zaman ciddi bir ilişkiniz olur?

Kızım sen mal mısın?

Bu kim?

Ben sen sanmıştım.

Çok yakıştınız ama

Kabul et

😍😍😍

Sinirden ağlayacam!!!

Yakışıklı ama kabul et

Öyle ama ben sen sanmıştım

Sevgilisi var mıdır?

Sanki bir yerden tanıdık geliyor

AlerjiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin