Göt kesen soğuk...
Balo umurumda dahi değildi. Dolunay ile dans edemediğim sürece bunun bir anlamı yoktu. Onunla konuşmalı ve her şeyin aslını öğrenmeliyim...
"Aşkım."
"Efendim?"
"Dolunay gitti."
"Evet."
"Güneş de peşinden gitti."
"Doğru..."
Bir süre düşündüğümde kollarımı kavuşturup.
"Güneş'i kesinlikle öldürecek."
"Ok atmaya gitti. Umarım Güneş'i vurmaz bir kere daha hastahaneye gitmek istemiyorum..."
Başımla onayladım ve ardından gülümseyip.
"Bir şey olmaz ya, konuşarak hallederler."
[On saniye sonra]
"Arabayı ben sürerim."
"Ben eşyalarımızı alıyorum..."
Balonun kralı seçilmişti fakat kraliçem ortalıkta yoktu. Onların seçtikleri kişi kraliçe olarak gözükebilirdi fakat benim kraliçem burada değildi...
"Lanet olsun!"
Benim adım Kuzey. Bu gün boyunca yaptığım şeylerin haddi hesabı yoktu. Balo kraliçesi olabilmek için elimden gelen herşeyi ve daha fazlasını yapmıştım. Güney ile çıkıyor olmasam bile onunla dans etmek yeterliydi benim için... Bir erkekten hoşlanıyordu ve hoşlandığı çocuğun içeri başka biriyle girmesi beni bu kadar sevindireceğini hiç düşünmezdim.
"Görüyor musun?"
Anlık bir afallamayla Güney'e döndüğümde gülümsememe çalışıyordum.
"Birbirlerinden gerçekten hoşlanıyorlar."
Gülümseyerek onlara döndüğüm de derin bir nefes alıp.
"Birine bağlanıp ömrünün geri kalanını onunla geçirmek nasıl bir his acaba?"
"Bilmeme ama denemeyi isterdim..."
Etrafta oldukça ağır bir aşk kokusu vardı. Sonunda Dolunay ve Güneş birlikteler ve bende artık koşuşturmayacağımız için mutluydum. Müzik çalmaya başladığında aşk kuşlarımız ilk danslarını etmişlerdi bile... Ama benim sevgilim bana dargındı.
"Benimle dans etmek ister misin?"
"Şuan hiç havamda değil-"
Diz çöküp elini ellerimin arasına alıp.
"Süslü püslü cümleler kurmayı bilmeme ve senin hayal ettiğin kadar romantik birisi değilim. Sen anlamadan kalbini kırmış olabilirim ve bana kızmakta haklısın. Lütfen beni böyle yaparak cezalandırma olur mu?.. Sen olmadan bu partide olmanın anlamı yok ve seninle dans etmeden bu günü bitiremem. "
Gülümseyip göz yaşlarını sildiğinde başıyla onaylayıp ayağa kalkmıştı. Birbirimize aşıktı ve bunun aksini kimse iddia edemezdi... Bizim hikayemiz bu kadar dı. İnsanların bizi ayırmaya çalıştığında birbirimize daha sıkı tutunduğumuz bir hikaye.
[Bir başlangıç'ın sonu]
Hiçbir şekilde
yıllar sonra saçmalığını yapmayacağım.Hikayemi okuyan
ve
buraya kadar gelen herkese teşekkür ederim.Belki bu yazıyı okumayacaksınız bile fakat birinizin
aklımda kalabilecek bir
hikaye yazabilmişsem ne mutlu bana...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alerji
Short StoryBir kitap okumadan önce içinde size göre olmayan şeyleri bilmeniz gerek... - Homofobik iseniz size göre değil. -Transfobik iseniz size göre değil. - Irkçı iseniz size göre değil. - Hayvanlara zülüm hoşunuza gidiyorsa size göre değil. - Fantastik ke...