İ

2.2K 189 75
                                    

Kıyafetimi düzelttikten sonra arabamı kitleyip Yoongi hyunga mesaj attım.

______________________________________

Hyung neredesiniz?

Dayak yediğim hyung:
Girişin oradayız. Çabuk gel.

Tamam.
______________________________________

Grişin oraya doğru gittiğim zaman tanıdığım kişilere selam verip yoluma devam ediyordum. Grişin oraya vardığımda Yugyeom ve Jungkook'un davranışlarından onlar olduğunu anlamıştım. Tuhaf çocuklar napalm.
"Afferim benim yavruma.prens gibi olmuşsun maşallah tü tütütü."

Seokjin hyung beni bir etrafımda döndürdükten sonra Namjoon hyungun koluna girip konuşmaya başladı. "Şimdi herkes eşini alıp içeriye geçsin." Kendimi anaokulu da gibi hissetmiştim. Jungkook Yugyeom'un koluna koala gibi sarıldıktan sonra içeriye geçmişlerdi.
"Taehyung hadi." Hoseok hyung konuştuğunda adımlayıp içeriye doğru geçtik.

Kapı girişinden itibaren kırmızı halı sahneye kadar devam ediyordu. Kenarlara beyez ve pembe güller konulmuştu ve loş ışık ile süslenmişti. Oldukca güzel bir ortamdı.
Sahne yerden az bir yüksekliğe sahipti. Ve sahne kenarlarına renkli ışıklar konulmuştu. "Taehyung tehlike solda." ve bam. Canım(!) annem ve müstakbel eşi.

"Kim Taehyung nasılsın oğlum."
Ellerini saçlarıma atıp karıştıracağı zaman iki adım geriye gittim. "Sizi görmeden önce gayet iyiydim." dediğim şeyle hyunglarım kıkırtı ile gülerken annemin yüzü düşmüştü.
"Annenle düzgün konuş Kim Taehyung." müstakbel eşi konuştuğunda annem göğsünü kabartmış ve kafasını at gibi dikmişti.
"Bay Lee siz bize karışmayıp neden şirketin %70 lik hissesini nasıl alıcağınızı düşünmüyorsunuz?" dediğim şeyle kaşlarını çatmış ben ise piç gibi gülüyordum.

Piç'sin zaten

Kes adını henüz koyamadığım iç ses.

A M A N B E

"Neyse iyi günler Kim Taehyung." saçını sallaya sallaya gittiğinde Jungkook ve Hoseok hyung gülmekten sandalyeyi yumrukluyorlardı artık. "Taehyung hyung sen mükemmelsin hyung ama seni daha mükemmel yapan şey gucci kravat."
Jungkook gene kravat meselesini açtığında göz devirdim. "Yavv neyse hadi oturalım. Mükemmel Park Jimin gelicek nasılsa." Seokjin bana ima yaparak konuştuğunda sadece oturmakla yetinmiştim.

15 dakika sonra

Işıkların kapanması ile defilenin başladığını anlaşmıştık. Yerime iyice yerleşip yürüyen modellere bakıyordum." Hyung bunlardan biri Park Jimin değil değilmi? "korkarak sorduğum soruyla kafasını iki yana sallayarak reddetmişti. Teşekkürler evren. Kız erkek çekıyor ve giydiği kıyafetleri insanlara gösteriyorlardı.

Kaç dakika geçtiğini bilmiyordum ama artık sıkılmaya başlamıştım. En sonunda son kişide klisin oraya gidince ışıklar açılmıştı. Sunucu sahneye çıkıp mikrofonu aldığında tüm dikkatler onun üstüne yoğunlaşmıştı.
"Değerli misafirler. Bugün burda birçok şirketin ortak olarak yaptığı defiledeyiz." ardından herkes alkışlamaya başlamıştı. Yugyeom'a baktığımda çok heyecanlı olduğunu gördüm.

"Bildiğiniz üzere herkes modellerini kendi tasarımı ile giyindirir. Fakat şimdi sahneye çıkacak olan kişi daha farklı bir yönteme baş vurdu. Karşınızda." durdu. Konuşsana bok herif.

𝕄𝕆𝔻𝔼𝕃Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin