Seokjin'den
"Herkes ne yapıcağını anladı değilmi?" arabadakiler ritmik bir şekilde kafa sallarken Namjoon sonkez dergilere bakmış ve paketlerine koymuştu. "Seokjin kokuyu aldın değilmi?" kafamı evet anlamında sallamış ve arabayı çalıştırmıştım. "Hyunglarım bir espri yapayimmi?" hayır anlamında kafa sallamıştık. Tabiki Jeongguk durmamış ve konuşmaya başlamıştı.
"Yetmiş yedi neden ayrılmaz?"
"Neden?"
"Sevenleri ayırmak günah. Ahahahaah."Hıı çok komik. Yol boyunca Jeongguk'un iğrenç esprilerini dinlemiş ve hastaneye varmıştık. "Maskeleri takın operasyon başlıyor."
Arabadan inip içeriye doğru adımladığımızda Namjoon danışmanın yanına gitmiş ve oda numarasını almıştı. "95 numaralı oda." kafamızı sallayıp merdivenlere doğru adımlamıştık. "Yoongi git bak Taehyung odadamı. Odadaysa hizmet görevlisi olduğunu söyle ve onu çıkart." kafasını tamam anlamında sallamış ve diğer tarafa doğru ilerlemişti. "Hoseok yemekhaneye in ve Taehyung için vericeğimiz yemeği koy. Zaten biliyorlar sorun olmaz."Hoseo hızla yanlarından uzaklaşırken Jeongguk hevesle bana bakıyordu. Oflayıp konuşmaya başladım. "Taehyung odadan çıktığında Jimin'i al ve arabaya götür." hızla kafasını sallarken odanın oradaki koridora doğru adımlamıştım. "Hadi bizde gidelim sevgilim. Bıyık yanında değilmi." Namjoon cebinde olan bıyığı çıkarmış ve yüzüne yapıştırmıştı. "Nasılım bebeğim?" ellerimi gamzelerine koymuş ve konuşmaya başlamıştım. "Mükemmelsin. Hadi şimdi naşla." kolumu kolunun altına alıp ilerlemeye başlamıştık.
Taehyung
Ellerim arasında yatan bedeni izlerken içeriye bodoslama dalan kişi ile hızla arkamı dönmüştüm. "Oda görevlisi. Hastaya bakmam gerek çıkın." Onu hemşireler yapmıyormuydu? Tam konuşmak için ağzımı açıcakken şapkasını altından bana ölümcül bakışlar atarken anında dışarı çıkmıştım. Oturacaklara otururken yanıma gelen hemşire ile başımı ona çevirmiştim. "Hastanın yakınımısınız?" kafamı evet anlamında sallamış ve konuşmasını beklemiştim. "Yemekhanede hasta ve sizin için yemekler var onları almanız gerek." daha fazla birşey demeden hızla uzaklaşmıştı.
Ne tuhaf hastane a m k.
Bencede Ekmeleddin.
Neyse git al bakalım yemekleri.Adımlarımı asansöre yönlendirirken bir yandanda telefona bakıyordum. Mail kısmına baktığımda beklediğim şeyi göremememle beraber omuzlarım düşmüş ve asansöre binmiştim. İkinci kata geldiğimizde içeriye bir kadın daha binmişti.
Bu ne len. Hiç giyinmesede olurmuş abi.
Ekmeleddin söylenirken kadın bana biraz yaklaşmış ve yakasını açmıştı. Derin bir nefes alıp ondan uzaklaştığım dahada ilerlemiş ve güzel olduğunu düşündüğü bir ses tonu ile konuşmaya başlamıştı.
"Siz ünlü moda tasarımcısı Kim Taehyung sunuz değilmi? Acaba benim vicuduma tasarım yapsanız nasıl olur?" iyicene dibime girdiğinde hızlıca itmiş ve dişlerini sıkarak konuşmaya başlamıştım. "BOK GİBİ OLUR TAMAMMI. BÜYÜK BOK." seri adımlarla duran asansörden inmiş ve hızla yemekhaneye adımlamıştım.Orospuya bak lan. 'Binim vicidüme teserim yepsene. Sikim.
Ekmeleddin' e hak verirken sıra olmayan yere adımlamış ve orda olan çalışana doğru konuşmuştum." Park Jimin için yapılan bir yemek varmış sanırım." kafasını hızla sallayıp elinde tepsi ile içeriye gitmişti. Geldiğinde çorba, pilav, mochi ve sıcak çay olduğunu görmüştüm. Elime tepsiyi aldığımda hafıfcene eğilmiş ve merdivenlerden çıkmaya başlamıştım. Tabiki de birdaha o asansörü kullanmayacaktım arkadaşlar saçmalamayın hehehe.
Pişt Taehyung düşünsene odaya bir giriyorsun Jimin eniştem yok.
Saçmalama Ekmeleddin.
Saç malanmaz, taranır ehuehuehuehu.
Ya sabır.
Odanın önüne geldiğimde perdesini kapalı olduğunu görmüştüm. Eee açmıştım ben onu. Tepsiyi tek elimde tutup içeriye doğru adımlamış ve kapıyı kapattıktan sonra yatağa bakmıştım.
Ananı Sikim. JİMİN YOK.
Ben demiştim.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.Selam kuzular nasılsınız?
Biliyorum bölüm çoooooook geç geldi ve bok gibi oldu o yüzden sövmekten serbestsiniz.Mutlu olun 💖
🐥💞🐯
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝕄𝕆𝔻𝔼𝕃
FanfictionÜnlü tasarımcı Kim Taehyung kendisi için yeni bir yüz arıyordu. #2vmin 07/12/2022