•Dear•

980 71 18
                                    

"Hayır o çok açık. Oda fazla abartılı. Çok dar değilmi?" Taehyung küçük sevgilisi için en iyi kıyafetleri seçmeye çalışıyordu. Çalışıyordu çünkü hiçbirini beğenmiyordu. "Taehyung sence bu gömlek olmazmı?" sevgilisinin konuşmasıyla ona doğru dönmüş ve konuşmaya başlamıştı. "Sana çok yakışı ağına eminim güzelim ama çok açık değilmi?" Jimin yalnız olduklarının verdiği avantajla hızla üstündeki gömleği çıkarmış ve elinde tuttuğu gömleği giymişti.

Göğsünün hemen üstü transparan ayrıca sırtı tamamen siyah tülden oluşuyordu. Yakalarım açık kalarak köprücük kemiklerini açığa çıkarırken belinde olan lastik ince belini ortaya sermişti. Taehyung parıldayan gözlerle Jimin'e bakarken gülümsemiş ve bir adım atmıştı. "Güzelim cidden çok güzelsin ama bunu evde giymeye ne dersin?" yüzündeki gülümseme Jimin'in kıkırtısını durduramamış ve kahkahaya dönüşmesine sebep olmuştu. "Vanilyam seni anlıyorum ama zaten çekimleri sen yapıcaksın. Hem senin tasarladığı kıyafetlerin içinde daha hoş görünmüyor muyum?" Jimin Taehyung'un dibine girmiş ve hafif parmak ucuna kalkarak sevgilisinin cenesine öpücük kondurmuştu. "Eve gidince kedi köstümünün içinde daha güzel görünüceğime eminim." arsızca söylediği şey ile Taehyung yüzüne piç bir gülümseme yerleştirmiş ve sevgilisini öpmüştü. "O halde hemen çekimleri bitirelim şeftali." hızla sevgilisini iki kolunun arasına alıp kucaklamış ve adeta koşarak çekim yapıcakları odaya gitmişlerdi. Jimin'in siyah kıyafetlerine inat herşey beyaz tonlarındaydı. İçeriye göz attıklarında Taehyung Jimin'i yere indirmiş ve kamerasının yanına ilerlemişti. "Güzelim sen koltuğa otur hemen geliyorum." Jimin adımlarını beyaz koltuk ve çicek ile kaplı perdenin olduğu alana yönlerdirmişti. Yanına gelmekte olan kız ile kafasını kaldırmış ve makyajını son dokunuşlarını yapmasına izin vermişti. "Evet herşey hazır değilmi? Güzelim sen hazırmısın?"

Taehyung'un sorusuna karşın Jimin baş parmağını havaya kaldırmış ve hazır olduğunu belirtmişti. "Pekala doğal davran güzelim." kamerayı odaklanmış ve büyük bir dikkatle Jimin'i çekiyordu Taehyung. Şahsen bu anları beynine kazımakla meşguldü aynı zamanda. "Taehyung sence yatakta poz versem nasıl olur?"
Sevgilisi sırıtarak konuşmasına karşın Taehyung yutkunmuş ve kafasını tamam dercesine sallamıştı. Jimin yatağa uturduğunda gülümsemiş ve poz vermeye başlamıştı. Taehyung ise derin bir nefes almış ve sevgilisinin resimlerini çekmeye başlamıştı.

Aradan yaklaşık bir saat geçtikten sonra çekimler bitmiş ve fotoğraf seçmek için bilgisayarın başında oturuyorlardı. "Taehyung bence bu olabilir belim çok güzel çıkmış." Jimin  sırnaşak konuştuğunda Taehyung gülümsemiş ve kulağına eğilerek konuşmaya başlamıştı. "Emin ol başka neyin çok ince olduğunu biliyorsun." konuşmasını bitirdikten sonra kulak memesini öpmüş ve geri çekilmişti. Sevgilisinin yüzüne baktığında ise yanakları kızarmış ve dudakları o şeklini almış halini gördüğünde yarım ağız gülümsemesine devam etmişti.
Jimin utangaç bir şekilde Taehyung'a bakarken koridordan gelen bağırmış sesleri ile bakışlarını kapıya çevirmişlerdi. Cırlayarak gelen kişiyi az çok tahmin ederken bu sefer ne diyeceğini tahmin etmeye başlamışlardı.

"Taehyung ben seni böyle insanları işe al diyemi büyüttüm. Bu ne rezalet."
Lee içeriye girmiş ve ses tonunu hafif düşürerek konuşmaya başlamıştı. "Ne zamandan beri çalışanlarımı eleştirme hakkına sahipsin Lee?" kaşını kaldırarak sorduğu soru karşısında Lee kaşlarını çatmıştı. "Burası benimde şirketim Taehyung."
Taehyung alaycı şekilde gülümsemiş ve elini sevgilisinin beline atarak konuşmaya başlamıştı. "Lee bu şirkette hissen bile yokken nasıl seninde şirketin olabilir? Ayrıca kocanın benden aldığı borcun ödeme tarihi yaklaşıyor umarım hazırdır." Lee sinirden kızarırken Taehyung alaycı bir şekilde gülümsemiş ve sevgilisini öpmüştü. "Hala farkında değilsin. O seninle paran için çıkıyor Taehyung. Hem benim güzel, zarif kızım varken neden bununla çıkıyorsun?" Jimin dediklerine karşı gözlerini büyütmüştü. Şaşırdığından değil sürekli duyuyordu zaten. "Bayan teyze Lee tekrar hatırlatmama gerek varmı bilmem ama kızınızın beden ölçülerinden daha ince ve zarif bir bedenim var. Ayrıca sizin aksinize para benim gözümü boyamıyor." Jimin vücudunun ne kadar iyi bir ölçüye sahip olduğunun farkındaydı.

Özellikle sevgilisi bunu sürekli söylerken ve överken farkında olmaması aptallık olurdu." Şımarık şey. Bana dediğini görüyorsun değilmi Taehyung. " Lee oğluna dönmüş ve konuşmuştu." Evet farkındayım. Teyze olman benim sorunum değil. Ayrıca vücut ölçüleri in bu kadar iyi olmasına benim suçum değil. Tanrı vergisi." dediklerine karşı Lee iyice kızarmış ve ayaklarını yere vurarak çıkmıştı." Asla vaz geçmiyecek." Taehyung sevgilisine dönerek konuştuğunda yalnız olmalarının verdiği avantaj ile kalçalarına tutup onu kucağına almıştı." Yumuşak şeyleri fazla seviyorsunuz Bay Kim." Jimin sırıtarak konuştuğunda iyicene Taehyung'un kucağına yerleşmiştir.
" Evet Bay Park fazlasıyla seviyorum."
Ardından sevgilisinin dolgun dudaklarını dudaklarının arasına hapis almıştı.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.












Merhaba kuzular nasılsınız?
Umarım iyisinizdir. Açıkcası yazacak pek birşey bulamıyorum ama sorun değil sanırım.
Mutlu olun 💜

𝕄𝕆𝔻𝔼𝕃Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin