4 Dio

658 14 1
                                    

Y/N P.O.V

Pogledala sam u Jimina koji je u ruci držao času sa nekim alkoholom unutra. Pričao je sa Taehyung-om.
"Hobi dali oni znaju da i ti imas mafiju?"
Pitala sam na šta je on klimnuo glavom
"Da moja mafija i njihova su jako dobre, može se reci da su mi drugovi"
Rekao je na šta sam ja klimnula glavom
"Ovo sam ti rekao da ga se pazis, on je opasan, ako ti ista bude trebalo slobodno me zovni"
Rekao je na šta sam ja klimnula glavom te ga zagrlila. Nakon toga Hoseok se naslonio na mene te uzeo času koja je stajala ispred njega.
"Adje ljubavi živjela"
Rekao je na šta sam ja uzela času te nazdravila sa njim. Osjetila kako mi alkohol prži grlo, ali nije mi smetalo. Treba mi sas ovo. Odjednom Hoseok je krenuo plesati idalje sjedeci pored mene. Nasmijala sam se te počela plesati sa njim. Slučajno sam se okrenula prema Jiminu te ugledala neku curu kako mu sjedi u krilu. Pogledao je u mene te mi namignuo. A ne može tako Park.
"Hobi Ajde da idemo kod tebe"
Rekla sam na šta me je Hoseok cudno pogledao
"Zasto?"
Pitao je
"Dosadno mi je ovdje "
Rekla sam na šta je on klimnuo glavom
"A šta je sa Jiminom?"
Pitao je na šta sam ja prevrnula ocima
"Vidis da ima društvo, ajde idemo"
Rekla sam te ga povukla zamnom. Primjetila sam da nas Jimin gleda ali nije mogao da ustane zbog cure koja mu je sjedila u krilu. Nasmijala sam mu se te pokazala srednji prst. Izasli smo iz kluba te dosli do Hobi-evog auta. Otvorio mi je vrata cekajuci da udjem.
"My lady"
Rekao je te se nasmijao.
"Džentlmen kao i uvijek"
Rekla sam kroz smijeh te ušla u auto. Sačekala sam par sekundi da on udje u auto. Pogledala sam prema klubu te ugledala Jimina koji nas je tražio pogledom.
"Hobi vozi"
Rekl sam kroz smijeh na šta je on dodao gas te krenuo da vozi.
"Ako mama pita kasnicu kući"
Proderala sam se kroz prozor na šta me je Jimin prostreljao pogledom a zatim usao opet u klub.
Vožnja sa Hoseokom nikad nije dosadna. Pustio je glasnu muziku te krenuo brzo da vozi kroz grad. Nakon par minuta stigli smo ispred njegove kuće.

Zastitar nam je otvorio kapiju puštajući Hoseoka da se parkira

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Zastitar nam je otvorio kapiju puštajući Hoseoka da se parkira. Izasli smo iz auta te krenuli prema kući.
"Dobro veće gospodine Jung"
Rekao je jedan od zastitara na šta mu je Hoseok mahnuo rukom. Kada smo ušli u kuću sjeli smo u dnevni boravak.
"Emily donesi nam neko dobro piće"
Rekao je jednoj od služavki na šta je ona klimnula glavom.
"Izvolite gospodine"
Rekla je stavaljajuci piće ispred nas.

"Zivjeli"Rekao je te podigao svoju čašu"Zivjeli"Rekla sam te ispila sve iz čaše

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Zivjeli"
Rekao je te podigao svoju čašu
"Zivjeli"
Rekla sam te ispila sve iz čaše.
"Opa polako mala sa tim alkoholom"
Rekao je kroz smijeh na šta sam ga ja udarila.
"Cuti Hoseok"
Rekla sam na šta je on prevrnuo ocima. Taman kad je krenuo da mi naspe još pića neko je uletio u kuću.
"Y/N GDJE SI!"
Začula sam Jiminov glas te pogledala sokirano u Hoseoka.
"Kako zna gdje sam"
Pitala sam tiho
"Y/N on zna sve, zapamti on je najmoćniji mafijaš"
Rekao je te ustao sa kauca. Odjednom Jimin je usao u dnevni boravak. Gledao je u mene kao da će me sad udaviti.
"Polazi kući!"
Rekao je te me krenuo vuci.
"Ja ne idem nigdje sa mafijasem"
Rekla sam na šta me je on pogledao. Ups.
"ŠTA SI JOJ PRIČAO!"
Rekao je Jimin gledajući u Hoseoka
"Istinu Jimin! Treba da zna ko si!"
Rekao je Hoseok na šta se Jimin živčano nasmijao.
"Nećeš da ideš sa mafijasem ha!? A sjedis kod Hoseoka u kući a znas da je mafijaš!"
Rekao je Jimin pokazivajuci rukom na Hoseoka.
"Njega znam od malena! Tebe ne!"
Rekla sam udarajući ga u prsa.
"E pa upoznati ćeš me ljubavi"
Rekao je te me nastavio vuci
"Jimin pusti je ako neće da ide"
Rekao je Hoseok te krenuo za nama
"Uredu je Hobi čujemo se kasnije"
Rekla sam te mu mahnula. Klimnuo je glavom te pokazao zastitarima rukom da je sve uredu. Jimin me je ugurao u auto te krenuo nenormalnom brzinom da vozi.
"USPORI IDIOTE!"
Rekla sam na šta se on nasmijao
"Zasto? Ha? Bojiš se! "
Rekao je te dodao gas
"Ti si bolesnik!"
Rekla sam te udarila rukom od sjedište.
"ZASTO SI OTISLA SA NJIM HA!??"
Proderao se te udario rukom od volan.
"Zato sto mogu! Imam 18 godina i mogu da radim šta ja hoću!"
Rekla sam na šta je on naglo zakocio te parkirao auto negdje pored ceste. Okrenuo se prema meni te me uhvatio za vrat. Pribio mr je uz prozor te mi se unjeo u facu.
"Y/N ne zajebavaj se samnom! Ne znas me! Ne znas ko sam! I ne znas šta sam sve spreman uraditi!"
Rekao je te pustio moj vrat. Stavila sam ruku preko vrata gledajući u njega sa gadjenjem. Ponovo je upalio auto te nastavio voziti. Ostatak vožnje je proslo u tišini. Ne mogu vjerovati da je ovakav.
Stigli smo ispred kuće te sam ja odma izletila iz auta a on zamnom. Prije nego sam se uspjela odmaketi od auta uhvatio me je te me pribio uz auto.
"Rekao sam ti Y/N ne znas me"
Rekao je na šta sam se ja nasmijala
"Znam te! Ti si jebeni mafijaš!"
Rekla sam te mu opalila samar. Glava mu je odletila na stranu i mogla sam vidjeti neki jeziv osmijeh na njegovom licu. E jebi ga Y/N.
"Ne znas me! Ali sad ćeš da me upoznaš! Vrlo dobro!"
Rekao je te me pustio. Ostala sam prislonjena uz auto dok sam gledala njega kako ulazi u kuću ostavljajući mene samu napolju. Y/N uvukla si se u veliko sranje.....

____________

My Stepbrother😈Where stories live. Discover now