18 Dio

567 12 7
                                    

Y/N P.O.V

Sjedila sam sa momcima u kuhinji. Svi smo bili tu osim Jimina.
"Gdje je Jimin?"
Pitala sam gledajući po kuhinji
"Sad će doći"
Rekao je Hobi te nastavio jesti.
"Zdravo momci"
Začula sam njegov glas te se okrenula. Prišao mi je te ostavio mali poljubac na mojim usnama.
"Zdravo baby"
Rekao je njezno na šta sam se ja nasmijala.
"Dakle imam jedan dobar plan da se provedemo dok smo na odmoru"
Rekao je na šta se Jungkook nasmijao
"Jeli idemo na taj party?"
Pitao je Jungkook na šta je Jimin klimnuo glavom.
"Kakav party?"
Pitala sam zacudjeno
"Parti pod maskama, možete da budete šta hoćete"
Nasmijala sam se te ustala sa stolice.
"Stvarno?"
Pitala sam radosno skakajuci u mjestu tjerajuci momke da se nasmiju.
"Da uzeo sam ti kostim gore je u sobi"
Rekao je Jimin na šta sam ga ja zagrlila.
"Hvala baby"
Rekla sam radosno. Obozavam ga .
"A šta ćete vi biti?"
Potala sam gledajući u momke.
"Vidjeces veceras"
Rekao je Jimin te me zagrlio sa ledja ostavljajući mali poljubac na mom vratu. Uf ne mogu da čekam!.....

I napokon dan je prošao stigla je noc. Ustala sam ispred ogledala te pogledala svoj kostim.

Wow

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Wow. Jimin je stvarno pogodio! Ovo je prelijepo. Okrenula sam se jednom gledajući u krila koja su mi bila na ledjima. To je to. Nasmijala sam se te obukla štikle a zatim izašla iz sobe. Ušla sam u dnevni te ugledala Jimina na kauču.

Bože kako je sexy sa tom sminkom na licu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Bože kako je sexy sa tom sminkom na licu. Sad izgleda kao pravi bad boy. Kada je skontao da stojim ispred njega pogledao me je te se bezobrazno nasmijao.
"Wow babe....izgleda da sam pogodio kostim"
Rekao je te zagrizao usnu lagano mi prolazeći.
"Jesi a moram priznati da si sexy sa tim na licu"
Rekla sam te mu prisla. Stavio je ruke oko mog struka te me privukao. Poljubio me je njezno a zatim se nasmijao.
"Joj kako ću se ja danas kontrolisati pred tobom ako budeš ovakva hodala ispred mene?"
Pitao je sa osmijehom na licu, a onda mi je nešto palo na pamet.
"Jimin..."
Rekla sam na šta me je on pogledao
"Reci baby"
Rekao je njezno čineći moje tijelo da se istopi
"Mi idemo sad u klub a ja na sebi bukvalno imam grudnjak, jel ti neće smetati ako me neko bude gledao?"
Pitala sam nervozno na šta se on nasmijao.
"Ne...zato sto znam da si samo moja, da sam te ja prvi imao, i da mogu samo da gledaju dok im ja oči ne iskopam"
Rekao je na šta sam se ja nasmijala. Ovo je pravi momak, mislila sam da će mi uvijek braniti da nosim suknje ili slično ali njega nije briga jer zna da ga volim i da nikad ne bi napravila nešto da ga povrijedim, ko bi rekao da su mafijaši tako vjerni....
"Idemo kurveee!"
Začula sam Hobia kako se dere a zatim kao ludjak upada u dnevni. Iza njega su ušli momci koji su bili u svojim kostimima.
(Ovo su njihovi kostimi)

"Wow Y/N ti si kao pali andjeo ili šta?"Pitao je Hobi gledajući u moj kostim

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Wow Y/N ti si kao pali andjeo ili šta?"
Pitao je Hobi gledajući u moj kostim.
"Da pala je na mene pa je pali andjeo"
Rekao je Jimin bezobrazno se smjeskajuci.
"Aj prekinite se zajebavati, kasnimo"
Rekla sam te krenula da izlazim iz kuće a oni zamnom. Ne znam zasto momci izgledaju kao da smo krenuli na Helloween ali ok...

