E

1.2K 125 28
                                    

Jimin

"Ama bunların hepsi çok güzel. Patronum diye demiyorum her yerinden yetenek fışkırıyor." şimdi ne yaptığımızın kısa bir özetini geçeyim hemen. Taehyung'la beraber benim evime gittiğimizde o yüzünde huzursuz bir ifade ile uyurken bende bir süre onu izlemiştim. Daha sonra ise aklıma giydiği kıyafetlerle rahatsız olucağını düşünüp hiç bakmadan.
"Eminim bakmadın Jimin-shi"
"Şerafettin kes."
Neyse bakmadan değiştirmiş ve onu odada bırakıp aşağı inmiştim. Uyandığında acıkacağını düşünüp yemek hazırlamaya başladığımda kapı çalmış bende normal olarak bakmaya gitmiştim.
"Jimin-ahh alınma ama sen anlatamıyon."
"Bilmiyordum sağol yaa Şerafettin."

Kapıda Yoongi hyung ve Namjin ikilisini gördüğümde onları içeri almıştım. Şimdi ise Taehyung'un kalbi gibi paramparça olan kameradan fotoğrafları kurtarmış ve seçmeye başlamıştık. "Jimin bence kameraya bakmayan bir fotoğrafını alalım. Diğerlerinde hep bakanlardan seçtik." kafamı tamam anlamında salladıktan sonra seçme işlemine devam etmiştik.
"Hyung diğer fotoğrafları flaşa aktardık değilmi Taehyung hyung için önemli olmalılar." kafasını evet anlamında salladıktan sonra fotoğraflara sonkez göz atıp dergiyi basmaları için göndermiştik. "Ayy hyung acıkmış olmalısınız. Ben size birşey hazırlayıp geleyim." ayağa kalktığım zaman Seokjin hyung kolumdan tutup beni durdurmuştu.
"Gerek yok Jimin zaten bir toplantımız vardı siz Taehyung ile yersiniz." konuşmak için dudaklarımı ayırdığım sıra Seokjin hyung parmağını dudağımın üstüne koymuş ve susmam sağlamıştı.

"Görüşürüz Jimin" el sallayıp kapıyı kapattığımda merdivenlerden gelen adım sesleri ile merdivenlerin oraya gitmiştim. "Günaydın Taehyung hyung." saçları dağılmış, gözlerinin altı şişmiş bir şekilde bana bakıyordu hafif tebessüm ile. "Günaydın Jimin. Saat kaç?" kafamı duvardaki saate çevirmiş ve konuşmuştum. "Saat sekiz. Aç mısın hyung?" kafasını hayır anlamında sallamıştı. Tabiki ardından gelen karın guruldama sesi ile gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırmıştım. "Ben gidip bir şeyler hazırlıyım. Sende istediğini yap hyung. Film izlemek istersen şu çekmecedeler." kafasını 'tamam' anlamında sallamış ve koltuğa oturmuştu. "Şey Jimin telefonum nerede?" Nerede? "Şirkette kalmış olmalı istersen benimkini al." cevabını beklemeden telefonumu açıp ona vermiş ve mutfağa gitmiştim. Ne yapsam diye düşünürken biraz dolaba bakmış ve Tteokbokki için gerekli malzemeleri çıkarmaya başladım.

Taehyung

Jimin elime telefonunu tutuşturmuş ve yiyecek birşey hazırlamaya gitti. Telefonu k araştırıp karıştırmamak arasında gelirken galerisinde girmiştim. Bu fotoğraflar.. Mükemmeldi. Neden daha önce model olmak için çabala adın be Jimin.
Biraz daha bakındıktan sonra çıkmış ve mutfaktan gelen şarkı sesi ile dikkatimi oraya vermiştim. Bu çocuk her alanda yetenekliydi. Bir kulağım ondayken gözlerimi evin içinde değiştirmeye karar verdim. Daha önce gelmiş olabilirim ama yinede bakabilirim değilmi? Genel olarak beyaz ve krem tonları kullanılmış. Duvarlar tablolar ve resimlerle doluydu. Resimler..
"Taehyung hyung yemek hazır." Jimin bana çağırdığında onu duymuştum fakat hiçbir hareket yapmamıştım. Aklımda o kırılan kamera ve içinde olan resimler vardı. "Taehyung hyung." Jimin salona girdiğinde yanıma doğru adımlamıştım ve oturmuştu. "Hyung iyimisin?" sesli bir şekilde yutkunmuş ve başımı ona çevirmiştim. "Resimlerin gitti değilmi? Hepsi o kızın yüzünden." gözlerim dolduğunda bana şirince gülümsemiş ve sarılmıştı. 'Jimin-ahh umarım kalbimin atış sesini duymuyorsundur.'
.
.
.

.
.
.

.
.
.

.
.
.

Merhaba. Nasılsınız? Umarım hepiniz iyisinizdir. Bölüm biraz geç geldi biliyorum internetten bazı sorunlar oldu. Bölümde hatalarım olabilir kontrol etmedim.

Mutlu olun 💖
🐥💞🐯

𝕄𝕆𝔻𝔼𝕃Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin