Jimin sahte bir gülümseme ile elini kolama koyduğunda konuşmaya başladı. "Taehyung hyung kahve içelimmi?" ne olduğunu anlamak için arkamı döndüğümde şoka girmiştim.
Kameram yerde paramparça bir şekilde duruyordu. Ve önünde alayla duran kız. "Taehyung iyimisin?" Jimin elini gözümün önünde sallarken gözlerimin dolmasını engelleyemedim. "Jimin-ahh b-benim kameram ye-yerde değil değilmi?""Ahh tanrı aşkına bu eski şey için fazla dram yapmadınmı?" hayatımda ilk defa gördüğüm ve kamerayı düşüren yelloz konuştuğunda sinirle ona bakmıştım. "Sen yaptın. Sen yaptın. SEN YAPTIN DEĞİLMİ." sinirle üstüne yürüdüğümde Jimin ve Yoongi hyung önüme geçmiş ve beni tutmaya çalışmıştı. Kız bana karşı alayla gülerken ayağıyla zaten param parça olan kameranın üstüne defalarca basmıştı. Dizlerim beni taşımayıp düştüğümde ne zaman geldiğini bilmediğim Seokjin hyung ve Namjoon hyung hemen yanıma gelmişlerdi.
"Taehyung, Taehyung bana bakarmısım." Namjoon hyung ellerini yanaklarıma koymuş hafifcene vururken kulağıma dolan topuklu ayakkabı sesiyle başımı anında kaldırmış ve hızla olduğum yerden kalkıp kalkıp yellozun üstüne yürümüştüm. Korkuyla bana bakarken kolundan tutmuş ve hızla yürümeye başlamıştım. "Yaa bırak kolum acıyor." cırtlak sesi ile konuşmaya başladığında sinirle ona dönmüştüm. "Eğer. Tek bir. Kelime. Daha. Edersen. Kendine. Yer. Bul."
Tane tane ve sinirle konuşmamla tırsmış olmalıki kafasını sallamıştı."NEREDESİN LEE ÇIK LAN DIŞARI."
Annem olucak o karı odasından çıktığında elimde olan kızı hırsla onun üstüne atmıştım. "SÜRTÜĞÜNE SAHİP ÇIK." Şok içinde bana bakarken sinirle konuşmaya başladı. "Sen benim kızıma sürtük diyemezsin Kim Taehyung." sinirle gülümsediğinde yan odadan çıkan eşi ile gülümsemem dahada genişlemiş ve konuşmaya başlamıştım. "Lee karınızı toplasanız iyi olur şirketimde çöp çokluğu yapıyorsunuz. Hızlı adımlarla geldiğim yolu giderken omzundan tutulup yüzüme yumruk yemem bir olmuştu."Seni orospu çocuğu." sinirle ona bakarken üstüne atlamış ve yumruklarımk dizmeye başlamıştım. Etrafımızla olan kişilefi umursamadan hala daha vuruyordum.
"TAEHYUNG." kulağıma dolan ince ses ile üstünde olduğum adamı bırakıp ayağa kalkmıştım. Jimin hızla bana koşarken sadece ona bakıyordum. Yanıma vardığında hızla bana sarılmış ve yüzümü boynuna gömmüşltü. Hıçkırıklarımı bırakırken Yoongi hyung sert bir şekilde herkese işlerine dönmesini söylemişti. Lee içinse odasını boşalttırmaya başlamıştı."Şhhh Taehyung burdayız tamam. Sorun yok." şiddetle ağlarken o küçük elleri ile saçlarımı okuyordu. "Be-ben Ba-baka-madım. Ji-Jimin." Hıçkırıklarım arasında zora konuştuğumda saçlarımda hissettiğim öpücükler ile mayışmaya başlamıştım. Dudaklarını kulağıma yaklaştırmış ve fısıltı ile konuşmaya başlamıştı. "Ben burdayım Taehyung-Ahh yanındayım. Lütfen ağlama. Ben burdayım." kolunun birini belime diğeri ise hala başımdayken beni kucağına almış ve adımlamaya başlamıştı. Başımı hafif kaldırdığında dudaklarını oynatarak hyunglara birşey anlatmış ve adımlamaya devam etmişti. Ellerimi yakasına koyup sessizce konuşmaya başlamıştım. "Teşekkür ederim Jimin." tebessüm ettiğinde konuşmaya başlamıştı.
"Taehyung bunu daha sonra konuşalım şimdi yum bakalım gözlerini." kafamı tamam anlamında sallamış ve hayran olduğum şeftali kokusunu içeme çekerek kendimi uykunun kollarına bırakmıştım.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.Merhabaa. Nasılsınız umarım iyisinizdir. Bir konuda ufak bir fikrinizi almak istiyorum.
Bir fic daha yazmak istiyorum. Ama yazarsam bölümler daha geç gelicek.
Fikrinizi yazarsanız sevinirim.Mutlu olun 💖
🐥💞🐯
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝕄𝕆𝔻𝔼𝕃
FanfictionÜnlü tasarımcı Kim Taehyung kendisi için yeni bir yüz arıyordu. #2vmin 07/12/2022