Stigli smo ispred kluba te izasli iz auta. Osjetila sam Jimin-ovu ruku oko struka a zatim ga pogledala.
"Nemoj da mi odletis negdje sa tim krilima"
Rekao je a zatim se nasmijao. Počela sam se smijati lagano na udarajući u rame
"Ja nigdje ne idem od tebe"
Rekla sam te mu ostavila mali poljubac na usnama.
Ušli smo u klub te sjeli u V.I.P. Hoseok je odmah naručio tri flaše najskupljeg pica te zapalio cigaru. Pogledala sam malo po klubu i moram priznati bilo je stvarno previše lijepih cura u lijepim kostimima. Aaa samo probajte priči Jiminu glavu ću vam skinuti.
"Izvolite"
Rekao je konobar te stavio flaše na sto cekajuci Hoseoka da plati. Dok je Hobi tražio svoju bankovnu kartu primjetila sam konobara kako me odmjerava.
"Mlada damo zelite li neki koktel na račun kuće?"
Pitao je na šta ga je Jimin prostreljao pogledom.
Taman kad sam htjela reci ne Hoseok me je prekinuo.
"Evo uzmi ovo"
Rekao je te pružio svoju kartu a zatim otvorio flašu. Nakon toga konobar je otišao ostavljajući nas same.
Nakon nekog vremena Jungkook i Hoseok su krenuli plesati neki čudan ples na šta smo se mi smijali sve dok konobar nije opet došao sa koktelom u ruci. Stavio ga je ispred mene te mi namignuo, a zatim otišao.
"Pa da se ne baci"
Rekla sam te uzela koktel u ruku, ali prije nego sam ga uspjela popiti Jimin mi je času izbio iz ruke tako da je ona pala na pod te se razbila. Pogledala sam ga cudno
"Jesi ti lud?"
Pitala sam na šta je on ustao
"U čaši je bila tableta!"
Rekao je te izvadio pištolj
"Molim?"
Pitala sam cudno te pogledala prema podu gdje je stojala razbijena časa. Pogledala sam malo bolje te ugledala malu tabletu.
"Gdje je onaj konobar da mu mozak prospem!!"
Rekao je Jimin na šta ga je Yoongi zaustavio.
"Jimin smiri se nije je popila"
Rekao je Yoongi na šta se Jimin nasmijao
"Nije je popila...DA NIJE JER SAM JOJ RAZBIO ČASU! NIKO NE STAVLJA MOJOJ CURI NIŠTA U PICE! GDJE JE?!!!!"
Proderao se te gurnuo Yoongia a zatim krenuo da traži konobara.
"Biće sranja"
Rekao je Hobi te uzeo času. Krenula sam za Jimin-om a Yoongi samnom.
Ugledala sam ga kako hoda prema konobaru a zatim ga udara šakom.
"JIMIN STANI!"
Rekla sam trčeći prema njemu
"Mislio si je drogirati! HA!? MOJU CURU?! ZNAS LI TI KO SAM JA?!!!"
Rekao je te ga nastavio udarati. Prisla sam mu te ga probala odvući ali bio je prejak i bjesan.
"Y/N odmakni se od njega"
Rekao je Yoongi te me odvukao od Jimin-a.
"Izvini nisam znao da vam je cura gospodine Park"
Rekao je konobar sa strahom u ocima dok je brisao krv sa lica.
"Nisi znao? E pa sad ćeš znati!"
Rekao je Jimin te ga opet udario.
Stala sam ispred njega te ga uhvatila za lice.
"Jimin pogledaj me"
Rekla sam na šta me je on pogledao te se polako počeo smirivati.
"Nemoj zbog mene molim te"
Rekal sam na šta je on klimnuo glavom te još jednom pogledao konobara koji je ležao na podu.
"Uredu neću"
Rekao je na šta sam ja klimnula glavom.  Taman kad sam krenula nazad prema stolu začula sam pucanj. Ljudi su krenuli vristati bjezeci prema izlazu. Okrenula sam se te ugledala Jimina sa pištoljem u ruci. Pogledala sam u konobara koji je sad mrtav ležao na podu.
"Rekla si da ga ne udaram više, nisam ga udario"
Rekao je Jimin sa zlobnim osmijehom na licu.
"Ajde Jimin idemo ništa od partija danas"
Rekao je Yoongi te ga krenuo gurati van. Ja sam idalje stojala u soku. Zasto Jimin?
"Y/N idemo doći će policija"
Rekao je Hoseok te me izvukao van iz sad praznog kluba. Zasto ne može da se kontroliše?.....

My Stepbrother😈Where stories live. Discover now