Y/N P.O.V
Ustala sam te povukla Jungkook-a za sobom. Stali smo na sred kluba te pogledali jedno drugo. Nasmijala sam se te mu se približila stavljajuci ruke oko njegovog vrata. On je svoje stavio na moje kukove te privukao moje tijelo bliže svome.
"Plesi za mene baby"
Sapnuo mi je na uho a zatim lagano poljubio moj vrat tjerajuci moje tijelo da se naježi. Poslušala sam ga te krenula da se pomjeram u ritmu muzike dok je on pratio svaki moj pokret.
"Nemas pojma koliko ne pališ..."
Rekao je na šta sam se ja nasmijala. Polako Kookie, samo polako....Hoseok P.O.V
Sjedio sam za stolom sa časom u ruci. Čitavo vrijeme sam gledao Y/N i Jungkook-a kako plesu. Nisam se bojao da će se nešto izmedju njih desiti jer poznajem Y/N dobro tako da sam sjedio opušteno pijući svoje pice.
"Zdravo Hobi"
Zacuo sam pištav glas te pogledao u tom pravcu. Ugledao sam dobro poznatu curu koja je bila obučena kao drolja.
"Anna? Šta hoćeš koji kurac više od mene?!"
Pitao sam živčano na šta je ona sjela kraj mene
"Želim tebe Hobi"
Rekla je te prešla rukom preko mojih hlača. Prevrnuo sam ocima te popio viski koji mi se nalazio u čaši.
"Odjebi od mene!"
Rekao sam ta joj mahnuo rukom ispred lica
"Ali Hobi sjecas se kako nam je bilo neku noc"
Rekla je igrajući se sa mojim kaišom.
"To je bila jedna noc, tako da sad možeš da od hodaš sa svojim droljastim stiklama dalje od mene"
Rekao sam na šta se ona nasmijala. Ova stvarno ne odustaje. Ako sam je jebao jednu noc ne znaci da ću opet! Krenuo sam nešto reci ali mi je za oko zapao jedan momak. JIMIN! Fuck!
Pogledao sam u pravcu gdje su bili Y/N i Jungkook. Raširio sam oči kad sam ih vidjeo kako se ljube. Pogledao sam u Jimina koji je sad gledao u njih vadeći pištolj.
"Biće sranja"
Rekao sam te se naslonio na kauč uzimajući času u ruku.....Y/N P.O.V
Prolazila sam rukama kroz Jungkook-ovu kosu dok mi je on grizao usnu. Lagano je rukama prelazio preko mog tijela ljubeći me sve brze i brze. Odjednom smo začuli jak zvuk pištolja te se odvojili jedno od drugog. Muzika je prestala a ljudi su počeli da vrište. Pogledala sam u pravcu odakle se čuo pištolj te ugledala ljutog Jimina kako nam prilazi za pištoljem u ruci. Nasmijala sam se bezobrazno te nastavila da ljubim Jungkook-a po vratu. Odjednom sam osjetila kako me neko hvata za ruku odvajajući me od njega. Pogledala sam pored sebe te ugledala bijesnog Jimina.
"Polazi kući ODMAH!!!!"
Proderao se na šta sam se ja malo trznula. Nisam ga nikad vidjela ovakvog.
"Jimin brate smiri se malo"
Rekao je pijani Jungkook kroz smijeh. Jimin se okrenuo prema njenu te mu prislonio pištolj na glavu.
"TI JEBENO ZACEPI"
Rekao je Jimin na šta de Jungkook samo smijao. Izgleda da je ovo za njih normalno, pa da kad rade sa pištoljima 24/7.
"Ja i ti ćemo pričati sutra"
Rekao je Jungkook-u te pogledao mene
"A ti! Ideš samnom!"
Rekao je te me krenuo vuci za sobom.
"Hobi cujemo se sutra volim te!"
Rekla sam te mu poslala poljubac na šta se on nasmijao te mi mahnuo rukom.
Izasli smo na svjez vazduh te krenuli hodati do njegovog auta.
"Nemoj da me vuces idiote znam sama hodati!"
Rekla sam pjanim glasom udarajući ga . Pogledao me je ljutim pogledom te me pribio uz njegov auto. Svoje tijelo je naslonio na moje te me uhvatio za vrat.
"Slušaj me dušo....kad dodjemo kući sutra nećeš moći da hodaš! JEL TI JASNO!"
Rekao je na šta su se meni noge odsjekle. Prije nego sto sam išla mogla da kažem ugurao me je u auto te zaključao vrata. Sjeo je na svoje mjesto te krenuo ludjacki da vozi prema kući.
"PUSTI NE VAN IDIOTE!!!"
Rekla sam udarajući rukama po prozoru. Pogledao me je kratko te se bezobrazno nasmijao.
"Sto se više budeš opirala, biću sve gori prema tebi veceras"
Rekao je te pustio glasnu muziku, tako da me više nije mogao cuti.
Nakon par minuta sam odustala od udaranja od vrata te se naslonila na sjedalo gledajući kroz prozor. Par puta sam osjetila njegov pogled na sebi ali se nisam okretala. Samo sam zatvorila oči pokušavajući da se opustim....Polako sam otvorila oči kad sam osjetila da neko zatvara vrata. Bila sam idalje u autu. Jesam li zaspala? Pogledala sam pored sebe ali Jimin više nije bio tu. Odjednom moja vrata su se otvorila i tamo je stajao Jimin.
"Izlazi!"
Rekao je te me izvukao iz auta. Krenula sam da hodam za njim, ali mnogo sporije nego on.
"Jimin polako ne mogu, vrti mi se"
Rekla sam osjecajuci kako alkohol radi u meni. On je zastao te me pogledao. Krenula sam da padam ali me je on uhvatio te me podigao u naručje te nastavio hodati.
"Pogledaj šta si obukla, pustila si Jungkook-a da te dira i da te svaki muškarac gleda u ovoj haljini koja tako lako može da sklizne sa tvog tijela"
Rekao je na šta sam ja prevrnula ocima.
"Dobro veće gospodine Park"
Rekao je jedan zastitar te otvorio vrata. Otvorila sam oči te primjetila da se penjemo uz stepenjice. Usao je u njegovu sobu zajedno samnom u rukama te me spustio na krevet. Malo sam se ispravila te ga pogledala. On se samo nasmijao te skinuo majicu otkrivajući svoje mišice i tetovaže koje su mu bile urezane ispod koze.
"Sad ću da ti pokažem da sam ja jedini koji smije da te dira! Ja sam jedini koji smije da te ljubi! I ja sam jedini koji smije da te gleda!"
Rekao je te lagao preko mene
"Zasto!"
Pitala sam živčano
"Zato sto si ti moja!".......
YOU ARE READING
My Stepbrother😈
Action"Jimin ne možemo ovo raditi, ti si mi brat!" "Krivo! Ja sam ti polu brat...a sad dodji kod mene babygirl" ⚠️Ova priča sadrži sve i svašta! Čitajte na vlstitu odgovornost⚠️